1.6 ecoboost 134kw delší startování - prasklý blok
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
1.6 ecoboost 134kw delší startování
Přes co nahrávás? Mám Torque jestli to pomůže.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
1.6 ecoboost 134kw delší startování
Taky pres torque.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
1.6 ecoboost 134kw delší startování
Tak ja to změřim, ale musím vědět za jakých podmínek. Nebo se mám zastavit?:)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
1.6 ecoboost 134kw delší startování
To se klidne zastav zkousel jsem napr. na 3 sviznou akceleraci do kopce kdy uz pri polovine plynu bylo tech 2100 psi a ikdyz sem slapnul vice tak se hodnota uz nezmenila. Otacky od cca 2300 do 3500.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
1.6 ecoboost 134kw delší startování
Možná zkusím v pátek, uvidím, jezdím hodně na kole. Trénuju
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: 1.6 ecoboost 134kw delší startování
Uz mam zmereno od jedne dobre duse take z moravy Vysledky +- mame stejny, takze to vypada ze pumpa tlaci asi dobre, takze snad jen cidlo nebo vedeni. Uvidim v pondeli co reknou kluci fordacky.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
1.6 ecoboost 134kw delší startování
Prekvapive ve fordu zadna chyba uz nebyla a tlak paliva byl stabilni. Mereno v klidu i za jizdy. Evidentne pry problem pouze pri startu ale aby vedeli jaky musi to chytnout s diag. Takze pristi tyden tam necham auto rano a odpo to zkusi aby to odpovidalo tomu jak mi to blbne kdyz jedu z prace.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 02.08.2016 18:26
Re: 1.6 ecoboost 134kw delší startování
Zdravim, mam stejny problem jako se popisuje vyse. Obcas dlouhy start a pote sviti S/S. Chtel bych se zeptat jestli jste to nekdo vyresil?Diky
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: 1.6 ecoboost 134kw delší startování
Ja mel spatny kontakt na cidle tlaku paliva nizkotlake casti, po oprave obcas dlouhy start zustal ale SS uz nesviti.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: 1.6 ecoboost 134kw delší startování
Dneska dlouhy start a mam zase chybu p0191. Nicmene plati ze po oprave cidla na nizkotlake casti SS nesviti...
Mam tedy dva ruzne vypisy chyby. Jsou temer stejne jen na obou je nizky tlak. Jednou 50kPa a druhy 100kPa.
Uz nevim co s tim, tahle chyba kontrolku nerozsviti, ve fordu nez me vezmou tak ji nenactou a z live dat pri jizde rikaji ze FRP cidlo ukazuje dobre... Napada nekoho co s tim? Klidne bych cidlo vymenil ikdyz ukazuje dobre ale nerad bych menil jednu vec za druhou aniz by to pomohlo. Oba snimky tu davam, nejdou mi dat jako priloha.
===PCM DTC P0191:21-26===
Kód: P0191 - Rozsah/výkon snímače FRP
Dodatečný příznak závady:
- Amplituda signálu nižší než minimum
Stav:
- DTC přítomno v okamžiku požadavku
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka motoru
Snímek :
-LOAD: 0.00 % - Vypočítaná hodnota zatížení
-ECT: 42 °C - Teplota chladící kapaliny motoru
-RPM: 0 ot/min - Otá?ky motoru za minutu
-FUELSYS: error - Stav palivového systému (Rozpojená/uzavřená smyčka)
-SHRTFT1: 0.00 % - Krátkodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-LONGFT1: -0.78 % - Dlouhodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-MAP: 96.0 kPa - Absolutní tlakové čidlo potrubí
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla
-SPARKADV: 0.00 ° - Signál pro počátek zážehu
-IAT: 20 °C - Teplota nasávaného vzduchu
-MAF: 0.00 g/s - Průtokové množství vzduchu
-TP: 10.98 % - Poloha klapky
-RUNTM: 0 s - Čas od startu motoru
-FRP: 50.0 kPa - Tlak palivové konzoly
-EVAP_PCT: 0.00 % - Přikázané odsátí výparů paliva
-FLI: 0.00 % - Hladina paliva
-BARO: 97.0 kPa - Atmosférický tlak
-VPWR: 12.16 V - Napětí řídicího modulu
-LOAD_ABS: 0.00 % - Absolutní hodnota zatížení
-TP_REL: 1.18 % - Relativní poloha škrticí klapky
-AAT: 23 °C - Teplota vzduchu okolí
-TP_B: 11.37 % - Snímač polohy škrticí klapky 2
-APP_D: 14.90 % - Poloha pedálu akcelerátoru D
-APP_E: 15.29 % - Poloha pedálu akcelerátoru E
-TAC_PCT: 1.57 % - Řízení ovladače škrticí klapky
-FF_INF: 0.00 % - Byla přijata data o směšovacím poměru alternativního paliva vyjádřená procenty.
-LONGFT12: 0.00 % - Dlouhodobé seřízení přívodu paliva (řada 1, snímač 2)
-APP_REL: 0.00 % - Relativní poloha pedálu akcelerátoru
===END PCM DTC P0191:21-26===
===PCM DTC P0191:21-24===
Kód: P0191 - Rozsah/výkon snímače FRP
Dodatečný příznak závady:
- Amplituda signálu nižší než minimum
Stav:
- Zrání DTC - během požadavku jsou občasné
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka motoru
Snímek :
-LOAD: 0.00 % - Vypočítaná hodnota zatížení
-ECT: 20 °C - Teplota chladící kapaliny motoru
-RPM: 0 ot/min - Otá?ky motoru za minutu
-FUELSYS: error - Stav palivového systému (Rozpojená/uzavřená smyčka)
-SHRTFT1: 0.00 % - Krátkodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-LONGFT1: -0.78 % - Dlouhodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-MAP: 96.0 kPa - Absolutní tlakové čidlo potrubí
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla
-SPARKADV: 0.00 ° - Signál pro počátek zážehu
-IAT: 19 °C - Teplota nasávaného vzduchu
-MAF: 0.00 g/s - Průtokové množství vzduchu
-TP: 10.98 % - Poloha klapky
-RUNTM: 0 s - Čas od startu motoru
-FRP: 100.0 kPa - Tlak palivové konzoly
-EVAP_PCT: 0.00 % - Přikázané odsátí výparů paliva
-FLI: 73.73 % - Hladina paliva
-BARO: 97.0 kPa - Atmosférický tlak
-VPWR: 11.92 V - Napětí řídicího modulu
-LOAD_ABS: 0.00 % - Absolutní hodnota zatížení
-TP_REL: 1.18 % - Relativní poloha škrticí klapky
-AAT: 18 °C - Teplota vzduchu okolí
-TP_B: 11.37 % - Snímač polohy škrticí klapky 2
-APP_D: 14.90 % - Poloha pedálu akcelerátoru D
-APP_E: 15.29 % - Poloha pedálu akcelerátoru E
-TAC_PCT: 1.57 % - Řízení ovladače škrticí klapky
-FF_INF: 0.00 % - Byla přijata data o směšovacím poměru alternativního paliva vyjádřená procenty.
-LONGFT12: 0.00 % - Dlouhodobé seřízení přívodu paliva (řada 1, snímač 2)
-APP_REL: 0.00 % - Relativní poloha pedálu akcelerátoru
===END PCM DTC P0191:21-24===
Mam tedy dva ruzne vypisy chyby. Jsou temer stejne jen na obou je nizky tlak. Jednou 50kPa a druhy 100kPa.
Uz nevim co s tim, tahle chyba kontrolku nerozsviti, ve fordu nez me vezmou tak ji nenactou a z live dat pri jizde rikaji ze FRP cidlo ukazuje dobre... Napada nekoho co s tim? Klidne bych cidlo vymenil ikdyz ukazuje dobre ale nerad bych menil jednu vec za druhou aniz by to pomohlo. Oba snimky tu davam, nejdou mi dat jako priloha.
===PCM DTC P0191:21-26===
Kód: P0191 - Rozsah/výkon snímače FRP
Dodatečný příznak závady:
- Amplituda signálu nižší než minimum
Stav:
- DTC přítomno v okamžiku požadavku
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka motoru
Snímek :
-LOAD: 0.00 % - Vypočítaná hodnota zatížení
-ECT: 42 °C - Teplota chladící kapaliny motoru
-RPM: 0 ot/min - Otá?ky motoru za minutu
-FUELSYS: error - Stav palivového systému (Rozpojená/uzavřená smyčka)
-SHRTFT1: 0.00 % - Krátkodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-LONGFT1: -0.78 % - Dlouhodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-MAP: 96.0 kPa - Absolutní tlakové čidlo potrubí
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla
-SPARKADV: 0.00 ° - Signál pro počátek zážehu
-IAT: 20 °C - Teplota nasávaného vzduchu
-MAF: 0.00 g/s - Průtokové množství vzduchu
-TP: 10.98 % - Poloha klapky
-RUNTM: 0 s - Čas od startu motoru
-FRP: 50.0 kPa - Tlak palivové konzoly
-EVAP_PCT: 0.00 % - Přikázané odsátí výparů paliva
-FLI: 0.00 % - Hladina paliva
-BARO: 97.0 kPa - Atmosférický tlak
-VPWR: 12.16 V - Napětí řídicího modulu
-LOAD_ABS: 0.00 % - Absolutní hodnota zatížení
-TP_REL: 1.18 % - Relativní poloha škrticí klapky
-AAT: 23 °C - Teplota vzduchu okolí
-TP_B: 11.37 % - Snímač polohy škrticí klapky 2
-APP_D: 14.90 % - Poloha pedálu akcelerátoru D
-APP_E: 15.29 % - Poloha pedálu akcelerátoru E
-TAC_PCT: 1.57 % - Řízení ovladače škrticí klapky
-FF_INF: 0.00 % - Byla přijata data o směšovacím poměru alternativního paliva vyjádřená procenty.
-LONGFT12: 0.00 % - Dlouhodobé seřízení přívodu paliva (řada 1, snímač 2)
-APP_REL: 0.00 % - Relativní poloha pedálu akcelerátoru
===END PCM DTC P0191:21-26===
===PCM DTC P0191:21-24===
Kód: P0191 - Rozsah/výkon snímače FRP
Dodatečný příznak závady:
- Amplituda signálu nižší než minimum
Stav:
- Zrání DTC - během požadavku jsou občasné
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka motoru
Snímek :
-LOAD: 0.00 % - Vypočítaná hodnota zatížení
-ECT: 20 °C - Teplota chladící kapaliny motoru
-RPM: 0 ot/min - Otá?ky motoru za minutu
-FUELSYS: error - Stav palivového systému (Rozpojená/uzavřená smyčka)
-SHRTFT1: 0.00 % - Krátkodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-LONGFT1: -0.78 % - Dlouhodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-MAP: 96.0 kPa - Absolutní tlakové čidlo potrubí
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla
-SPARKADV: 0.00 ° - Signál pro počátek zážehu
-IAT: 19 °C - Teplota nasávaného vzduchu
-MAF: 0.00 g/s - Průtokové množství vzduchu
-TP: 10.98 % - Poloha klapky
-RUNTM: 0 s - Čas od startu motoru
-FRP: 100.0 kPa - Tlak palivové konzoly
-EVAP_PCT: 0.00 % - Přikázané odsátí výparů paliva
-FLI: 73.73 % - Hladina paliva
-BARO: 97.0 kPa - Atmosférický tlak
-VPWR: 11.92 V - Napětí řídicího modulu
-LOAD_ABS: 0.00 % - Absolutní hodnota zatížení
-TP_REL: 1.18 % - Relativní poloha škrticí klapky
-AAT: 18 °C - Teplota vzduchu okolí
-TP_B: 11.37 % - Snímač polohy škrticí klapky 2
-APP_D: 14.90 % - Poloha pedálu akcelerátoru D
-APP_E: 15.29 % - Poloha pedálu akcelerátoru E
-TAC_PCT: 1.57 % - Řízení ovladače škrticí klapky
-FF_INF: 0.00 % - Byla přijata data o směšovacím poměru alternativního paliva vyjádřená procenty.
-LONGFT12: 0.00 % - Dlouhodobé seřízení přívodu paliva (řada 1, snímač 2)
-APP_REL: 0.00 % - Relativní poloha pedálu akcelerátoru
===END PCM DTC P0191:21-24===
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9403
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6 ecoboost 134kw delší startování
Ja byt tebou, tak to neresim, vim ze je to otravny, ale tohle je ducharina. Skoro kazdy auto co jsem mel, tak obcas melo delsi start a to i moji znamy to takhle maji obcas se to blbe sejde a dyl to nastartuje, takhle to beru ja a neresim, aai kdyby to bylo obden, tak bych to resil
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: 1.6 ecoboost 134kw delší startování
Hele ten start uz ani neresim, mel jsem jich nekolik a v poho, tenhle byl zas ale o kousek delsi a s chybou, spis me vadi ta chyba.... ale i ve fordu rekli ze at neresim ani chybu ze bud je to jen nejaky haluz docasny a nebo se to zhorsi natolik ze to pak bude i rozsvecet a bude se vedet vic
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
1.6 ecoboost 134kw delší startování
Tak že by pumpa nedávala dost tlak paliva?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: 1.6 ecoboost 134kw delší startování
Já bych to řešil...zatěžuješ baterku, starter, vstřiky pokud tam není palivo. Ani jedno nestojí stovku auto má chytnout na brnk. Ale to už sem ti psal.
-
- Junior
- Příspěvky: 437
- Registrován: 23.01.2018 19:06
- Bydliště: Liberec
Re: 1.6 ecoboost 134kw delší startování
Já co jsem vyměnil FRP senzor, tak už se mi tahle chyba neobjevila. Stál cca 1tis.
Ford Grand Cmax – 1,6 EB Titanium 134kw – 2011 viewtopic.php?f=239&t=47846
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti