svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu
Tady někdo udeřil hřebík na hlavičku
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu
Přijde svolavacka na interiérové lampičky a vy budete tvrdit jak dobře táhne teď ocpoda.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- kozelos
- Pokročilý
- Příspěvky: 657
- Registrován: 28.12.2011 23:17
svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu
Ja nevim, co všechno je součástí prehraneho sw, ale ze auto jede na 1 a 2 v rozmezí 1600 - 2000,coz predtim nebylo, je prostě fakt. Jezdil jsem s autem rok a dost po městě, tak ten rozdíl prostě umím poznat
Je: Ford S-max MK2, 2.0 TDCi 110kW (MY2016)
Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)
Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)
Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)
Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu
...a interierove lampicky by si svolavacku zaslouzily
(alespon ty ve stinitkach)
(alespon ty ve stinitkach)
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 05.12.2018 14:59
Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu
Hele já taky myslím, že mi to něco změnilo s řazením a spojkou. A docela i věřím že to neni placebo..jsou samozdrejme lidi, ktery nemaj cit pro techniku nebo podobně a nepoznají... Mě se stalo už několikrát, že byl pocit u různých aut že je něco jinak a skutečně bylo, dokonce mi to nikdo nevěřil a až po důkladný kontrole se na to přišlo. Takže toť můj názor.kozelos píše:Ja nevim, co všechno je součástí prehraneho sw, ale ze auto jede na 1 a 2 v rozmezí 1600 - 2000,coz predtim nebylo, je prostě fakt. Jezdil jsem s autem rok a dost po městě, tak ten rozdíl prostě umím poznat
Ford Focus 1.5 ecoboost 134kW 2015
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu
Ono reakce co asi muze sw udelat se spojkou kdyz je mechanicka jsou mozna malinko zbytecne, staci aby se lehce pozmenilo pridrzeni otacek mezi razenim (urcite vsichni vime ze pri seslapnuti spojky padnou o cca 500 a "cekaji" na zarazeni rychlosti a az kdyz to trva dele padnou na volnobeh). Staci aby spadli o malinko mene/vice/pomaleji/rychleji a hned muze byt prechod mezi 1 a 2 plynulejsi...
A to pisu proto ze mam po svolavacce taky a prijde mi to taky lepsi, nicmene z prispevku zde ze to mozne neni budu sledovat dele nez jeden den
A to pisu proto ze mam po svolavacce taky a prijde mi to taky lepsi, nicmene z prispevku zde ze to mozne neni budu sledovat dele nez jeden den
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu
Placebo funguje právě nejlíp, když se mu bezmezně věří, že funguje
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu
Hele nezkusis nevis Nerikam ani to ani to, jen pisu ze si dovedu predstavit minimalne dva zpusoby jak to muze chod ovlivnit... jeden je omezeni kroutaku jak uz se tu pise a druhy to co pisu ja
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3702
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu
To je to o čem tu píšu celou dobu, jestli někdo nemá blížší info changelogu co v tom SW změnili. Protože navzdory posměškům některých zde, když s tim autem jezdíš denně a najednou se při řazení chová mírně jinak/líp, no tak v tom SW asi neco upravili pro dobro věci.Sagic píše: staci aby se lehce pozmenilo pridrzeni otacek mezi razenim (urcite vsichni vime ze pri seslapnuti spojky padnou o cca 500 a "cekaji" na zarazeni rychlosti a az kdyz to trva dele padnou na volnobeh). Staci aby spadli o malinko mene/vice/pomaleji/rychleji a hned muze byt prechod mezi 1 a 2 plynulejsi...
Placebo to neni, ta změna tam citelná byla.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- MIROMEN
- Junior
- Příspěvky: 346
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: HAVÍROV
Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu
Stat si mužeš za čim chceš, ale změna tam je patrna a o žadne placebo nejde.vita_k píše:Placebo funguje právě nejlíp, když se mu bezmezně věří, že funguje
Kolega ma stejne auto, on jej měl po přehrani SW a ja ještě ne. Nějake postřehy mi řekl dopředu, kdy pozoroval změny, konkretně šlo o změny 2. Dali jsme si sraz a několikrat přesedali z auta do auta a střidali se v řizeni. No a rozdil je v tom, že spojka je teď hladši, předtim kousavějši při přechodu z 1st na 2st. Rozdil nijak velky, ale jasně patrny, prostě po přehrani SW je to vic pro blondyny. A druha změna je rozhodně potěšujici. Kolega měl pocit, že po přehrani SW mu přijde, že jde auto lip za plynem, bliže nespecifikoval. A i to se potvrdilo.
Přesněji jde o to, že i 2st byl mirně přidušen, o tom jsem tu dřivěji psal a po přehrani SW jde lepe za plynem. Ja mam již taky přehrany SW a jsem si naprosto jisty, že teď by nebylo co postřehnout.
No a do třetice, ale to se tykalo pouze meho auta, protože jej mam dřive vyrobene než kolega tak po přehrani SW knk PCM jednotky se teď "nekouše" venkovni ukazatel teploty. Problem, ktery se zde na foru taky řešil.
FOCUS 3 FL Titanium 1.5EB
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3702
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu
Amen,MIROMEN píše: No a rozdil je v tom, že spojka je teď hladši, předtim kousavějši při přechodu z 1st na 2st. Rozdil nijak velky, ale jasně patrny, prostě po přehrani SW je to vic pro blondyny.
Přesně tohle potvrzuju.
Ale neřekl bych uplně pro blondýny Předtím se člověk musel na řazení 1-2 trochu i soustředit, což je nezvyk, po upravě SW je to .. no jako ve FoFo II např., tedy v pořádku.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu
Jen dotaz, co si mám myslet pod pojmem kousavá spojka.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3702
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu
No,
u FoFo II je přeřazení z 1 na 2 úplně plynulý, aspon u mojeho vždy bylo.
Už při nákupu FoFo III jsem si říkal, že to takhle není, auto si při přeřazení malinko cukne, nevím jak to popsat, musel bys to zkusit. (něco jako občas / vždy předvádí třeba koncernová DSG )
Po nahrání novýho SW je to OK, nemám už šanci zkusit jak to bylo předtím, ale tak nějak odhaduju, že prostě při tom přeřazení si ta el. podrží ted vyšší otáčky.. Nevím, jen odhaduju, co tam v tom SW změnili.
Jen dodám, že se nebavíme o nějaký tragedii nebo buhví čem, třeba manželka si toho ani předtím vůbec nevšimla, netušila o čem mluvím, co jí popisuju ... ani před tou změnou SW. Aby si tu zas někdo nepředstavoval buhví jak strašně to řadilo předtím, jen prostě říkám, že to nebylo "úplně ono". Ted nemám problém.
u FoFo II je přeřazení z 1 na 2 úplně plynulý, aspon u mojeho vždy bylo.
Už při nákupu FoFo III jsem si říkal, že to takhle není, auto si při přeřazení malinko cukne, nevím jak to popsat, musel bys to zkusit. (něco jako občas / vždy předvádí třeba koncernová DSG )
Po nahrání novýho SW je to OK, nemám už šanci zkusit jak to bylo předtím, ale tak nějak odhaduju, že prostě při tom přeřazení si ta el. podrží ted vyšší otáčky.. Nevím, jen odhaduju, co tam v tom SW změnili.
Jen dodám, že se nebavíme o nějaký tragedii nebo buhví čem, třeba manželka si toho ani předtím vůbec nevšimla, netušila o čem mluvím, co jí popisuju ... ani před tou změnou SW. Aby si tu zas někdo nepředstavoval buhví jak strašně to řadilo předtím, jen prostě říkám, že to nebylo "úplně ono". Ted nemám problém.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu
Jen jsem to tu pročítal, a nebylo mi jasné, co je tím myšleno.
Nehledejte za tím žádnou záhadu, je to jen jedna z dalších vlastností tohoto motoru. Žádné bludy o seřřízení spojky a krouťáku přes SW. Jelikož tento malý oturbovaný motůrek nemá dosti hmoty na svůj výkon, nemà ani žádnou setrvačnost. Proto v nízkých otáčkách nejsou synchronizovány otáčky motoru a převodovky hmotou, při přeřazení auto cukne. Tak ty otáčky na úkor spotřeby el. zvýšili. Proto ty svolávačky, až to otestovali lidí v provozu, tak do SW naprogramovali na jednotlivé kvalty řadící otáčky.
Nehledejte za tím žádnou záhadu, je to jen jedna z dalších vlastností tohoto motoru. Žádné bludy o seřřízení spojky a krouťáku přes SW. Jelikož tento malý oturbovaný motůrek nemá dosti hmoty na svůj výkon, nemà ani žádnou setrvačnost. Proto v nízkých otáčkách nejsou synchronizovány otáčky motoru a převodovky hmotou, při přeřazení auto cukne. Tak ty otáčky na úkor spotřeby el. zvýšili. Proto ty svolávačky, až to otestovali lidí v provozu, tak do SW naprogramovali na jednotlivé kvalty řadící otáčky.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3702
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu
Ač to patří do jinýho tématu, tak tvoje nenavist proti ten EB motorům je směšná, tento malý oturbovaný motůrek naloží tvojí starý líný bestii, kdykoliv, kdekoliv
Zároveň, ne, svolávačka vůbec nebyla z důvodů který píšeš ... stačí si to pročíst.
No a poslední, úpravy SW se dělaj všude a pořád, nahrávaj mi to tam i u Citroenu pro línou atmosféru, běžně se to děje a říká se tomu vývoj. Kdybys měl novější auto, znal bys to taky.
Jinak jak píšeš o nízkých otáčkách atd., no .. ne .. naopak to dělalo víc pří náloži.
Zároveň, ne, svolávačka vůbec nebyla z důvodů který píšeš ... stačí si to pročíst.
No a poslední, úpravy SW se dělaj všude a pořád, nahrávaj mi to tam i u Citroenu pro línou atmosféru, běžně se to děje a říká se tomu vývoj. Kdybys měl novější auto, znal bys to taky.
Jinak jak píšeš o nízkých otáčkách atd., no .. ne .. naopak to dělalo víc pří náloži.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů