Zadřený motor 1.0 92kw

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6591
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od Karel2 » 30.04.2019 13:46

Ma.rt: Bohuzel ja tipuju tak max 5 let a nekrestansky drahy, aby nekdo koupil elektriku, cena https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv je bohuzel jen predzvest co nas ceka. Bohuzel jak na Kube to nepujde, zvednou ekopoplatek a bude to. :nixw:
Tehle problemu s vyssim najezdem je dost a nejen u Forda. Kdysi jsem psal, ze ti co kupuji starsi ojetiny, nebudou mit co koupit, bohuzel ten co ma auto v zaruce a pak se ho hned zbavi, nikdy neprizna, ze dnesni doba je "spotrebka" a drzaky se uz nedelaji.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

MikoMk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 15.08.2018 19:23

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od MikoMk » 30.04.2019 18:31

To je teprve móda. Kde chtějí brát tu elektřinu když komíny elektráren okupují z poloviny zelení a zbylá polovina sedí na stromech a brání jejich pokácení. Co teprve emise na výrobu baterií a kam po životnosti s nimi

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23436
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od ZaQik » 30.04.2019 19:42

a jak to tu souvisi s tematem?!?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

MikoMk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 15.08.2018 19:23

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od MikoMk » 01.05.2019 10:39

Pardon OT. Reagoval jsem na odkaz

Uživatelský avatar
reckoname
Nováček
Nováček
Příspěvky: 159
Registrován: 03.08.2008 21:38
Bydliště: Třinec
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od reckoname » 02.05.2019 13:02

Před rokem, když jsem u autokora ve Valmezu kupoval auto mi tvrdili, že na EB 1.0 ještě neřešili žádnou větší závadu. Je možné, že mohli kecat, aby prodali.
FF4, 1.0L EcoBoost, 114 kW, ST Line, Bílá
Byl:
FF3, 1.0L EcoBoost, 92 kW, Trend Sport, Red Candy
FF2, 1.6, 74kW
FF1, 1.6, 74kW

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4797
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od fofok » 02.05.2019 13:33

Tímhle se žádnej prodejce chlubit nebude.Stejný jako když jsem chtěl u Škody vyměnit řetěz na 1,4 Tsi ve sto tisících a prej dobrý,že se to moc nestávâ a ve stoosmnácti tisících přeskočil naštěstí jenom o zub.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
Rocco.
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 572
Registrován: 05.08.2012 19:20
Bydliště: Uhlířské Janovice

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od Rocco. » 03.05.2019 09:19

Já bych to viděl asi tak,že v dnešní době je to jak Sportka......buď vyhraješ,nebo ne.To samé je s kupem auta.
Nechce se mi věřit,že je procento úmrtí motorů v počtu prodaných nějak vysoký.To si dneska snad žádná automobilka ani nemůže dovolit....myslím,že by to pro ně bylo i likvidační.
Obrázek

JE: Ford Focus ST-Line - 2016 * 1.5 ecoboost * 134kW * - Iceberg Blue
BYL: Ford C-Max - 2007 * 1.8 * 92kW * - Black Panthers

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6591
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od Karel2 » 03.05.2019 12:12

Podivej na aferu dieselgate, tomu se nejaka "afera" s motorem(y) neda ani srovnat. Podivej kolik aut maji na ruznych plochach a radsi je sesrotuji, jen aby nemuseli zlevnit. Podivej na pristup aut. servisu a zastoupeni, pri reklamaci, par prikladu je i tady. Tohle je jim spise pro zasmani. :nixw:
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od vita_k » 07.05.2019 19:18

Ma.rt píše:Minimum bych netvrdil. Ale mensina, to jo :-D
Taky ted slychavam o mrtvych 1.0..drive toho tolik nebylo, tykalo se to hodně 1.6ek.
no jo, je to tak - na FB jsou kvanta failnutych 1.0: skupina Ford EcoBoost Nightmare

ztrata chladici kapaliny u 1.0
dlouho zadny novy pripad 1.6 rozlamanych pistu (kvuli podtaceni - jevu LSPI)

Mozna tento kus a jeho konec byl zpusoben hlavne peci predchozich majitelu. MikoMK s tim jezdil spis normalne, jak to vidim ja.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od ballu » 08.05.2019 06:38

Syn má tento motor ve služebáku. Když jsem se ho ptal, jak to jezdí, tak že dobře a za 4,8L/100km, ale kára nemá nalítáno ani 100 tisíc, a již tam mají druhý motor.
Nebudeš ani první, ani poslední, který se tohoto výplodu techniky bude rychle zbavovat.
Nepamatuju, že krom toho že žral benzín, olej , atmosferický službák šel do kopru do 150 tis.km.
Naposledy upravil(a) ballu dne 08.05.2019 11:02, celkem upraveno 1 x.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od Ma.rt » 08.05.2019 10:43

Za 4.8 to bezne nejezdi ve sluzebaku, to se k tomu chova asi hodne slusne a to by vysvetlovalo tu vymenu motoru :) smutny je, ze clovek dnes u nových aut nema uz tolik na vyber. A ojetiny s touhle loterii taky moc lakavy nebudou
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od ballu » 08.05.2019 11:10

To v tom autě nejezdí jen on, ale tu spotřebu dělá, když jede služebku na Slovensko. To znamená, dodržuje předpisy, radar na každém kroku a to motoru nevoní.
Jen mohu dodat, že jedna z dalších výměn motoru, o které se nikde nepíše a těch bude, nejen u Fordu.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od Ma.rt » 08.05.2019 11:54

Nejhorsi je, ze krome motoru tam odchazi spojky, turba, viz ten link na FB. Predpokladam, ze 4.8 neni na dalnici, to by musel jet 100. Co vim, tak bezne lidi jezdi za 7 a to uz neni o moc mene nez s 2.0, ktera nema sestku a Mondeo je taky tezsi. A troufam si tvrdit, ze v otackach i o trochu zivejsi. Ja jsem z 1.0eb odvazany nebyl. Kdyby se to nes.alo, tak dejme tomu.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od ballu » 08.05.2019 12:57

Nejsem proti vývoji nových motorů, ale proti tomu, jakým způsobem jsou zadaný papírové hodnoty co musí splňovat. Vše, i motory musí projít určitým vývojem, a ten dnešní, jak se říká, je jen od prkna. Hlavní slovo má PC, a konstruktér, který tam zadává různé varianty, až něco vyplivne. Na nějaké testy v závodních motorech , to je hudba minulosti. Zatím nevím o žádné oturbované babetě v závoďáku. Ten motor by se tam rozpadl již na volnoběh, než by se zahřál na pracovní teplotu.
Spíše budoucnost vidím v klasické atmosféře v obsahu dle max. váhy vozů, využitím nejnovějších poznatků třeba v časování rozvodů, ale ne tlakem oleje, ale jemné ladění elektromotorkem. Zapalovací soustava s čidly pro každý válec zvlášť. To samé i mazání přes elektročerpadlo, kdy tlak bude stejný, nebude závislý na otáčkách motoru. Ikdyž nemám rád automaty, tak v tomto případě ano, posazený do optimálního naladění motoru.......atd.
Jde to, ale toto není na pořadu dne, ani v zájmu automobilek, musí přeci výrábět "spotřebák" a ne držáky a to dle taktovky ekoteroristů Bruselu.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
Konik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2974
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od Konik » 08.05.2019 13:24

Tady mas dokonce dve oturbene babety v souteznich autech:
https://www.m-sport.co.uk/fiesta-r2
http://www.rally-mania.cz/news.php?id=18625
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti