FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Odpovědět
MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4584
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od MK2 » 26.03.2022 17:03

1.6 Duratec Ti-VCT 77 kW / 105 k
1.6 Duratec Ti-VCT 92 kW / 125 k
1.6 Duratec Ti-VCT FFV 88 kW / 120 k
Přílohy
c-max_11_dil.JPG
c-max_11.JPG
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
Marlosk
Junior
Junior
Příspěvky: 203
Registrován: 18.10.2020 08:40

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od Marlosk » 30.03.2022 10:28

Nápověda je, že C-max v obou variantách má stejnou provozní hmotnost. (Naopak Focus pokud má verzi 92kw cca o 6kg těžší než 77kw, což může dělat asi jen ten druhý katalyzátor a kus potrubí navíc).

C-max:
Screenshot_1.png
Focus:
Screenshot_2.png

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23442
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od ZaQik » 30.03.2022 12:49

6 kg to fakt nevazi :D
------------------------------
i Cmax ma 2 katalyzatory pro 92kW - videl jsem na vlastni oci ... tim netvrdim, ze nemuze mit jen jeden, ale nikdo nikdy nenapsal VINko takoveho auta
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3915
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od djdekl » 30.03.2022 12:59

Nema 125PS s jednim katem jen FlexiFuel ??

Uživatelský avatar
Marlosk
Junior
Junior
Příspěvky: 203
Registrován: 18.10.2020 08:40

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od Marlosk » 30.03.2022 13:02

Nojo, tak jsem se sek v odhadu, beru na vědomí :wink:. Stejně by mě ten rozdíl zajímal, kde se bere.

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23442
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od ZaQik » 30.03.2022 13:23

v PCM je jina vykonova krivka - bohuzel pak neplni pozadovanou EURO normu, coz vyresil druhy nezavisle ovladany katalyzator ... v Rusku (plati EURO3) si s tim hlavu nedelaji - daji katalyzator uplne pryc, ve fw s vyssim vykonem vypnou nacitani lambd a maji hotovo (a i tak projdou emisema)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23442
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od ZaQik » 30.03.2022 13:25

... a pokud myslis rozdil hmotnosti, tak to muze byt vybavou, protoze silnejsi verze se neprodavala jako trend
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
Marlosk
Junior
Junior
Příspěvky: 203
Registrován: 18.10.2020 08:40

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od Marlosk » 30.03.2022 13:41

Jo, myslel jsem prve hmotnost, takže výbava 8) .
A jak to, že teda C-max může emisní normou projít i s 1 katem, to má vyšší limit na emise, protože je celý těžší?

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů