Kola Team Dynamics

Rady, dotazy - podvozek, brzdy, atd.
Moderátor:foki
Odpovědět
Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Kola Team Dynamics

Příspěvek od Bob Wolf » 11.08.2012 03:14

Tak nová závodní kolečka odzkoušena na okruhu v Brně. Super.
Přílohy
Team Dynamics - 2.JPG
Team Dynamics - 3.JPG
Team Dynamics - 4.JPG
Pro_Race_1.3_size_19_3.jpg
Naposledy upravil(a) Bob Wolf dne 18.10.2016 09:18, celkem upraveno 5 x.
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: Kola Team Dynamics - bezpodmínečná nutnost delších šteftů !!

Příspěvek od Bob Wolf » 11.08.2012 03:21

Jinak semislicky TOYO R888 měly v Brně svou premiéru, auto sedí nádherně, na kameře jsem díky loggeru GPS v kombinaci s programem v pc naměřil v celkem 3 zatáčkách boční přetížení 1,4 G s tím, že předpokládám že při ještě lepším zahřátí gum by auto mohlo jít až na 1,5 G - zkusím příště... :)

Vzorek na nových gumách měl hloubku 7 mm.
Přílohy
Team Dynamics - 4.JPG
Team Dynamics - 5.JPG
Team Dynamics - 6.JPG
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

Uživatelský avatar
Marťas
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9172
Registrován: 13.04.2008 12:50
Bydliště: Edinburgh / Havířov

Re: Kola Team Dynamics - bezpodmínečná nutnost delších šteftů !!

Příspěvek od Marťas » 11.08.2012 08:37

Jenom opravim, ze to nejsou Pro Race 2, ale Pro Race 1.2.
Bobe, jake mas ET a sirku kol? Pri 8x18 a ET40 neni zadny problem s kratkymi stefty :idea:
Obrázek
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW


...uz nic nedovolene neprodavam :P

Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: Kola Team Dynamics - bezpodmínečná nutnost delších šteftů !!

Příspěvek od Bob Wolf » 11.08.2012 09:24

Sorry, opravuji specifikaci kola - jedná se v mém případě o:

Team Dynamics ProRace 1.3,

rozměr 8,5x19,

ET 45:


http://j-w-racing.co.uk/product.php/735 ... o_race_1_3
:

http://www.alloywheelworld.co.uk/produc ... loss-black
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kola Team Dynamics - bezpodmínečná nutnost delších šteftů !!

Příspěvek od foki » 11.08.2012 10:18

loziska menit nemusis , staci trochu upravit tehlici a jde steft vymenit . ajeste pro info , jestli ti nejakej mechanik nabizi lozisko za 7000kc , tak ja ti ho dam za 6000 a me bude stat 2553kc :totlsmile:
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: Kola Team Dynamics - bezpodmínečná nutnost delších šteftů !!

Příspěvek od Bob Wolf » 11.08.2012 10:40

foki píše:loziska menit nemusis , staci trochu upravit tehlici a jde steft vymenit . ajeste pro info , jestli ti nejakej mechanik nabizi lozisko za 7000kc , tak ja ti ho dam za 6000 a me bude stat 2553kc :totlsmile:
To víš, "značkový" servis :puke_r: ... asi to nechám udělat tomu svému známému mechanikovi, taky se mu to zdálo přepálená cena, když jsem mu to líčil :palec_dolu:
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

Uživatelský avatar
Zdwora
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3001
Registrován: 26.07.2009 15:07
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Kola Team Dynamics - bezpodmínečná nutnost delších šteftů !!

Příspěvek od Zdwora » 11.08.2012 17:35

Ty kola jsou neskutecny porno :palec_nahoru: Jinak divny zvuky od predku by mohly byt homokinetaky :?: :idea:
"Vysmivam se do ksichtu vsem nechapavejm k0k0tum!" by Řezník

Obrázek

Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: Kola Team Dynamics - bezpodmínečná nutnost delších šteftů !!

Příspěvek od Bob Wolf » 11.08.2012 17:53

Zdwora píše:Ty kola jsou neskutecny porno :palec_nahoru: Jinak divny zvuky od predku by mohly byt homokinetaky :?: :idea:

Taky si myslím, že některé z těch pazvuků dělají ty načaté klouby - stejně mně ta výměna poloos čeká, už jsem se s tím smířil :(


Jinak jsem se někde dočetl, že dost pomáhá prodloužit životnost homokinematických kloubů poloos natlačit tam plně syntetickou speciální vazelínu - mělo by to chránit - trošku - např. před nárazy způsobené tím, když člověk občas vlítne někam do díry - tedy pokud nebude metr hluboká :D

Tu vazelínu mně začali v servise shánět, dávají si to do poloos údajně už dlouho subaristi, kteří si auta upravují na vyšší výkon - Subaru Impreza má údajně dost citlivé poloosy a při zvýšení krouťáku je ta obrovská síla krouťáku od převodovky údajně přestřihává :bebng:

Z těch používaných vazelín v motorsportu se do poloos přidává např toto:

http://www.opieoils.co.uk/pdfs/millerso ... ex-2EP.pdf

Popis zde:

http://www.millers-oils.cz/motorsport.pdf

- tak něco takového si tam nechám dát, snad to potom ještě chvilku vydrží :?:


To Foki: dával jsi prosím něco podobného někomu do poloos ??? A výsledek - spokojenost ???
Naposledy upravil(a) Bob Wolf dne 17.10.2016 18:41, celkem upraveno 1 x.
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kola Team Dynamics - bezpodmínečná nutnost delších šteftů !!

Příspěvek od foki » 11.08.2012 18:01

to wolf , nedaval .

pokud budes rozebirat manzety tak si objednej nove spony , ty co jsou na aute jsou na jedno pouziti (1375531)
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Odpovědět

Zpět na „Podvozek“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host