FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Odpovědět
vbery
Junior
Junior
Příspěvky: 261
Registrován: 25.01.2012 21:03
Bydliště: Vejprnice

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od vbery » 25.02.2014 10:45

Jenom teoreticky.Já si stejně myslim že nebudou úplně stejný.už jenom podle chiptuningu.
kdy u 92kw uvádí 103kw a 77kw-85kw.podle mě by ty výkony museli být stejný :D
Jen úvaha :wink:
je Ford S-Max 2,0TDCI 120kw Titanium
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od C4R3W » 25.02.2014 13:22

No, na 1.6 Ecoboost taky existuji dva cipy, ale obe verze (110 i 134 kW by mely bejt udajne stejny)...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

vbery
Junior
Junior
Příspěvky: 261
Registrován: 25.01.2012 21:03
Bydliště: Vejprnice

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od vbery » 15.03.2014 20:17

Co jsem našel u firmy BSR tak 1,6 eb obě verze končí na stejných hodnotách 199ps 300nm.
tak těžko říct jak je to do opravdy
je Ford S-Max 2,0TDCI 120kw Titanium
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980

qidlik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 06.05.2014 20:02

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od qidlik » 09.01.2015 14:49

ahoj je to tedy vícebodové vstrikování?Tak to jde predělat na LPG :-)
http://www.auto.cz/ford-focus-c-max-ve- ... -lpg-78291

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4584
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od MK2 » 09.01.2015 16:09

1.6 Ti-VCT má vícebodové vstřikování paliva do sacího potrubí

viz řádek Fuel injection
Přílohy
motory.JPG
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Roman42
Nováček
Nováček
Příspěvky: 73
Registrován: 10.02.2015 14:53

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od Roman42 » 24.04.2015 10:17

Jen pro informaci, že nový focus 1.6 Duratec Ti-VCT 77 kW zlevnil na 320 tis. z původních 340 tis :)

http://www.cars-morava.cz/novy-focus-je ... sance.aspx

sacoer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 21.12.2012 04:11

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od sacoer » 21.05.2015 20:07

Amput píše:Ahoj, jsou tyto motory stejne po hw strance a lisi se jenom softwarove? Sel by udelat "upgrade" z 77kW na 92kw?
Takže vie tu už niekto odpoveď ? :bebng:

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4584
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od MK2 » 22.05.2015 11:11

Jo, u X-tuningu ti tam načipují klidně i 104kW :twisted:
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od C4R3W » 25.05.2015 16:52

Dobra haluz, nak jim ani neodpovidaj otacky v tech grafech :D
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
Atlis
Nováček
Nováček
Příspěvky: 111
Registrován: 16.07.2013 15:01
Bydliště: Szczecin, Polska

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od Atlis » 13.08.2015 11:05

63 a 77kW sú rovnaké, rozdiel je v softe. 92kW má iný výfukový kolektor. Softom sa zo 77kW verzia 92kW urobiť nedá.

110kW a 150kW EB sa nelíšia ničím.
Focke-Wulf, 1.6 EcoBoost, 207k/333Nm.

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4584
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od MK2 » 13.08.2015 15:03

Výfukový kolektor :?:

No kdybych si to nedal do vyhledávače tak netuším co to je :)
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
Atlis
Nováček
Nováček
Příspěvky: 111
Registrován: 16.07.2013 15:01
Bydliště: Szczecin, Polska

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od Atlis » 14.08.2015 18:03

Neviem, čo je na tom zvláštne. Zvody či kolektor je bežne používaný výraz.
Focke-Wulf, 1.6 EcoBoost, 207k/333Nm.

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od C4R3W » 15.08.2015 21:44

Pote, co byla vyvracena teorie jiny vacky, zbyvaj svody teda jako jedinej HW rozdil... Muze to nekdo overit v ETISu?
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
Atlis
Nováček
Nováček
Příspěvky: 111
Registrován: 16.07.2013 15:01
Bydliště: Szczecin, Polska

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od Atlis » 16.08.2015 14:40

To je dávno overená vec. Ber to ako fakt.
Focke-Wulf, 1.6 EcoBoost, 207k/333Nm.

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4584
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od MK2 » 20.10.2015 17:15

V oficiálních udajích je hmotnost 5dv hatchbacku 1.6 Ti-VCT verze 85k/105k - 1264 kg.
Se stejným motorem o výkonu 125k je hmotnost 1269 kg.

V čem je rozdíl těch 5 kilo?
Napadlo mě jestli to není v zadních brzdách. Mohli by být zadní kotouče s brzdičema těžší o pět kilo od bubnových brzd?
Nebo snad ty svody jsou o 5 kg těžší?
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů