FFIII předFL 1.0 EB 92kW - odešlo turbo
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 599
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - odešlo turbo
Bavíte se tu ještě o turbu??
Co by to asi tak mělo hlásit, když tlakuje normálně jen pouští olej přes ložiska do sání
Čerpadlo na dochlazování je fajn, akorát kluzný ložisko když stojí / hřídel je žhavá tak to dochladí kulový = klasický dochlazování před chcípnutím půl minuty na volnoběh to nenahradí ani náhodou. Je to jen takový šidítko pro blby který vyjedou dálniční kopec a hned to chcípnou..
Ad serviska - nezapsat nebo napsat neprovedený má smysl u věcí který zvyšujou cenu auta na prodej, opak tam nebude, takže nový motor by tam byl napsanej určitě. Elektronická nebo papír je jedno, do papírový budou spíš psát i garážníci/ el. jen autorizák.. Nevim jak ekobuřt, ale motory mívaj kromě typu pořád i výrobní číslo, jen neni napsaný v techničáku. Dá se najít podle VIN jaký číslo motoru to mělo z fabriky.
Co mi hodně vadí, je postoj výrobce k mouchám - místo aby tyhle díly prodávali za výrobní náklady, tak to spíš využívaj k nehrabání si (klasika chceš jezdit tak zaplať nebo to nepojede). Další auto Ford nebude, i když ostatní značky jsou na tom podobně (hajzli)
Co by to asi tak mělo hlásit, když tlakuje normálně jen pouští olej přes ložiska do sání
Čerpadlo na dochlazování je fajn, akorát kluzný ložisko když stojí / hřídel je žhavá tak to dochladí kulový = klasický dochlazování před chcípnutím půl minuty na volnoběh to nenahradí ani náhodou. Je to jen takový šidítko pro blby který vyjedou dálniční kopec a hned to chcípnou..
Ad serviska - nezapsat nebo napsat neprovedený má smysl u věcí který zvyšujou cenu auta na prodej, opak tam nebude, takže nový motor by tam byl napsanej určitě. Elektronická nebo papír je jedno, do papírový budou spíš psát i garážníci/ el. jen autorizák.. Nevim jak ekobuřt, ale motory mívaj kromě typu pořád i výrobní číslo, jen neni napsaný v techničáku. Dá se najít podle VIN jaký číslo motoru to mělo z fabriky.
Co mi hodně vadí, je postoj výrobce k mouchám - místo aby tyhle díly prodávali za výrobní náklady, tak to spíš využívaj k nehrabání si (klasika chceš jezdit tak zaplať nebo to nepojede). Další auto Ford nebude, i když ostatní značky jsou na tom podobně (hajzli)
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 260 kkm
- Hoffis
- Junior
- Příspěvky: 301
- Registrován: 21.05.2020 15:58
Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - odešlo turbo
když jsem řešil ten prasklý píst, tak mi nabízeli že mi seženou motor z vrakace který má najeto 8 tis km, akorát to je jiný typ, m2d tuším. Je to identický motor, že to přechází prostě.
Výrobní číslo motoru by prý prerazili... Tohle mi nabídli přímo v autorizovaném servise ford.
Mondeo MK5 - 2.0TDCi - 132KW
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 599
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - odešlo turbo
Přeráží se typ motoru aby seděl s techničákem a prošlo to technickou. Na číslo motoru sere pes, tam leda aby podle čísla nešlo dohledat že to je jiný typ než nově vyražený
Stejný motor jiný označení (typ) - obvykle hlavní železo je stejný a liší se detailama okolo - jiný kat, SW v řídicí jednotce apod, takže úplně stejný to neni.
Stejný motor jiný označení (typ) - obvykle hlavní železo je stejný a liší se detailama okolo - jiný kat, SW v řídicí jednotce apod, takže úplně stejný to neni.
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 260 kkm
- Hoffis
- Junior
- Příspěvky: 301
- Registrován: 21.05.2020 15:58
Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - odešlo turbo
92kw vs 74kw je identický motor, je to pouze SW stažené
Mondeo MK5 - 2.0TDCi - 132KW
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 3913
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - odešlo turbo
100PS ma jiny turbo nez 120/125/140PS
- Hoffis
- Junior
- Příspěvky: 301
- Registrován: 21.05.2020 15:58
Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - odešlo turbo
věř mi že nemá
zrovna těch turb jsem měl v ruce stovky a je to identické. Razí se na ně různá čísla, asi i podle "výkonu" ale to turbo je naprosto stejné. Na lince se opravdu rozlišují pouze podle čísla, ale nastavení je naprosto stejné.
V autě ho pak SW pouze "nepodrží" do většího tlaku
Je to stejné jako u motoru 2.0 TDCI. Motory 88, 110 a 132 kw jsou naprosto identické , jen jsou SW stažené... pouze u 132kw je jiný intercooler.
zrovna těch turb jsem měl v ruce stovky a je to identické. Razí se na ně různá čísla, asi i podle "výkonu" ale to turbo je naprosto stejné. Na lince se opravdu rozlišují pouze podle čísla, ale nastavení je naprosto stejné.
V autě ho pak SW pouze "nepodrží" do většího tlaku
Je to stejné jako u motoru 2.0 TDCI. Motory 88, 110 a 132 kw jsou naprosto identické , jen jsou SW stažené... pouze u 132kw je jiný intercooler.
Naposledy upravil(a) Hoffis dne 27.09.2021 12:09, celkem upraveno 3 x.
Mondeo MK5 - 2.0TDCi - 132KW
-
- Test driver
- Příspěvky: 4779
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - odešlo turbo
Vladěnko dochlazování turba zachránilo a zachrání miliony turb před jistou smrtí a není pro blbce.Vítej v jedenadvacátém století
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 599
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - odešlo turbo
jj, proto ty turba blijou olej do sání po 100kkm
4erpadlo sice jede, ale ložisko stojí = dochlazování neni ani náhodou ideální. Jako lepší jak nic to ano...
4erpadlo sice jede, ale ložisko stojí = dochlazování neni ani náhodou ideální. Jako lepší jak nic to ano...
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 260 kkm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů