FFIII předFL 1.0 EB 92kW - odešlo turbo

vladka1
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 599
Registrován: 09.01.2013 21:02

Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - odešlo turbo

Příspěvek od vladka1 » 27.09.2021 09:14

Bavíte se tu ještě o turbu??
Co by to asi tak mělo hlásit, když tlakuje normálně jen pouští olej přes ložiska do sání :mrgreen:
Čerpadlo na dochlazování je fajn, akorát kluzný ložisko když stojí / hřídel je žhavá tak to dochladí kulový :mrgreen: = klasický dochlazování před chcípnutím půl minuty na volnoběh to nenahradí ani náhodou. Je to jen takový šidítko pro blby který vyjedou dálniční kopec a hned to chcípnou..
Ad serviska - nezapsat nebo napsat neprovedený má smysl u věcí který zvyšujou cenu auta na prodej, opak tam nebude, takže nový motor by tam byl napsanej určitě. Elektronická nebo papír je jedno, do papírový budou spíš psát i garážníci/ el. jen autorizák.. Nevim jak ekobuřt, ale motory mívaj kromě typu pořád i výrobní číslo, jen neni napsaný v techničáku. Dá se najít podle VIN jaký číslo motoru to mělo z fabriky.
Co mi hodně vadí, je postoj výrobce k mouchám - místo aby tyhle díly prodávali za výrobní náklady, tak to spíš využívaj k nehrabání si (klasika chceš jezdit tak zaplať nebo to nepojede). Další auto Ford nebude, i když ostatní značky jsou na tom podobně (hajzli)
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 260 kkm

Uživatelský avatar
Hoffis
Junior
Junior
Příspěvky: 301
Registrován: 21.05.2020 15:58

Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - odešlo turbo

Příspěvek od Hoffis » 27.09.2021 09:27

vladka1 píše: 27.09.2021 09:14 Nevim jak ekobuřt, ale motory mívaj kromě typu pořád i výrobní číslo, jen neni napsaný v techničáku. Dá se najít podle VIN jaký číslo motoru to mělo z fabriky.
když jsem řešil ten prasklý píst, tak mi nabízeli že mi seženou motor z vrakace který má najeto 8 tis km, akorát to je jiný typ, m2d tuším. Je to identický motor, že to přechází prostě.
Výrobní číslo motoru by prý prerazili... Tohle mi nabídli přímo v autorizovaném servise ford.
Mondeo MK5 - 2.0TDCi - 132KW

vladka1
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 599
Registrován: 09.01.2013 21:02

Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - odešlo turbo

Příspěvek od vladka1 » 27.09.2021 10:23

Přeráží se typ motoru aby seděl s techničákem a prošlo to technickou. Na číslo motoru sere pes, tam leda aby podle čísla nešlo dohledat že to je jiný typ než nově vyražený :mrgreen:
Stejný motor jiný označení (typ) - obvykle hlavní železo je stejný a liší se detailama okolo - jiný kat, SW v řídicí jednotce apod, takže úplně stejný to neni.
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 260 kkm

Uživatelský avatar
Hoffis
Junior
Junior
Příspěvky: 301
Registrován: 21.05.2020 15:58

Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - odešlo turbo

Příspěvek od Hoffis » 27.09.2021 11:27

vladka1 píše: 27.09.2021 10:23
Stejný motor jiný označení (typ) - obvykle hlavní železo je stejný a liší se detailama okolo - jiný kat, SW v řídicí jednotce apod, takže úplně stejný to neni.
92kw vs 74kw je identický motor, je to pouze SW stažené
Mondeo MK5 - 2.0TDCi - 132KW

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3913
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - odešlo turbo

Příspěvek od djdekl » 27.09.2021 11:36

100PS ma jiny turbo nez 120/125/140PS

Uživatelský avatar
Hoffis
Junior
Junior
Příspěvky: 301
Registrován: 21.05.2020 15:58

Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - odešlo turbo

Příspěvek od Hoffis » 27.09.2021 11:37

věř mi že nemá
zrovna těch turb jsem měl v ruce stovky a je to identické. Razí se na ně různá čísla, asi i podle "výkonu" ale to turbo je naprosto stejné. Na lince se opravdu rozlišují pouze podle čísla, ale nastavení je naprosto stejné.

V autě ho pak SW pouze "nepodrží" do většího tlaku

Je to stejné jako u motoru 2.0 TDCI. Motory 88, 110 a 132 kw jsou naprosto identické , jen jsou SW stažené... pouze u 132kw je jiný intercooler.
Naposledy upravil(a) Hoffis dne 27.09.2021 12:09, celkem upraveno 3 x.
Mondeo MK5 - 2.0TDCi - 132KW

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4779
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - odešlo turbo

Příspěvek od fofok » 27.09.2021 12:04

Vladěnko dochlazování turba zachránilo a zachrání miliony turb před jistou smrtí a není pro blbce.Vítej v jedenadvacátém století😃
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

vladka1
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 599
Registrován: 09.01.2013 21:02

Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - odešlo turbo

Příspěvek od vladka1 » 27.09.2021 12:10

jj, proto ty turba blijou olej do sání po 100kkm ;)
4erpadlo sice jede, ale ložisko stojí = dochlazování neni ani náhodou ideální. Jako lepší jak nic to ano...
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 260 kkm

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů