FFIII 1.0 ecoboost 125k
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Pokud to je jako s podložkama na staré 1,6, tak při seřizování se dají zaměnit a silné se dají i zbrousit, jenže to chce magnetickou brusku a trochu ochoty.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Tak tam je nejdražší položka samotná práce, kdy oni účtujou 5tis jen za změření + rozhození atd. To kolik použijou kalíšků je ve většině případů ta menší částka.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Rozvody se musí udělat jednoznacne. To nejakym zpusobem sidit je blbost.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Přitlač, ve 260 tisících.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Ma.rt: já se nebavím o šetření na rozvodech, ale že by se udělaly rozvody bez ventilů, že je dle mého blbost hlavně zrovna u EB motorů, které to může zabít velmi rychle.
ballu: Co ve 260 tisících?
ballu: Co ve 260 tisících?
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Vule ventilu se prece da jednoduse seshora zmerit a pak se rozhodnout, zda se do toho pouštět. Nebo ne?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Nedá. Protože abys změřil vůli musíš vždy otočit motorem do určité polohy a kvůli tomu musíš ke klice a aby ses dostal ke klice tak musíš vypustit olej atd... Takže nejlepší a nejlogičtější je to rovnou udělat sakumprdum tzn. spolu s rozvodama - když už půjdou dolů tak se změří ventily a uvidíme co vše je třeba.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
To je nejaka specialita ecoboostu? Protoze na duratecu to pry jde.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Jenže na ecoboostu je řemen v oleji. Nevím jak je duratec, ale zetec měl suchej řemen takže se sundal kryt rozvodů a seš u řemenice.
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Pokud se vyšroubovaly svíčky, dalo se motorem otočit i na alternátoru.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5653
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
zvednout kolo,vyndat svíčky,dát tam jedničku a točit, nejde??pbjun píše: ↑09.01.2021 16:36 Nedá. Protože abys změřil vůli musíš vždy otočit motorem do určité polohy a kvůli tomu musíš ke klice a aby ses dostal ke klice tak musíš vypustit olej atd... Takže nejlepší a nejlogičtější je to rovnou udělat sakumprdum tzn. spolu s rozvodama - když už půjdou dolů tak se změří ventily a uvidíme co vše je třeba.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Hele netuším jak to je. Každopádně proč bych to dělal když se ve 240tis km dle servisního plánu dělají rozvody a vůle ventilů? Já to budu dělat trochu dřív. Bohužel na rozvody jsou potřeba údajně drahé přípravky a člověk co měl autoservis, aktuálně si vybavuje nový a dělá v koncern servisu i nové auta si tyto přípravky kupovat nebude protože se ty rozvody nedělají tak často takže prostě skončím ve fordu. Sám počítám, že budu cenově spíše okolo 20tis, ale připravím si daných 30 ať mám klid. Ještě to budu naceňovat aspoň v jednom fordu ať mám srovnání.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
To si právě myslim. Bez tlaku to celkem jde
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
No pohnout s tím altíkem bude asi taky veselé vzhledem k jeho umístění Každopádně co tím získám? Změření vůle udělaj v rámci rozvodů, za to se platí jenom 500,- a následně když to bude na seřízení tak to stejně tak jako tak stojí 5tis za úkon + kalíšky. Takže tak jako tak je to prostě na autorizák...
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5653
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Nedá. Protože abys změřil vůli musíš vždy otočit motorem do určité polohy a kvůli tomu musíš ke klice ....................
Já jen že píšeš se ventil. vůle jinak zkontrolovat nedá.
Já jen že píšeš se ventil. vůle jinak zkontrolovat nedá.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů