FFIII 1.0 ecoboost 125k
-
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 20.12.2012 19:50
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
OK. Tak to jsem teď v klidu. Původně spotřeba 7,8l/100. Po 5000km 7,2l/100. Ovšem FF3 1,6 - 125k. A to jezdím trošku rychleji, než nám velí zákony a často ve městě. Tímto mám potvrzenou moji volbu a pochybnosti jdou stranou a už jenom pozitiva a pozitiva,....
Mondeo MK5, 132 kw, automat, AWD, 2017
Fiesta 1,3 2006
Transit 115 T300 BUS 85kW 2010
byl Ford Focus III 1,6 Ti-VCT 92kW 2012
Fiesta 1,3 2006
Transit 115 T300 BUS 85kW 2010
byl Ford Focus III 1,6 Ti-VCT 92kW 2012
- pcjoe
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 10.04.2013 21:43
- Bydliště: Praha 5
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Důležité je, že je člověk spokojený s tím co si vybral a dělá mu to radost.PE68 píše:OK. Tak to jsem teď v klidu. Původně spotřeba 7,8l/100. Po 5000km 7,2l/100. Ovšem FF3 1,6 - 125k. A to jezdím trošku rychleji, než nám velí zákony a často ve městě. Tímto mám potvrzenou moji volbu a pochybnosti jdou stranou a už jenom pozitiva a pozitiva,....
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)
- pcjoe
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 10.04.2013 21:43
- Bydliště: Praha 5
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Tak jsem najezdil 250 km po Praze.
Obával jsem se třeba rozjezdů kvůli tomu než zabere turbo, ale ani jednou mi auto nechcíplo a dokonce mi už přijde, že si nemusím dávat pozor na plyn.
Při rozjezdu je slyšet hrubý zvuk tříválce, který je podobný dieselu. Nikde to neklepe. Při jízdě je krásné ticho a když přidávám plyn, tak to zní jako by se ozval sportovní výfuk.
Spotřeba:
Snažil jsem se o úspornou jízdu, dodržoval jsem rychlost
Cesta z domova do práce 25 km - pár semaforů, klidná plynulá jízda a profil víc z kopce a po rovině -> 5,2l / 100km
Cesta zpět - první kilometr v koloně, pak +/- rovinka po Jižní spojce a po Radlické až nahoru -> konečná spotřeba 6,1l / 100km
Druhý den jsem si zase vynuloval palubní počítač a tentokrát jsem lehce překročil dovolenou rychlost
Cesta na registr a pak do práce - v čase kolem 8 hodiny to bylo z Motola až na Anděl jedna kolona, po Jižní spojce to chvíli jelo a pak zase od Vršovic kolona až na lanový most -> 7,1l / 100km (to mne samotného překvapilo)
Cesta domů - byla podobná předchozímu dni, z rána spadla na 6,4l / 100km
Pak jsem ale zajel kousek na dálnici a rozjel to, potom zpět domů -> to spotřeba skončila na 7,7l / 100km
Je strašně znát jak člověk jede. Pokud se nehlídám a jízdu si užívám, tak se pohybuju něco přes 7l. Když si dám pozor a pojedu s lehkou nohou a plynule, tak to o ten 1 litr ještě spadne na cca 6l. Navíc motor je naprosto syrový a počítám, že by to za pár tisíc mohlo se spotřebou ještě hnout směrem dolů.
Zatím jsem motor nevytáčel a držím se pod 3t otáček. Popravdě nevím jak se zajíždí motor, ale pocitově mi nesedí ho drtit hned od prvních kilometrů. Počítám, že budu střídat okrsky, město i dálnici a ze začátku při zajíždění úplně na spotřebu nepojedu. Ale sem tam si to taky chci vyzkoušet jezdit úsporně.
Systém stop/start je super na semaforech. V kolonách je otravný, protože každou chvíli auto poposkakuje kupředu a je to tedy samé startování. Naštěstí to vypadá, že auto si vše hlídá a když se mu to nehodí, tak opravdu motor nevypíná (ať už z důvodu klima nebo napětí, a pod.).
Podvozek se ve srovnání s Mondeem 2005 nenechá zahanbit a je velmi příjemný. Nerovnosti tlumí a je komfortní. Zase ne ale houpavý a měkký. Z mého pohledu je to příjemné svezení. Ostře jsem s autem nejel, ale když jsem rychleji projel zatáčku, tak držel parádně. To spíš my jsme měli co dělat se udržet.
P.
Obával jsem se třeba rozjezdů kvůli tomu než zabere turbo, ale ani jednou mi auto nechcíplo a dokonce mi už přijde, že si nemusím dávat pozor na plyn.
Při rozjezdu je slyšet hrubý zvuk tříválce, který je podobný dieselu. Nikde to neklepe. Při jízdě je krásné ticho a když přidávám plyn, tak to zní jako by se ozval sportovní výfuk.
Spotřeba:
Snažil jsem se o úspornou jízdu, dodržoval jsem rychlost
Cesta z domova do práce 25 km - pár semaforů, klidná plynulá jízda a profil víc z kopce a po rovině -> 5,2l / 100km
Cesta zpět - první kilometr v koloně, pak +/- rovinka po Jižní spojce a po Radlické až nahoru -> konečná spotřeba 6,1l / 100km
Druhý den jsem si zase vynuloval palubní počítač a tentokrát jsem lehce překročil dovolenou rychlost
Cesta na registr a pak do práce - v čase kolem 8 hodiny to bylo z Motola až na Anděl jedna kolona, po Jižní spojce to chvíli jelo a pak zase od Vršovic kolona až na lanový most -> 7,1l / 100km (to mne samotného překvapilo)
Cesta domů - byla podobná předchozímu dni, z rána spadla na 6,4l / 100km
Pak jsem ale zajel kousek na dálnici a rozjel to, potom zpět domů -> to spotřeba skončila na 7,7l / 100km
Je strašně znát jak člověk jede. Pokud se nehlídám a jízdu si užívám, tak se pohybuju něco přes 7l. Když si dám pozor a pojedu s lehkou nohou a plynule, tak to o ten 1 litr ještě spadne na cca 6l. Navíc motor je naprosto syrový a počítám, že by to za pár tisíc mohlo se spotřebou ještě hnout směrem dolů.
Zatím jsem motor nevytáčel a držím se pod 3t otáček. Popravdě nevím jak se zajíždí motor, ale pocitově mi nesedí ho drtit hned od prvních kilometrů. Počítám, že budu střídat okrsky, město i dálnici a ze začátku při zajíždění úplně na spotřebu nepojedu. Ale sem tam si to taky chci vyzkoušet jezdit úsporně.
Systém stop/start je super na semaforech. V kolonách je otravný, protože každou chvíli auto poposkakuje kupředu a je to tedy samé startování. Naštěstí to vypadá, že auto si vše hlídá a když se mu to nehodí, tak opravdu motor nevypíná (ať už z důvodu klima nebo napětí, a pod.).
Podvozek se ve srovnání s Mondeem 2005 nenechá zahanbit a je velmi příjemný. Nerovnosti tlumí a je komfortní. Zase ne ale houpavý a měkký. Z mého pohledu je to příjemné svezení. Ostře jsem s autem nejel, ale když jsem rychleji projel zatáčku, tak držel parádně. To spíš my jsme měli co dělat se udržet.
P.
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)
- stanikg
- Pokročilý
- Příspěvky: 591
- Registrován: 12.07.2010 08:35
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
JE- Focus MK3 FL 1.5 ecoboost Titanium X Deep blue Impact
Predane -focus r.v.2010 1.6 74 kw SHDA. farba chill
Predane -focus r.v.2010 1.6 74 kw SHDA. farba chill
- pcjoe
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 10.04.2013 21:43
- Bydliště: Praha 5
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
O víkendu bude snad hezké počasí, tak naplánuju nějaké focení. Pro syna to bude taky pěkná zábava. Je z auta nehorázně nadšený a fotí rád. A manželka bude ráda, že se ti její kluci vyblbnou.Miri píše:pcjoe: tak to je paráda, doufám, že se přijedeš pochlubit na nějaký pražský sraz - viz info zde: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 00#p902900 a že se budeme moci brzo kochat u Tvé galerie - možno založit pro FF3 kombajny zde: http://www.ford-focus.cz/forum/viewforum.php?f=246
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
stop start
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Junior
- Příspěvky: 470
- Registrován: 07.02.2013 20:04
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Porovnaval si BC s realnou spotrebou ? Mne ukazuje 0,4 - 0.7 menej ako realne.
Ford Focus III hatchback 1,6 ecoboost 110kw
- pcjoe
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 10.04.2013 21:43
- Bydliště: Praha 5
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Ještě jsem neměl příležitost porovnat s reálnou spotřebou dle dočerpání do plné nádrže. Časem to určitě udělám, abych věděl zkreslení. Čísla jsou jen podle BC.PapoS píše:Porovnaval si BC s realnou spotrebou ? Mne ukazuje 0,4 - 0.7 menej ako realne.
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Co se zajizdeni tyce, otacek se rozhodne neboj! U syrovyho motoru je dulezity nejezdit na plnej plyn, ale jak se zahreje, klidne ho na ctvrt plynu prozen na 5000... At ti nezlenivi:)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- pcjoe
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 10.04.2013 21:43
- Bydliště: Praha 5
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Já ho teď točím jen tak do 3000 otáček. Když zkouším jet na spotřebu, tak řadím někde ve 2000ot. Chci postupně přidat na 4000ot. a jak píšeš 5000ot. To nové auto trochu brzdí mojí odvahu to vyhnat do otáček, ale asi není potřeba se tak obávat.C4R3W píše:Co se zajizdeni tyce, otacek se rozhodne neboj! U syrovyho motoru je dulezity nejezdit na plnej plyn, ale jak se zahreje, klidne ho na ctvrt plynu prozen na 5000... At ti nezlenivi:)
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Ja zajizdim vzdycky stylem: prvnich 1000 km se snazim jezdit maximalne na pul plynu, ale jakmile se motor zahreje, jedu svizne a opatrne ho prohanim - ne do cervenyho, porad na 1/4 - 1/2 plynu, ale k 5000 rpm se obcas podiva. Jezdim okresky, mesto, dalnici se snazim vyhybat.
Jakmile ma za sebou 1000 km, dostane naopak sodu, takze bezne plnej plyn, otacky vyjimecne az k omezovaci, na dalnici ho prozenu, co ze sebe vyzdime. Po 1500 km povazuju motor za zhruba zajetej a jezdim s nim normalne tak, jak jsem zvyklej. Samozrejme uplne zajetej bude tak kolem 20tkm, ale jsem toho nazoru, ze po 1500 km uz na nej neni potreba brat ohledy.
Cekam na nazory ostatnich - tenhle postup mam posvecenej od Forda:)
Jakmile ma za sebou 1000 km, dostane naopak sodu, takze bezne plnej plyn, otacky vyjimecne az k omezovaci, na dalnici ho prozenu, co ze sebe vyzdime. Po 1500 km povazuju motor za zhruba zajetej a jezdim s nim normalne tak, jak jsem zvyklej. Samozrejme uplne zajetej bude tak kolem 20tkm, ale jsem toho nazoru, ze po 1500 km uz na nej neni potreba brat ohledy.
Cekam na nazory ostatnich - tenhle postup mam posvecenej od Forda:)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- pcjoe
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 10.04.2013 21:43
- Bydliště: Praha 5
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Když jsme přebírali auto, tak ohledně zajetí motoru jsem moc detailní informace nedostal. Pouze, že není potřeba nic hlídat a mám bez problémů jezdit jak jsem zvyklý. To asi motoru neublíží a bude fungovat jak má. Ale pokud vím, tak motor si musí sednout a učí se podle stylu řidiče. Tedy by se měly dodržovat nějaké zásady. Co popisuješ mi přijde v pohodě. Jen úplně nechápu efekt, že mu dáváš po 1000km sodovku a drtíš ho co to dá. Určitě se z toho stane průtokáč, ale napadá mne, že si řídící jednotka sáhne na limity a může to mít na něco vliv. Nevím?
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Tak to neznamena celejch 500 km jezdit na plnej plyn, ale napriklad pri najizdeni na dalnici mu hezky slapnout na krk a vyzdimat z nej maximum - duvodem je, aby si po pocatecnim klidnejsim provozu trochu zvyknul a poradne se protahnul. Delalo se to hlavne driv, aby se vymezily trochu vetsi vule nez pri hodne klidnym zajeti - motor pak lip jede, vliv na zivotnost by mel bejt minimalni. Ale nevim, mozna je dneska zajizdeni uz prezitek, alespon to tvrdi cim dal vic lidi...
Co se start-stopu tyce, ja ho vypinam. Krome toho, co se pise v clanku, je tam jeste jeden problem. Pokud zrovna zurive nechladi klima, vypne motor okamzite, jakmile se auto zastavi a pustis spojku. To je ok u atmosferickyho motoru, ale turbo je potreba po vetsi zatezi nechat dochladit, jinak se nici jeho loziska. Takze kdyz dojedu na benzinku okamzite po dalnicnim sprintu, to posledni, co potrebuju, je vypnout motor:) Start-stop pouzivam spis jako komfortni vypinani motoru tlacitkem - kdyz nekde zastavim a stojim dyl (zeleznicni prejezd napriklad), tak to zapnu, potom vypnutim zase motor naskoci a jedu dal. Vyhoda? Nemusim kroutit klickem:))
Co se start-stopu tyce, ja ho vypinam. Krome toho, co se pise v clanku, je tam jeste jeden problem. Pokud zrovna zurive nechladi klima, vypne motor okamzite, jakmile se auto zastavi a pustis spojku. To je ok u atmosferickyho motoru, ale turbo je potreba po vetsi zatezi nechat dochladit, jinak se nici jeho loziska. Takze kdyz dojedu na benzinku okamzite po dalnicnim sprintu, to posledni, co potrebuju, je vypnout motor:) Start-stop pouzivam spis jako komfortni vypinani motoru tlacitkem - kdyz nekde zastavim a stojim dyl (zeleznicni prejezd napriklad), tak to zapnu, potom vypnutim zase motor naskoci a jedu dal. Vyhoda? Nemusim kroutit klickem:))
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- stanikg
- Pokročilý
- Příspěvky: 591
- Registrován: 12.07.2010 08:35
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Páčila sa nám aj logika fungovania štart-stop systému. K aktivite sa hlásil už krátko po studenom štarte a ak ste motor poriadne popreháňali, nechával mu čas na vyrovnanie teplôt a vychladenie (motor ostal aj po zastavení v chode). Čo je zaujímavé, pri vypnutom motore na križovatke sa systém nedeaktivoval ani otvorením dverí. Jednoducho ste pootvorili dvere, opäť ich zabuchli a po stlačení spojky motor automaticky naštartoval. V konkurenčných autách sa štart-stop systém otvorením auta odpojí a motor musíte naštartovať opäť kľúčom v zapaľovaní.
JE- Focus MK3 FL 1.5 ecoboost Titanium X Deep blue Impact
Predane -focus r.v.2010 1.6 74 kw SHDA. farba chill
Predane -focus r.v.2010 1.6 74 kw SHDA. farba chill
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
V mym pripade to po rychly jizde stejne zarizne, jakmile auto zastavi; v jakym aute jsi to testoval? Co se tyce toho otevreni dveri, auto zacne rvat ve chvili, kdy dvere otevres a odepnes si pas. Tuhle jsem to neumyslne otestoval, kdyz jsem se na svetlech potreboval o necem domluvit s kamaradkou, ktera jela prede mnou:) Auto zacalo vrestet jak prokopnuty, ale ze by se vyplo zapalovani, to ne:)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti