FFIII 1.0 ecoboost 125k
- lewis
- Junior
- Příspěvky: 250
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Sání jsem kontroloval, těsnění v konektorech podlakových hadiček se zdá OK...jen pod sponou gumové hadice sáni na turbo je prasklina...ale to zřejmě není to hlavní. Měl bych to vyměnit, ale ten gumový kousek cca 5 cm se prodává jen s tou celou plastovou trubkou sání ...možná vrakoviště. To slabé syčení je možná jen turbulencí podtlaku v tom plastovém sání , na které jsou ty trubičky připojeny. Nemůže být příčinou té vyšší spotřeby i zvýšené otáčky motoru? U mě v rozmezí a jemné kolísání cca 865 - 880...vše vypnuté, zahřáté...Máte to podobné?
Ford Focus 1.0 ecoboost ActiveX, 114kW, kombi, 2023, červená Fantastic
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 92 kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 92 kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9395
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- lewis
- Junior
- Příspěvky: 250
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Pod sponou na tomto kousku gumové příruby k turbu, to ostatní je už plast...ten kousek by šel vyměnit samostatně...ovšem nemaje
Ford Focus 1.0 ecoboost ActiveX, 114kW, kombi, 2023, červená Fantastic
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 92 kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 92 kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
- lewis
- Junior
- Příspěvky: 250
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Jo a to jemné syčení je nejvíc slyšet v tomto místě... Jinak co může ovlivňoval volnoběžnou spotřebu...klima, topení, světla, podtlak, váha vzduchu , čidla? Dle diagnostiky bez chyb...
Ford Focus 1.0 ecoboost ActiveX, 114kW, kombi, 2023, červená Fantastic
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 92 kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 92 kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9395
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Tak si vem jarovou vodu a stříkej, popř. ať ti někdo přidrží plyn
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9395
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Čidlo si měl venku? Tam je taky gumička
- lewis
- Junior
- Příspěvky: 250
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
ičkama, mám i čistič na váhy...prostě vše vyčištěno, složeno, konektory očištěny a nic... ...takarová voda je dobrej nápad a nebo i ten sprej s benzolem?...že by to případně mělo vliv na chod motoru...by to někde nasálo... něco jsem našel...tak asi jedno nebo druhý...
Ford Focus 1.0 ecoboost ActiveX, 114kW, kombi, 2023, červená Fantastic
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 92 kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 92 kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9395
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Ber to tak, že v sání na vysokotlaké části, což je ta co si dával fotku, tak ti tyhle spreje nepomůžou
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 599
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Spreje fungujou v sání kdy si motor netěsností cucne spreje a reaguje, tady to ale saje jen před turbem. Za turbem to tlačí, takže tam mydlinky a je vidět kde to bublá. Mydlinky zase nefungujou na sání protože bublaj dovnitř a to zvenku neni vidět
Na volnoběžnou spotřebu má vliv čidlo teploty, lambda, odpory v motoru (hlavně odběr altíku příp. klimy) příp. servočerpadlo pokud je hydraulika, pak mechanickej stav motoru = komprese, vstřiky jak dobře rozprašujou (= i tlak paliva), kvalita regulace tlaku turba včetně měření tlaku, váha vzduchu apod.
Je toho tolik, že je snad lepší na okamžitou spotřebu nečumět a přepnout to jinam
Na volnoběžnou spotřebu má vliv čidlo teploty, lambda, odpory v motoru (hlavně odběr altíku příp. klimy) příp. servočerpadlo pokud je hydraulika, pak mechanickej stav motoru = komprese, vstřiky jak dobře rozprašujou (= i tlak paliva), kvalita regulace tlaku turba včetně měření tlaku, váha vzduchu apod.
Je toho tolik, že je snad lepší na okamžitou spotřebu nečumět a přepnout to jinam
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 260 kkm
- mobiler9004
- Nováček
- Příspěvky: 61
- Registrován: 21.11.2010 20:29
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Ono podle mě testovali verzi s 74kW s pěti-kvaltem. Ta má o něco menší spotřebu viz. technická specifikace v příloze, ale hlavně v článku píšou, že se účastnili Shell FuelSave Challenge 2013, kde motor určitě brutálně podtáčeli a dlouhodobě mu to nesvědčí. Je potřeba pořád počítat, že si palubní počítač vždycky trochu přilepšuje a to většinou o 0,3-0,4 litru/100km.charlie75 píše: ↑26.06.2022 10:33 Četl jsem tenhle článek a tam dosáhli hodně zajímavých hodnot spotřeby. https://www.usporne.info/111-ford-focus ... boost-99g/
Já jsem se zatím dostal na 100km trase, bez klimy na 5,9l.
Jinak co se týká mé reálné spotřeby verze s 92kW v kombíku je více méně okolo 6,6 litrů/100km. Hodně záleží jak a kudy jedeš. Jinak ve městě v Českých Budějovicích, kde přes den téměř pořád stojíš a popojíždíš, tak se pohybuju okolo 7-8 litrů/100km, ale třeba cesta ČB - Praha - ČB po D3 není problém se dostat pod 5,5 litru/100km a to se zapnutou klimou, celeročními pneu Nokian Seasonproof 205/55 R16 a aditivovaným běžným B95 pomocí VIF.
https://www.spritmonitor.de/en/detail/956951.html
Zaznamenané hodnoty jsou počítány podle natankovaných hodnot. Nikoliv podle palubního počítače.
- Přílohy
-
- Focus1.0-litre EcoBoost_TechSpecs_EU.pdf
- (117.63 KiB) Staženo 31 x
Ford Focus KOMBI MK3 - 2014 1.0 EB 92kW
Ford Focus KOMBI MK2 FL - 2010 1.6 16V 74kW
Ford Focus KOMBI MK1 - 2000 1.6 16V 74kW
Ford Focus KOMBI MK2 FL - 2010 1.6 16V 74kW
Ford Focus KOMBI MK1 - 2000 1.6 16V 74kW
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9395
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Tak jsem si to všechno ještě jednou pročetl a konečně nlse podíval, kterou tu hadicí máš prasklou. Jelikož je to na nízkotlaký části a ještě za váhou vzduchu, takže ti to přisává falešný vzduch a proto máš vyšší spotřebu a vyšší volnoběžné otáčky, takže tě stejně nemine ji vymenitlewis píše: ↑29.06.2022 08:37 Sání jsem kontroloval, těsnění v konektorech podlakových hadiček se zdá OK...jen pod sponou gumové hadice sáni na turbo je prasklina...ale to zřejmě není to hlavní. Měl bych to vyměnit, ale ten gumový kousek cca 5 cm se prodává jen s tou celou plastovou trubkou sání ...možná vrakoviště. To slabé syčení je možná jen turbulencí podtlaku v tom plastovém sání , na které jsou ty trubičky připojeny. Nemůže být příčinou té vyšší spotřeby i zvýšené otáčky motoru? U mě v rozmezí a jemné kolísání cca 865 - 880...vše vypnuté, zahřáté...Máte to podobné?
- lewis
- Junior
- Příspěvky: 250
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Zřejmě máš pravdu, už jsem objednal z polska...je to komplet sací trubka i s potlakovýma hadičkama...dle fotek výroba 2017, hlavně ten gumový kousek je ok...samostatně ho neseženeš... tak uvidíme
Ford Focus 1.0 ecoboost ActiveX, 114kW, kombi, 2023, červená Fantastic
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 92 kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 92 kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
- mobiler9004
- Nováček
- Příspěvky: 61
- Registrován: 21.11.2010 20:29
FFIII předFL 1.0 EB 92kW - JAKÝ SETRVAČNÍK?
Do nedávna jsem žil v domnění, že u mého vozu je dvouhmotový setrvačník. Ale v servisu mi řekli, že tam je jednohmota. Aspoň co jim systém vyhazuje za díl. V konečným důsledku by pro mě byl servis levnější, ale radši bych si to ověřil i jinou cestou. Do ETISu se již nedostanu a podle VIN se mi nepovedlo zjistit co tam skutečně má být.
Byl by mi někdo ochoten zjistit jaký setrvačník ve voze mám?
VIN: WF0LXXGCBLES32356
Typ motoru: M1DA
Byl by mi někdo ochoten zjistit jaký setrvačník ve voze mám?
VIN: WF0LXXGCBLES32356
Typ motoru: M1DA
Ford Focus KOMBI MK3 - 2014 1.0 EB 92kW
Ford Focus KOMBI MK2 FL - 2010 1.6 16V 74kW
Ford Focus KOMBI MK1 - 2000 1.6 16V 74kW
Ford Focus KOMBI MK2 FL - 2010 1.6 16V 74kW
Ford Focus KOMBI MK1 - 2000 1.6 16V 74kW
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 3913
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
- mobiler9004
- Nováček
- Příspěvky: 61
- Registrován: 21.11.2010 20:29
Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - JAKÝ SETRVAČNÍK?
Moc děkuji. Co se mi povedlo podle uvedeného čísla dílu dohledat, tak je to dvouhmota.
Ford Focus KOMBI MK3 - 2014 1.0 EB 92kW
Ford Focus KOMBI MK2 FL - 2010 1.6 16V 74kW
Ford Focus KOMBI MK1 - 2000 1.6 16V 74kW
Ford Focus KOMBI MK2 FL - 2010 1.6 16V 74kW
Ford Focus KOMBI MK1 - 2000 1.6 16V 74kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů