MK3 Ti-VCT 77kw IQDB - palivovy filtr
- Juros89
- Nováček
- Příspěvky: 140
- Registrován: 31.01.2018 08:05
MK3 Ti-VCT 77kw IQDB - palivovy filtr
Ahojte,
Chtěl jsem se zeptat jestli má MK3 ti-vct IQDB palivovy filtr??
Díky za info.
Chtěl jsem se zeptat jestli má MK3 ti-vct IQDB palivovy filtr??
Díky za info.
Focus MK3 1,6Ti-VCT 77kw Candy Red, Fiesta MK7 1,25 44kw
- Juros89
- Nováček
- Příspěvky: 140
- Registrován: 31.01.2018 08:05
Re: MK3 Ti-VCT 77kw IQDB - palivovy filtr
Focus MK3 1,6Ti-VCT 77kw Candy Red, Fiesta MK7 1,25 44kw
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 3917
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 2991
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: MK3 Ti-VCT 77kw IQDB - palivovy filtr
Ma, ale není samostatně vyměnitelný, jen jako celek s palivovým modulem (čerpadlo, plovák...) v nádrži
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 2991
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: MK3 Ti-VCT 77kw IQDB - palivovy filtr
Neboli nádobka s aktivním uhlím
Ale tenhle popis je rozhodně výstižnější
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23474
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: MK3 Ti-VCT 77kw IQDB - palivovy filtr
to, co se ptas, je nadobka EVAP
benziny filtry nemaji, uz se s tim szijte:
benziny filtry nemaji, uz se s tim szijte:
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 2991
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: MK3 Ti-VCT 77kw IQDB - palivovy filtr
Rozrizni ten modul a filtr najdeš
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23474
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: MK3 Ti-VCT 77kw IQDB - palivovy filtr
ok - kdyz tam filtr nebude, tak mi modul zaplatis?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 2991
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: MK3 Ti-VCT 77kw IQDB - palivovy filtr
A kdyz tam bude, tak z toho budu mít co?
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23474
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: MK3 Ti-VCT 77kw IQDB - palivovy filtr
pravdu, ze tam je
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 2991
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: MK3 Ti-VCT 77kw IQDB - palivovy filtr
"A není to málo, Antone Pavlovici?"
http://www.kniro.net/components_and_com ... -1138.html
Byť to není přímo Ford, řešení jsou od dodavatelů stejná.
http://www.kniro.net/components_and_com ... -1138.html
Byť to není přímo Ford, řešení jsou od dodavatelů stejná.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: MK3 Ti-VCT 77kw IQDB - palivovy filtr
Filtrem je zde myšleno jen jemné plastové sítko. Papírovou(textilní) kartuši u nových aut nehledejte.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 2991
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: MK3 Ti-VCT 77kw IQDB - palivovy filtr
Já bych to tak úplně jemným plastovým sítkem nenazýval
https://youtu.be/NGyfHHk_VAw
Cca 4:40
Technicky vzato je to jednoduché - bez filtru se neobejde ani jednoduchý karburátor (ucpání trysek), tím spíš ne motor se vstřikováním (řádově menší průměr vstřikovačů), natož primovstrikovy motor s vysokotlakými čerpadly.
absence jednoduše vyměnitelného externího filtru je důsledek úsporných opatření, benzínové motory si musí vystačit s "celoživotním" filtrem filtrem uvnitř nádrže.
Pro některé trhy však externí filtr zůstal, typicky Rusko a nebo Jižní Amerika, kde výrobce očekává horší kvalitu paliva.
https://youtu.be/NGyfHHk_VAw
Cca 4:40
Technicky vzato je to jednoduché - bez filtru se neobejde ani jednoduchý karburátor (ucpání trysek), tím spíš ne motor se vstřikováním (řádově menší průměr vstřikovačů), natož primovstrikovy motor s vysokotlakými čerpadly.
absence jednoduše vyměnitelného externího filtru je důsledek úsporných opatření, benzínové motory si musí vystačit s "celoživotním" filtrem filtrem uvnitř nádrže.
Pro některé trhy však externí filtr zůstal, typicky Rusko a nebo Jižní Amerika, kde výrobce očekává horší kvalitu paliva.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů