Přehřívání středového tunelu

Prostě vše kolem vzduchu.....
Odpovědět
Zbyněk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 25.03.2010 18:14

Přehřívání středového tunelu

Příspěvek od Zbyněk » 01.08.2017 10:51

Zdravím,
mám C-Maxe z roku 2005 (benzín+LPG, 1,6Ti). Měl jsem potíž s nějakou prasklou trubičkou u topení (v tom středovém tunelu, co je řadící páka). To se spravilo a kapalina již neutíká, vše funguje.
Jenže od té doby se mi přehřívají plasty toho středového tunelu. Jako že jsou hodně horké už na dotek. pravděpodobně ta voda chlazení teče do topení v plné horkosti... Když to bylo rozebrané, tak z motorové části tam vede trubička a ta byla opravdu hodně horká (a to nebyl ani motor zahřátej).
Nemáte někdo zkušenost či nápad, čím, by to mohlo být??? Protože toto mi nikdy nedělalo a v létě se to v podstatě nedá uchladit... Reguluje se někde teplota vstupní vody do topení a nebo do radiátoru jde přímo horká voda z chladícího okruhu???
Omluvte prosím nepřesnosti, jsem uživatel, ne servisák... Ale v servisu si nevědí rady....

Moc děkuji za nápady..

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8442
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Přehřívání středového tunelu

Příspěvek od lucky.jack » 01.08.2017 22:04

Do radiatoru jde pořád horká voda, je intenzitu topení se reguluje klapkou na miseni studeného(z venku) a teplého (radiátoru) vzduchu.
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - klimatizace a ventilace“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů