Zadřený motor 1.0 92kw

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od IvanSt » 08.05.2019 13:44

ballu píše: Zatím nevím o žádné oturbované babetě v závoďáku. Ten motor by se tam rozpadl již na volnoběh, než by se zahřál na pracovní teplotu.
Formula Ford 1.0 EcoBoost - výkon 170-205 koní. https://www.youtube.com/watch?v=tmZMwk14r4c
tohle "auto" by s těžkou línou atmosférou nemělo smysl.
Ford Focus ST 2014

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od ballu » 08.05.2019 13:51

Tak to klobouk dolů, to jsem opravdu nevěděl, že to v něčem jezdí.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od IvanSt » 08.05.2019 14:02

No vidíš, co všechno nevíš a to už je roky stará záležitost. Tak nepomlouvej, tady jsi stejně mimo téma.
Ford Focus ST 2014

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4797
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od fofok » 08.05.2019 14:27

Ballu vývoj prostě nezastavíš,bez turba už ani ránu.Je to jako jako by si dneska obhajoval černobílou televizi,jenže koho to zajímá?
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od Ma.rt » 08.05.2019 17:02

Tak ono ani tak nejde o to turbo, zvysuje ucinnost, o tom zadna. Ale to provedeni... bohuzel se to se.e dost. Primy vstrik je kapitola sama pro sebe. Ballu ma pravdu v tom, ze automobilky vyrabeji podle uredniku, kteri tomu nerozumeji. Ja osobne radsi budu calovat o trochu vic za benzin pro atmosferu, ale v konecnem souctu ty provozni naklady budou spise nizsi nez nejaka statisticky ocekavana hodnota u EB. V soucasne dobe to tak vidim.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
321910336
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1071
Registrován: 20.01.2012 23:10
Bydliště: Přerov

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od 321910336 » 08.05.2019 19:24

Jelikož mám v plánu další auto s 1.0 EB, tak mě tohle téma docela zajímá, ale přijde mi, že se to pořád točí v kruhu, prasklá hadice-> únik chladící kapaliny a nebo karbon v důsledku podtáčení.
Ford Focus 2018 1.0 92 kw Titanium Obrázek
Ford Focus 2007 1.6 74 kW Trend LPG

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12873
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od stano. » 08.05.2019 19:56

Ano.
Este klasicke pravidla ako dochladzovat turbo, neslapat pokial je studeny olej, olej menit podla moznosti castejsie, dodrzat specifikaciu oleja, aby nezozralo remen, prvu vymenu oleja (ak je nove auto) spravit po 4000 km.

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od IvanSt » 08.05.2019 20:35

Statisticky nejporuchovější motor je starý motor. Ať je to Mazda, Škoda, Honda nebo Ford.

Co se týká 1.0 EcoBoost, plánovaná výroba byla 700 000–1 500 000 kusů ročně do desítek zemí světa. Facebook stránka Ford EcoBoost Nightmare má nyní kolem 5000 členů? Pokud máte někdo lepší čísla, budu rád.
Takže minimálně 1 z 1000 motorů 1.0EB je totálka v rámci Ford servisu, kdy vám vymění polomotor. V lepších případech si zručný servis poradí i bez něj. To nijak nezlehčuji, oprava bude stejně v desítkách tisíc.
Na Mobile.de jsou těchto motorů mraky s nájezdem 100-150 i přes 200 tisíc a to na to měly maximálně 8 let.
Za mě je to rozhodně povedený motor.
Ford Focus ST 2014

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od Ma.rt » 08.05.2019 21:18

To máš teda laťku hodně nízko :bebng:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od ballu » 08.05.2019 22:39

http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/ne ... -ktera-ne/

Vážné závady čtyřletých aut klesly z 22% na 19%. Ford Mondeo a Focus jsou s 10% na úrovni Dácie.
Nové auta kupují firmy 74% . Prodej u nás Mondea 2018 oproti 2017 klesl z 850 ks na 520ks. U Focuse to je ještě větší rozdíl.
Tak těch 10% není 1 auto z tisíce, ale 100 Fordů má vážné problémy.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6589
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od Karel2 » 09.05.2019 06:14

IvanSt píše: Za mě je to rozhodně povedený motor.
Mozna se tedy nekdy doctem i tohle u motoru z tematu. :D
lacohnilicka píše:pozeram diskusiu a vidim ze treba pridat dalsie udaje do statistiky :)
Na mojom ff som zatial nabehal cca 18 000km , celkovy najazd ma uz 380 000km :D
a za ten necely pol rok co ho mam som mal najnizsiu spotrebu 6,2, maximalna 7,9 a priemerna cca 6.9-7,2
V tej priemernej su jazdy po dialnici v 150-165(gps) a jazdy do prace v rozkopanom brne a okoli a celkovo svizna jazda.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4797
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od fofok » 09.05.2019 07:05

To patří spíš atmosféra vs turba.S turbem by na spotřebě o 1,5 l míň na 100 000 km ušetřil 50 000,-
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od vita_k » 09.05.2019 07:12

A co to lacohnilicka má za motor? Nikde jsem to nenašel
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Jemar
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1660
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: čáslavsko

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od Jemar » 09.05.2019 07:45


Uživatelský avatar
Konik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2974
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od Konik » 09.05.2019 07:59

ballu píše:http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/ne ... -ktera-ne/

Vážné závady čtyřletých aut klesly z 22% na 19%. Ford Mondeo a Focus jsou s 10% na úrovni Dácie.
Nové auta kupují firmy 74% . Prodej u nás Mondea 2018 oproti 2017 klesl z 850 ks na 520ks. U Focuse to je ještě větší rozdíl.
Tak těch 10% není 1 auto z tisíce, ale 100 Fordů má vážné problémy.
Ale tahle statistika neříká absolutně nic o poruchovosti motorů.
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: slavmas a 7 hostů