Zadřený motor 1.0 92kw

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od Wolf78 » 29.04.2019 21:43

a ještě prosím ten servis co měl ty 2 auta se stejným problémem , rád si tam zítra zavolám :wink: a budu se informovat :wink:
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9402
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od phofy » 29.04.2019 21:49

fofok píše:Teď když to čtu zpětně,tak bych to viděl podobně.Nic konkrétního nenapsal.To by se možná dalo vysledovat z jaký IP adresy to bylo psaný,jestli by to admin zvládl.Takovejch trollů už tu bylo.
Koukal jsem na IP a troll by to nemel byt 8)

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9402
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od phofy » 29.04.2019 21:52

Podle me, kdyz ti menili rozvody podruhy a pak zacal klepat na klice, tak museli mlatit do remenice a nebo mlatili do setrvaku pri jeho vymene, vzdyt uz tady takovy pripad byl, kdy motor zacal klepat na klice po vymene rozvodu :bebng:

MikoMk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 15.08.2018 19:23

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od MikoMk » 29.04.2019 21:54

Už jsem dvakrát napsal název servisu ale neodeslalo se to

MikoMk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 15.08.2018 19:23

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od MikoMk » 29.04.2019 21:57

Chtěl jsem se jen podělit o zkušeností protože jsem strávil krásný půl rok bojem s osudem. Volal jsem od čerta k ďáblu měnil kde co. Měl jsem to ve dvou nezávislých servisech. V autorizovaném i smluvním

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od Wolf78 » 29.04.2019 21:58

předpokládám,že to je servis http://www.autokora.cz
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

MikoMk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 15.08.2018 19:23

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od MikoMk » 29.04.2019 22:04

Ano ale po zjištění ceny jsem se nechal odtáhnout domů protože tou dobou už jsem měl za sebou skoro půl roku laborování, výměnu dvouhmoty, vstrikovace, nespočet diagnostiky a taky silenbloky. Když se pak motor utisil tak odešel. Rodinný rozpočet doznal ztrát já vzal za vděk smluvním servisem a sám sháněl díly i přes to že jsem riskoval že budu bez záruky na opravu. Moc lidí co jsem obvolal mi ten motor nechvalilo prý ten člověk co mi jej sehnal prodá 3 týdně

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12873
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od stano. » 29.04.2019 22:06

Najazdis 40tkm na svojom a 80t km na sluzobnom? Rocne? Takze 120t km rocne? Fuuu.
Kupoval si ho v 2017 so 120t km. Teraz malo nieco pred 200t km a to si, ako si pisal, niekolko mesiacov riesil opravy a problemy.
Mne to nejako nevychadza.

MikoMk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 15.08.2018 19:23

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od MikoMk » 30.04.2019 06:27

Ale auto půl roku nestálo. Chtěl jsem se jen podělit o zkušenosti. Auto jsem vždy po týdnu že servisu vyzvedl a testoval v běžném režimu. Chvíli to třeba bylo dobré a pak se projevily vibrace jinak. Pak jsem měl naposledy přes měsíc klid až do března

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od ballu » 30.04.2019 06:45

phofy píše:Podle me, kdyz ti menili rozvody podruhy a pak zacal klepat na klice, tak museli mlatit do remenice a nebo mlatili do setrvaku pri jeho vymene, vzdyt uz tady takovy pripad byl, kdy motor zacal klepat na klice po vymene rozvodu :bebng:
I kdyby mlátili 10kg kladivem, tak ty rány by šly axiálně. To klepání je radiální, spíše na čepech pístů.
Spíše výměnou rozvodů se upravilo časování do původního stavu u již vylágrovanýho motoru.
To samé, když udělám hlavu, musím i spodek, jinak to je otázka pár desítek tis.km a ojnice proletí blokem.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12873
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od stano. » 30.04.2019 07:33

ballu píše:To samé, když udělám hlavu, musím i spodek, jinak to je otázka pár desítek tis.km a ojnice proletí blokem.
Kolko desiatok tisic km aby sa to stalo?

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6592
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od Karel2 » 30.04.2019 08:05

na atmosfere tak 150-200k km a pri GO hlavy bych to urcite udelal :nixw:
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3698
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od Sentik » 30.04.2019 09:07

Co tu vlastně řešíme? Že někdo zrušil služebák s litrovým tříválcem, na kterým nalítal jako prase 40k km ročně a nemá to vlastně pořádnou historii servisů?
Aha, tak to je průser. :roll:
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od Ma.rt » 30.04.2019 09:47

Tak on o sobe netvrdi, ze jezdi jak prase. Pry 5min necha bezet motor, nez vyjede a po prijezdu si pred zhasnutim motoru da cigo :) jo, taky mi to prijde ulitly.
Na druhou stranu, ze tyhle motory umej byt KO po par desitkach tisic km, ze jsme na to do nedavne doby nebyli zvykli, to je realita a nemyslim to nijak spatne. Furt je to jeste zlata doba oproti tomu, co tu bude za 10-20 let.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

MikoMk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 15.08.2018 19:23

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od MikoMk » 30.04.2019 09:57

Tohle bylo osobní auto. Odjíždím s ním za prací a nejezdím jak prase. Jsem fotr od rodiny ne bezmozek. Jezdím většinou v noci kdy je klid. Přes den sedím ve služebním autě. O víkendu výlety s rodinou. A servisní historii to má včetně faktur od první registrace ve Fordu v Ostravě až do 2017 poté jsem jezdil střídavě do autorizaku v Olomouci nebo smluvního servisu a na vše mám opět faktury.

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů