svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu

Odpovědět
Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13054
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu

Příspěvek od miki21 » 07.07.2019 10:46

Tady nejde ani tak o nenávist k EB, ale o to, že na té hmotě a setrvačnosti něco být může. :wink:
Vývoj... kdysi se vyvinulo a pak se to dalo na trh, teď se dělá z lidí pokusné králíky a jak nějaký průser přeroste určitou mez, tak se prostě udělá svolávačka. :mrgreen:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3699
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu

Příspěvek od Sentik » 07.07.2019 10:48

Ale prd,
takhle je to ve všech oborech. Před x lety vyjela základní deska a zákazník ji měl takhle až do smrti, dneska ti na to vydaj 3x do měsíce udpate FW, kterej řeší tolik věcí kolem voltáže, teplot, stability .. kompatibility.
U aut je to stejný, vývoj jde dopředu, doba to umožnuje, tak se spusta věcí updatuje postupně, na tom neni vůbec nic špatnýho a nemá to žádnou souvislost s touhle svolávačkou.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu

Příspěvek od ballu » 07.07.2019 10:49

Můžeš mě osvětlit, co jsem proti EB , v tomto vlákně napsal???
Uvědomí si, že změna tišťáku za vylepšený , jde o pár minut. Ale mechanický konstrukční průser, to taky zvládneš tišťákem???
Naposledy upravil(a) ballu dne 07.07.2019 10:58, celkem upraveno 1 x.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3699
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu

Příspěvek od Sentik » 07.07.2019 10:51

Nemusím ti osvětlovat vůbec nic, stačí si pročíst tvé příspěvky na foru a odkazy mezi jednotlivýma vláknama. Za vše můžou oturbený babety, víme, ohraná deska.

V tomhle tématu řešíme jak se auto chová po úpravě SW, takže jen popisuju zkušenost a potvrzuju slova kolegů nade mnou, víc asi netřeba dodávat.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu

Příspěvek od ballu » 07.07.2019 11:04

Víš jaký je rozdíl mezi náma. Já se snažím řešit příčinu. Ty jen odsrtaňuješ to?, co se posere.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3699
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu

Příspěvek od Sentik » 07.07.2019 11:20

Eh? Nic se mi neposralo, byla svolávačka a zpříjemnila mi užívání auta.
Zlepšila věc, kterou jiní ani nevnímali, já jo .. A v diskuzi tu dále řešíme, jestli si toho všimli i ostatní, dost lidí potvrzuje že ano.

Jinak ty samozřejmě příčinu hledat nemusíš, dávno si ji přeci našel, za všechno zlo automobilového světa může turbo motor, EU a ilumináti.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu

Příspěvek od Wolf78 » 07.07.2019 11:50

to Sentik - je to marné něco vysvětlovat člověku ,který má nejspíše ještě tlačítkový mobil jen proto ,aby se něco náhodou na tom novějším mobilu neposralo. :wink:
Svolávačky , aktualizace a td jsou normální v jakémkoliv odvětví , jen tady někdo zaspal dobu :lol: A svolávačky pro jeho auto jsou né že ne ,ale jen za stěrač od místního vrakoviště :lol:
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Uživatelský avatar
Ksanda
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 31.08.2018 09:39
Bydliště: Orlová

Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu

Příspěvek od Ksanda » 07.07.2019 15:06

A já si vždycky myslel, že na fóru si mají lidi pomáhat. :beer:
Ford Focus kombi MK3,5 1.5EB 110kW Magnetic Grey (2017)

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu

Příspěvek od Sagic » 07.07.2019 17:06

Pridam se k zatracovane parte ale to auto radi mezi 1 a 2 jinak. Lepe. Ted po dalsich cca 500km to uz muzu napsat 100%. Zmena tam je.

Ballu: je pravda ze na tve auto uz zadna asi nebude protoze uz to nikoho nezajima, ale ted je proste jina doba a takhle se to dela vsude. Sem zvedavej az propadnes shnilou podlahou na cestu a budes muset koupit neco jineho co to bude. Omezit se na par znacek ktere nabizeji atmosferu nebo se odmlcis abys nepriznal ze mas turbo babetu.

Ja volil mezi novou 1.2 atmosferou v Clio nebo ojetou 1.6 EB a vybral si :mrgreen:
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu

Příspěvek od ballu » 07.07.2019 18:16

Však já věřím, že to řadí lépe.
Jen jsem .napsal, že co odlechčili na mechanice, negativa upravili přes ŘJ.
A volbu mám již za sebou tři roky, jen starého pracanta nechávám dožít do STK. Má za sebou 300 tisíc a s motorem nic neděláno, vše origo, krom svíček a nové spojky.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu

Příspěvek od vita_k » 08.07.2019 09:54

To je jak na hi fi fóru :) borci rozeznaji podle zvuku kabely postribreny a nepostribreny:)

Mě jde hůř pedal spojky. To bude asi taky software.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3699
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu

Příspěvek od Sentik » 08.07.2019 10:54

Vito,
čteš vůbec co tu píšeme?
Nikdo tu neřeší žádnou mechanickou změnu po nahrání SW nebo co se nám snažíš podsunout.
To auto se chová jinak při přeřazení a to je přes SW snadno upravitelný.
At už je to z důvodů jak psal Balu nebo z jiných (aby to spojce ulevilo, když už to byla svolávačka na spojku :roll: ) to já nevím, ale změna tam prostě je.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu

Příspěvek od Sagic » 08.07.2019 11:05

vita_k proc jsi posledni dobou tak rejpavej? Drive jsi byl "normalni kluk" :nixw: Mas jiny nazor nez my, zkus se projet v necem pred tou svolavackou a po ni... resp idealni je si to zkusit na svym aute :nazdravi:
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu

Příspěvek od vita_k » 08.07.2019 12:48

Já jsem rejpavej furt stejně, jen teď mám trochu volného času číst forum. Nechci nikoho naštvat, ani přesvědčit o své pravdě. jen se trochu bavím a taky aby se tu přemýšlelo;) to tu všichni potřebujeme, myslím. Taky stále nemyslím, že na placebo efektu je něco špatně, zvlášť když funguje pozitivně. Respektuji názor každého a sdílím zkušenost ze svého pohledu.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu

Příspěvek od vita_k » 08.07.2019 13:10

Prohlédl jsem web a na fordownersclub.com je to také popsáno, že úprava krouticiho momentu je patrná. Zřejmě nám motor zatlumili, aby spojka a emise byly spokojenější.

Nemaj to také ničím podložený, ale pokud to tam je, je to vlastně dobře. Na nízkých otáčkách se motor zdimat nemá kvůli lspi.

Tipuji tedy, že úprava krouticiho momentu bude znát nejen pri prerazovani, ale v nízkých otáčkách. Já jsem ji ale nepocitil. Asi lehká noha..
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů