Čidlo hladiny chladící kapaliny 1.0 ecoboost 92kW
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Čidlo hladiny chladící kapaliny 1.0 ecoboost 92kW
Akorát ona ta kapalina bude při jízdě asi lehce šplouchat.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9407
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čidlo hladiny chladící kapaliny 1.0 ecoboost 92kW
Dal bych to zespoda nadobky a byl by klid
-
- Junior
- Příspěvky: 437
- Registrován: 23.01.2018 19:06
- Bydliště: Liberec
Re: Čidlo hladiny chladící kapaliny 1.0 ecoboost 92kW
Mě se teď čidlo hodilo a zachránilo (díky za svolávačku) teče mi vodní pumpa. Tak stačí, že je na dně nádržky kapalina a už mi to řvalo nebezpečí.
Ford Grand Cmax – 1,6 EB Titanium 134kw – 2011 viewtopic.php?f=239&t=47846
- Bourak
- Nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: 20.10.2020 11:18
- Bydliště: Most
Re: Čidlo hladiny chladící kapaliny 1.0 ecoboost 92kW
Tak to jsi teda "šťastný člověk"...ušetřilo ti to hodně peněz
Focus MK3 1.0L, EcoBoost 92kW, r.2013, combi,
Red Candy,Titanium
Red Candy,Titanium
-
- Junior
- Příspěvky: 437
- Registrován: 23.01.2018 19:06
- Bydliště: Liberec
Re: Čidlo hladiny chladící kapaliny 1.0 ecoboost 92kW
Taky si myslím. Ale tak první 3 dny jsem vůbec nevěděl kam voda mizí, vše vsákl ten filcový kryt pod motorem. Až poté už flek v garáži. Takže za mě, určitě se vyplatí tam mít něco co ti oznámí, že voda mizí.
Ford Grand Cmax – 1,6 EB Titanium 134kw – 2011 viewtopic.php?f=239&t=47846
- Bourak
- Nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: 20.10.2020 11:18
- Bydliště: Most
Re: Čidlo hladiny chladící kapaliny 1.0 ecoboost 92kW
No to mi povídej...o tom už bohužel něco vím
Focus MK3 1.0L, EcoBoost 92kW, r.2013, combi,
Red Candy,Titanium
Red Candy,Titanium
- reckoname
- Nováček
- Příspěvky: 159
- Registrován: 03.08.2008 21:38
- Bydliště: Třinec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čidlo hladiny chladící kapaliny 1.0 ecoboost 92kW
Spíš teď řeším jak čidlo na nádržku připevnit. Přemýšlím o silikonu do vyšší teploty. Nebudu čekat na dodavku z Číny, objednal jsem druhé u nás.
FF4, 1.0L EcoBoost, 114 kW, ST Line, Bílá
Byl:
FF3, 1.0L EcoBoost, 92 kW, Trend Sport, Red Candy
FF2, 1.6, 74kW
FF1, 1.6, 74kW
Byl:
FF3, 1.0L EcoBoost, 92 kW, Trend Sport, Red Candy
FF2, 1.6, 74kW
FF1, 1.6, 74kW
- Bourak
- Nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: 20.10.2020 11:18
- Bydliště: Most
Re: Čidlo hladiny chladící kapaliny 1.0 ecoboost 92kW
No právě,nad tím už taky přemýšlím.Nádržka má dost specifický tvar,čím čidlo přilepit,aby to vlastně drželo a hlavně taky,aby tý funkčnosti nevadilo samotné lepidlo.
Další věc,kam to připojit,všiml jsem si,že to má 4 piny.A poslední zamyšlení,jestlipak vůbec půjde "vytáhnout" tu diodu...čidlo rozebrat,nic neporušit
Měl bych ještě jinou variantu nad kterou trochu dumám...Co využít "signalizace" nízké hladiny ostřikovače?To už je vlastně hotové a avízuje to do displeje.Chtělo by to "pouze" udělat otvor do expanzky tak,aby to čidlo neboli "plovák" fungovalo správně na nízkou hladinu chladící kapaliny.Odpojit kontakty a připojit k čidlu.Má to ale samozřejmě několik "mínusů"...1)pro jistotu pořídit extra expanzku a plovák ostřikovače,aby se to pořádne mohlo třeba doma připravit a hlavně přilepit (v ostřikovači stávající čidlo ponechat samozřejmě nezapojené-vlastně ho vyřadit,určitě já se teda bez něj klidně obejdu).A pak tu expanzku celou vyměnit
2)trochu si pohrát s kabeláží a prodloužit ji k "novému" čidlu
3)zvykat si na signalizaci na displeji,že ostřikovač je vlastně chladící kapalina (ale to je to nejmenší)
Takže takovouto myšlenkou se taky zabývám...
Další věc,kam to připojit,všiml jsem si,že to má 4 piny.A poslední zamyšlení,jestlipak vůbec půjde "vytáhnout" tu diodu...čidlo rozebrat,nic neporušit
Měl bych ještě jinou variantu nad kterou trochu dumám...Co využít "signalizace" nízké hladiny ostřikovače?To už je vlastně hotové a avízuje to do displeje.Chtělo by to "pouze" udělat otvor do expanzky tak,aby to čidlo neboli "plovák" fungovalo správně na nízkou hladinu chladící kapaliny.Odpojit kontakty a připojit k čidlu.Má to ale samozřejmě několik "mínusů"...1)pro jistotu pořídit extra expanzku a plovák ostřikovače,aby se to pořádne mohlo třeba doma připravit a hlavně přilepit (v ostřikovači stávající čidlo ponechat samozřejmě nezapojené-vlastně ho vyřadit,určitě já se teda bez něj klidně obejdu).A pak tu expanzku celou vyměnit
2)trochu si pohrát s kabeláží a prodloužit ji k "novému" čidlu
3)zvykat si na signalizaci na displeji,že ostřikovač je vlastně chladící kapalina (ale to je to nejmenší)
Takže takovouto myšlenkou se taky zabývám...
Focus MK3 1.0L, EcoBoost 92kW, r.2013, combi,
Red Candy,Titanium
Red Candy,Titanium
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9407
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čidlo hladiny chladící kapaliny 1.0 ecoboost 92kW
Tak na tom neni nic tezkyho, proste kontakty zapojis seriove (expanzka, ostrikovace) a bude ti to hlasit oboje, ale hlaska bude stejna
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 2991
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Čidlo hladiny chladící kapaliny 1.0 ecoboost 92kW
Osobně bych do expanzky nic nevrtal - přece jen chladící systém je v provozu pod tlakem a průchodka pro čidlo jej nemusí vydržet.
Aby čidlo nebylo nakonec příčinou ztráty kapaliny
Aby čidlo nebylo nakonec příčinou ztráty kapaliny
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 2991
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Čidlo hladiny chladící kapaliny 1.0 ecoboost 92kW
Nebylo by lepší čidla zapojit paralelně?
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9407
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čidlo hladiny chladící kapaliny 1.0 ecoboost 92kW
Zalezi jaky maj cidla kontakt. Spinaci - paralelně, rozpinaci - sériově
- reckoname
- Nováček
- Příspěvky: 159
- Registrován: 03.08.2008 21:38
- Bydliště: Třinec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čidlo hladiny chladící kapaliny 1.0 ecoboost 92kW
Na tom čínském snímači není nic složitého. Je tam napájení plus, mínus a výstup, na kterém se objeví napětí srovnatelné s VCC. Ten čtvrtý drát je k ničemu.
Snímač hladiny vody v ostřikovači asi nepůjde použít, není ho totiž jak utěstnit. Ale napdlo mě to čínké čidlo zapojit paralelně/sériově přes relé s tím čídlem vody v ostřikovači. Také záleží jak auto signalizuje nízkou hladinu v ostřikovači, zdali ihned a nebo po nějaké době. Přeci jen je to obyčejný plovák, který za jízdy bude pořád spínat, když je hladina na úrovni snímače.
Snímač hladiny vody v ostřikovači asi nepůjde použít, není ho totiž jak utěstnit. Ale napdlo mě to čínké čidlo zapojit paralelně/sériově přes relé s tím čídlem vody v ostřikovači. Také záleží jak auto signalizuje nízkou hladinu v ostřikovači, zdali ihned a nebo po nějaké době. Přeci jen je to obyčejný plovák, který za jízdy bude pořád spínat, když je hladina na úrovni snímače.
FF4, 1.0L EcoBoost, 114 kW, ST Line, Bílá
Byl:
FF3, 1.0L EcoBoost, 92 kW, Trend Sport, Red Candy
FF2, 1.6, 74kW
FF1, 1.6, 74kW
Byl:
FF3, 1.0L EcoBoost, 92 kW, Trend Sport, Red Candy
FF2, 1.6, 74kW
FF1, 1.6, 74kW
- Bourak
- Nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: 20.10.2020 11:18
- Bydliště: Most
Re: Čidlo hladiny chladící kapaliny 1.0 ecoboost 92kW
jenikHK - tlak tam je 145 kPa...a proto bych ani s tou gumovou průchodkou nepočítal,prostě zalepit natvrdo...
Jinak samozřejmě ten plovák by chtělo vyzkoušet,jak vlastně funguje,v které poloze začne hlásit.
Jinak ta myšlenka propojení "čínského čidla" s ostřikovačem není vůbec špatná...jenže nejsem elektrikář,takže jsem kapánek "out"
Jinak samozřejmě ten plovák by chtělo vyzkoušet,jak vlastně funguje,v které poloze začne hlásit.
Jinak ta myšlenka propojení "čínského čidla" s ostřikovačem není vůbec špatná...jenže nejsem elektrikář,takže jsem kapánek "out"
Focus MK3 1.0L, EcoBoost 92kW, r.2013, combi,
Red Candy,Titanium
Red Candy,Titanium
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 599
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: Čidlo hladiny chladící kapaliny 1.0 ecoboost 92kW
Ten plovák určitě neni zapojený přímo na kontrolku, ale přes ŘJ, jinak by to furt blikalo podle spínání plováku.. Takže tam klidně může být nějaký zpoždění a rychlý únik kapaliny by to se mohl prošvihnout...
Do nádržky bych nevrtal, tam bude problém s utěsněním nebo i praskáním nádržky. Spíš třeba vstup téčkem na hadici a polohu čidla nějakým nerez držákem uvnitř... Čidlo uvnitř musí odolat tlaku a teplotě, i když plast nádržky taky drží...
Čidlo zvenku nějaký plechový nerez (nebo plastový) držák od šroubu poblíž a silikonem jen k nádržce přitěsnit těsnit aby se mezi čidlo a nádržku nedostal binec.. Taky záleží jako moc průsvitnou nádobku to čidlo potřebuje... Nebo nešla by transplantovat nádobka z auta který už čidlo má (snímací elektrody)?
Do nádržky bych nevrtal, tam bude problém s utěsněním nebo i praskáním nádržky. Spíš třeba vstup téčkem na hadici a polohu čidla nějakým nerez držákem uvnitř... Čidlo uvnitř musí odolat tlaku a teplotě, i když plast nádržky taky drží...
Čidlo zvenku nějaký plechový nerez (nebo plastový) držák od šroubu poblíž a silikonem jen k nádržce přitěsnit těsnit aby se mezi čidlo a nádržku nedostal binec.. Taky záleží jako moc průsvitnou nádobku to čidlo potřebuje... Nebo nešla by transplantovat nádobka z auta který už čidlo má (snímací elektrody)?
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 260 kkm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: petrvtr a 10 hostů