1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4779
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT

Příspěvek od fofok » 01.02.2020 16:47

Protože v euru VI prostě atmosféry nejedou a jsou líný jak vandrácká veš kvůli přiškrcení emisema.Ty možná furt žiješ v devadesátkách a euru II-III,kdy motory mohli volně dýchat.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
321910336
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1071
Registrován: 20.01.2012 23:10
Bydliště: Přerov

Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT

Příspěvek od 321910336 » 01.02.2020 16:58

Ma.rt píše:Proc by nekdo silel z 1.6ky? Pro vetsinu lidi je to dostatecne. A vykon auta rozhodne neni jedine kriterium, ktere clovek, ktery ma rad rizeni, resi. Me osobne charakteristika turbomotoru spis s.re, nez by mi to dalo nejaky ridicsky zážitek navic. Ono to dole sice jede hezky, ale nahore to dokaze najednou umrit v dost nevhodny moment.
Tak zrovna 1.0 EB zastaví až omezovač
Ford Focus 2018 1.0 92 kw Titanium Obrázek
Ford Focus 2007 1.6 74 kW Trend LPG

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT

Příspěvek od Ma.rt » 01.02.2020 17:17

Euro VI je uz temer bez atmosfer... na par vyjimek. Mel jsem EUR II, IV, ted V, sice vzdycky kubaturu o 2 decky vetsi, ale vzdycky bylo znat, ze silnejsi.
Tak zrovna 1.0EB neni motor, kvuli kteremu bych si koupil TB. To radsi velkou atmosku. Z foukanejch 2.0EB v mondeu dejme tomu. To uz je vykon, kam se atmoska bezne nepodiva.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
TomBaa
Junior
Junior
Příspěvky: 217
Registrován: 28.06.2010 18:08
Bydliště: JmK

Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT

Příspěvek od TomBaa » 22.02.2020 21:49

Vlastně je to trochu zcestná otázka - atmosféra nebo turbo. Trochu jako mám si koupit sálovky nebo tretry. NO přece to, na co to chci používat a kolik jsem ochoten do toho vrážet (i potenciálně), myšleno do oprav.
Moje zkušenost: vlastním Focus I - Tddi a Focus III - Tivct a otec má Focus 1,0EB.
Jezdím příměstské tratě (do 30 km), delší trasy na dovolenou max 3x ročně = na to mi 1,6 atmo stačí.
Nevidím důvod, stejně (kolem Brna) jedeme jen tak rychle, co věčné kolony dovolí. = na to 1,6 atmo prostě stačí. Nemám taky rád ten pocit že se něco může vys*at a bude to za 50t... kvuli tomu jsem si místo vct nepořídil 1,6EB - v rámci ojetiny stojí podobně.
JO ale když se jelo ze Brna do Špindlu, pujčil jsem si otcovo 1,0 EB, tak samo, jelo to o dva levely líp.
Takže jezdíte delší tratě, táhlá stoupání, málo kolon a stené auto nechcete mít 10 nebo 15 let =
jdětě určitě do 1,0EB.
Pro mě je 1,6 atmo ve FF3 výkonově spíš zklamání, ale přežiju to a těch machrů co potřebují v koloně předjíždět po autu aby byly u semaforu o 10s dřív je dost a dost, já se jim směju, s tím vykonem 77kw mě stejně nic jinýho nezbývá :) = uspěchaný člověk ať se 1,6atmo vyhne obloukem.
A teď trochu OT. Když přijde jaro, leto a je čas si jen tak vyjet a zjistit proč je Focus Focusem, tak veřte nebo ne sáhnu po starém Tddi. Podle mě to není jen o výkonu ale o celku jako takovém,
s 20 letou plečkou se bavím líp než z čímkoliv novějším.. no bude mě jednou chybět drak!
Focus mk.3 1,6 Ti_vct ; 2011 ; Panthera black
Focus mk. 1 1,6 Zetec ; 2003 ; Ink blue
Focus mk.1 Tddi ; 99 ; Panthera black

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT

Příspěvek od TomFocus » 22.02.2020 21:52

:palec_nahoru:
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů