1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
-
- Test driver
- Příspěvky: 4779
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Protože v euru VI prostě atmosféry nejedou a jsou líný jak vandrácká veš kvůli přiškrcení emisema.Ty možná furt žiješ v devadesátkách a euru II-III,kdy motory mohli volně dýchat.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Tak zrovna 1.0 EB zastaví až omezovačMa.rt píše:Proc by nekdo silel z 1.6ky? Pro vetsinu lidi je to dostatecne. A vykon auta rozhodne neni jedine kriterium, ktere clovek, ktery ma rad rizeni, resi. Me osobne charakteristika turbomotoru spis s.re, nez by mi to dalo nejaky ridicsky zážitek navic. Ono to dole sice jede hezky, ale nahore to dokaze najednou umrit v dost nevhodny moment.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Euro VI je uz temer bez atmosfer... na par vyjimek. Mel jsem EUR II, IV, ted V, sice vzdycky kubaturu o 2 decky vetsi, ale vzdycky bylo znat, ze silnejsi.
Tak zrovna 1.0EB neni motor, kvuli kteremu bych si koupil TB. To radsi velkou atmosku. Z foukanejch 2.0EB v mondeu dejme tomu. To uz je vykon, kam se atmoska bezne nepodiva.
Tak zrovna 1.0EB neni motor, kvuli kteremu bych si koupil TB. To radsi velkou atmosku. Z foukanejch 2.0EB v mondeu dejme tomu. To uz je vykon, kam se atmoska bezne nepodiva.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- TomBaa
- Junior
- Příspěvky: 217
- Registrován: 28.06.2010 18:08
- Bydliště: JmK
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Vlastně je to trochu zcestná otázka - atmosféra nebo turbo. Trochu jako mám si koupit sálovky nebo tretry. NO přece to, na co to chci používat a kolik jsem ochoten do toho vrážet (i potenciálně), myšleno do oprav.
Moje zkušenost: vlastním Focus I - Tddi a Focus III - Tivct a otec má Focus 1,0EB.
Jezdím příměstské tratě (do 30 km), delší trasy na dovolenou max 3x ročně = na to mi 1,6 atmo stačí.
Nevidím důvod, stejně (kolem Brna) jedeme jen tak rychle, co věčné kolony dovolí. = na to 1,6 atmo prostě stačí. Nemám taky rád ten pocit že se něco může vys*at a bude to za 50t... kvuli tomu jsem si místo vct nepořídil 1,6EB - v rámci ojetiny stojí podobně.
JO ale když se jelo ze Brna do Špindlu, pujčil jsem si otcovo 1,0 EB, tak samo, jelo to o dva levely líp.
Takže jezdíte delší tratě, táhlá stoupání, málo kolon a stené auto nechcete mít 10 nebo 15 let =
jdětě určitě do 1,0EB.
Pro mě je 1,6 atmo ve FF3 výkonově spíš zklamání, ale přežiju to a těch machrů co potřebují v koloně předjíždět po autu aby byly u semaforu o 10s dřív je dost a dost, já se jim směju, s tím vykonem 77kw mě stejně nic jinýho nezbývá = uspěchaný člověk ať se 1,6atmo vyhne obloukem.
A teď trochu OT. Když přijde jaro, leto a je čas si jen tak vyjet a zjistit proč je Focus Focusem, tak veřte nebo ne sáhnu po starém Tddi. Podle mě to není jen o výkonu ale o celku jako takovém,
s 20 letou plečkou se bavím líp než z čímkoliv novějším.. no bude mě jednou chybět drak!
Moje zkušenost: vlastním Focus I - Tddi a Focus III - Tivct a otec má Focus 1,0EB.
Jezdím příměstské tratě (do 30 km), delší trasy na dovolenou max 3x ročně = na to mi 1,6 atmo stačí.
Nevidím důvod, stejně (kolem Brna) jedeme jen tak rychle, co věčné kolony dovolí. = na to 1,6 atmo prostě stačí. Nemám taky rád ten pocit že se něco může vys*at a bude to za 50t... kvuli tomu jsem si místo vct nepořídil 1,6EB - v rámci ojetiny stojí podobně.
JO ale když se jelo ze Brna do Špindlu, pujčil jsem si otcovo 1,0 EB, tak samo, jelo to o dva levely líp.
Takže jezdíte delší tratě, táhlá stoupání, málo kolon a stené auto nechcete mít 10 nebo 15 let =
jdětě určitě do 1,0EB.
Pro mě je 1,6 atmo ve FF3 výkonově spíš zklamání, ale přežiju to a těch machrů co potřebují v koloně předjíždět po autu aby byly u semaforu o 10s dřív je dost a dost, já se jim směju, s tím vykonem 77kw mě stejně nic jinýho nezbývá = uspěchaný člověk ať se 1,6atmo vyhne obloukem.
A teď trochu OT. Když přijde jaro, leto a je čas si jen tak vyjet a zjistit proč je Focus Focusem, tak veřte nebo ne sáhnu po starém Tddi. Podle mě to není jen o výkonu ale o celku jako takovém,
s 20 letou plečkou se bavím líp než z čímkoliv novějším.. no bude mě jednou chybět drak!
Focus mk.3 1,6 Ti_vct ; 2011 ; Panthera black
Focus mk. 1 1,6 Zetec ; 2003 ; Ink blue
Focus mk.1 Tddi ; 99 ; Panthera black
Focus mk. 1 1,6 Zetec ; 2003 ; Ink blue
Focus mk.1 Tddi ; 99 ; Panthera black
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů