Stránka 1 z 1
MK3 Ti-VCT 77kw IQDB - palivovy filtr
Napsal: 14.06.2020 13:45
od Juros89
Ahojte,
Chtěl jsem se zeptat jestli má MK3 ti-vct IQDB palivovy filtr??
Díky za info.
Re: MK3 Ti-VCT 77kw IQDB - palivovy filtr
Napsal: 15.07.2020 13:35
od Juros89
Víte prosím, co je "toto" na zadní nápravě?
Díky za info.
Re: MK3 Ti-VCT 77kw IQDB - palivovy filtr
Napsal: 16.07.2020 20:32
od djdekl
Bandaska na vypary
Re: MK3 Ti-VCT 77kw IQDB - palivovy filtr
Napsal: 16.07.2020 22:40
od jenikHK
JurosNebe píše: ↑14.06.2020 13:45
Ahojte,
Chtěl jsem se zeptat jestli má MK3 ti-vct IQDB palivovy filtr??
Díky za info.
Ma, ale není samostatně vyměnitelný, jen jako celek s palivovým modulem (čerpadlo, plovák...) v nádrži
Re: MK3 Ti-VCT 77kw IQDB - palivovy filtr
Napsal: 16.07.2020 22:41
od jenikHK
Neboli nádobka s aktivním uhlím
djdekl píše: ↑16.07.2020 20:32
Bandaska na vypary
Ale tenhle popis je rozhodně výstižnější
Re: MK3 Ti-VCT 77kw IQDB - palivovy filtr
Napsal: 17.07.2020 11:57
od ZaQik
to, co se ptas, je nadobka EVAP
benziny filtry nemaji, uz se s tim szijte:
Re: MK3 Ti-VCT 77kw IQDB - palivovy filtr
Napsal: 17.07.2020 12:00
od jenikHK
Rozrizni ten modul a filtr najdeš
Re: MK3 Ti-VCT 77kw IQDB - palivovy filtr
Napsal: 17.07.2020 12:33
od ZaQik
ok - kdyz tam filtr nebude, tak mi modul zaplatis?
Re: MK3 Ti-VCT 77kw IQDB - palivovy filtr
Napsal: 17.07.2020 13:03
od jenikHK
A kdyz tam bude, tak z toho budu mít co?
Re: MK3 Ti-VCT 77kw IQDB - palivovy filtr
Napsal: 17.07.2020 13:23
od ZaQik
pravdu, ze tam je
Re: MK3 Ti-VCT 77kw IQDB - palivovy filtr
Napsal: 17.07.2020 14:12
od jenikHK
"A není to málo, Antone Pavlovici?"
http://www.kniro.net/components_and_com ... -1138.html
Byť to není přímo Ford, řešení jsou od dodavatelů stejná.
Re: MK3 Ti-VCT 77kw IQDB - palivovy filtr
Napsal: 17.07.2020 17:36
od miki21
Filtrem je zde myšleno jen jemné plastové sítko. Papírovou(textilní) kartuši u nových aut nehledejte.
Re: MK3 Ti-VCT 77kw IQDB - palivovy filtr
Napsal: 17.07.2020 18:40
od jenikHK
Já bych to tak úplně jemným plastovým sítkem nenazýval
https://youtu.be/NGyfHHk_VAw
Cca 4:40
Technicky vzato je to jednoduché - bez filtru se neobejde ani jednoduchý karburátor (ucpání trysek), tím spíš ne motor se vstřikováním (řádově menší průměr vstřikovačů), natož primovstrikovy motor s vysokotlakými čerpadly.
absence jednoduše vyměnitelného externího filtru je důsledek úsporných opatření, benzínové motory si musí vystačit s "celoživotním" filtrem filtrem uvnitř nádrže.
Pro některé trhy však externí filtr zůstal, typicky Rusko a nebo Jižní Amerika, kde výrobce očekává horší kvalitu paliva.