FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
-
- Junior
- Příspěvky: 261
- Registrován: 25.01.2012 21:03
- Bydliště: Vejprnice
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
Jenom teoreticky.Já si stejně myslim že nebudou úplně stejný.už jenom podle chiptuningu.
kdy u 92kw uvádí 103kw a 77kw-85kw.podle mě by ty výkony museli být stejný
Jen úvaha
kdy u 92kw uvádí 103kw a 77kw-85kw.podle mě by ty výkony museli být stejný
Jen úvaha
je Ford S-Max 2,0TDCI 120kw Titanium
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
No, na 1.6 Ecoboost taky existuji dva cipy, ale obe verze (110 i 134 kW by mely bejt udajne stejny)...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
-
- Junior
- Příspěvky: 261
- Registrován: 25.01.2012 21:03
- Bydliště: Vejprnice
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
Co jsem našel u firmy BSR tak 1,6 eb obě verze končí na stejných hodnotách 199ps 300nm.
tak těžko říct jak je to do opravdy
tak těžko říct jak je to do opravdy
je Ford S-Max 2,0TDCI 120kw Titanium
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 06.05.2014 20:02
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
ahoj je to tedy vícebodové vstrikování?Tak to jde predělat na LPG
http://www.auto.cz/ford-focus-c-max-ve- ... -lpg-78291
http://www.auto.cz/ford-focus-c-max-ve- ... -lpg-78291
-
- Test driver
- Příspěvky: 4584
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
1.6 Ti-VCT má vícebodové vstřikování paliva do sacího potrubí
viz řádek Fuel injection
viz řádek Fuel injection
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 73
- Registrován: 10.02.2015 14:53
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
Jen pro informaci, že nový focus 1.6 Duratec Ti-VCT 77 kW zlevnil na 320 tis. z původních 340 tis
http://www.cars-morava.cz/novy-focus-je ... sance.aspx
http://www.cars-morava.cz/novy-focus-je ... sance.aspx
-
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 21.12.2012 04:11
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
Takže vie tu už niekto odpoveď ?Amput píše:Ahoj, jsou tyto motory stejne po hw strance a lisi se jenom softwarove? Sel by udelat "upgrade" z 77kW na 92kw?
-
- Test driver
- Příspěvky: 4584
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
Jo, u X-tuningu ti tam načipují klidně i 104kW
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
Dobra haluz, nak jim ani neodpovidaj otacky v tech grafech
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- Atlis
- Nováček
- Příspěvky: 111
- Registrován: 16.07.2013 15:01
- Bydliště: Szczecin, Polska
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
63 a 77kW sú rovnaké, rozdiel je v softe. 92kW má iný výfukový kolektor. Softom sa zo 77kW verzia 92kW urobiť nedá.
110kW a 150kW EB sa nelíšia ničím.
110kW a 150kW EB sa nelíšia ničím.
Focke-Wulf, 1.6 EcoBoost, 207k/333Nm.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4584
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
Výfukový kolektor
No kdybych si to nedal do vyhledávače tak netuším co to je
No kdybych si to nedal do vyhledávače tak netuším co to je
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- Atlis
- Nováček
- Příspěvky: 111
- Registrován: 16.07.2013 15:01
- Bydliště: Szczecin, Polska
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
Neviem, čo je na tom zvláštne. Zvody či kolektor je bežne používaný výraz.
Focke-Wulf, 1.6 EcoBoost, 207k/333Nm.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
Pote, co byla vyvracena teorie jiny vacky, zbyvaj svody teda jako jedinej HW rozdil... Muze to nekdo overit v ETISu?
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- Atlis
- Nováček
- Příspěvky: 111
- Registrován: 16.07.2013 15:01
- Bydliště: Szczecin, Polska
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
To je dávno overená vec. Ber to ako fakt.
Focke-Wulf, 1.6 EcoBoost, 207k/333Nm.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4584
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
V oficiálních udajích je hmotnost 5dv hatchbacku 1.6 Ti-VCT verze 85k/105k - 1264 kg.
Se stejným motorem o výkonu 125k je hmotnost 1269 kg.
V čem je rozdíl těch 5 kilo?
Napadlo mě jestli to není v zadních brzdách. Mohli by být zadní kotouče s brzdičema těžší o pět kilo od bubnových brzd?
Nebo snad ty svody jsou o 5 kg těžší?
Se stejným motorem o výkonu 125k je hmotnost 1269 kg.
V čem je rozdíl těch 5 kilo?
Napadlo mě jestli to není v zadních brzdách. Mohli by být zadní kotouče s brzdičema těžší o pět kilo od bubnových brzd?
Nebo snad ty svody jsou o 5 kg těžší?
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů