Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: potká se ecoboost 1.0?
No i ve fordu do toho umí nalít 5W30
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6593
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: potká se ecoboost 1.0?
sundat vent. dekl a melo by to jit videt, stejne by me zajimalo, proc se maci rozvodak
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 599
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: potká se ecoboost 1.0?
Aby se musel dávat jen Fordí olej a ne levnější normální oleje
Kdyby se to nepotkalo tak by to byl zázrak...
Kdyby se to nepotkalo tak by to byl zázrak...
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 260 kkm
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: potká se ecoboost 1.0?
Rozvodak se maci aby vydrzel 240tis. Protoze vymena rozvodaku je draha a protoze flotily se delaj na 200 - 240tis km tak aby se vesli do operaku se servisem bez rozvodu...
- Tomáš Kubec
- Nováček
- Příspěvky: 119
- Registrován: 20.12.2008 20:16
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Jelikož cca za rok bude mít auto 10 let, tak jsem se začal zajímat o cenu rozvodů. Výměna mi byla nabídnuta zde za velmi rozumnou cenu https://www.drivelab.cz/servis/ford Kompletní cena cca 9000/10000 Kč, dle použitého vodního čerpadla. Cena práce je přibližně polovina z ceny. Budu mít najeto tak 130K, tak ventilové vůle řešit nebudu.
Ford Focus Combi MK3 1.0 EcoBoost 92 kW (2013 prosinec) - stále mám
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9403
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Tak to pak dej vědět, jak to dopadlo, až je necháš udělat
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
To je podezřele nízká cena. Ale zase pokud neřešíš ventily... Ale nevím no... Jen náplně budou 2tis a sada rozvodů sem koukal 7k a vzít litr za práci nevím no... Nás čekají rozvody letos, ale vč. ventilů a rovnou nechám i vyčistit koš olejového čerpadla a otestovat vstřiky takže počítám trošku vyšší cenu Zatím to tady mám předběžně naceněno u šikovného soukromníka co dělá i GOčka na EB motorech okolo 27 - 30k.
- Tomáš Kubec
- Nováček
- Příspěvky: 119
- Registrován: 20.12.2008 20:16
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Sada rozvodů mi psali cca 4000 - 5000 dle čerpadla. 1500 náplně a ostatní práce. Zatím jsem na ně slyšel a četl jen chválu, tak uvidím. Budu pak informovat.
Ford Focus Combi MK3 1.0 EcoBoost 92 kW (2013 prosinec) - stále mám
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
No jako pravda je, že nějaká noname sada s pumpou vyjde na 3tis, ale vejít se s komplet chladícím okruhem olejem a olejovým filtrem do 1500 nevím no
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9403
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Aha, ja jsem to pochopil 9-10k kc za materiál a + 5k kc za praci to je pravda, ze to je nejaky podezrele levný
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 599
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Podezřele levný nevim nevim - Zběžný kouknutí Gates sada s VP 2700,-, INA sada 2100, Contitech 1500,- a + vodní pumpa kolem 800 - Dolz, Graf.. Takže reálně 3k materiál, 2k náplně a 5k za práci mi málo nepřijde, spíš normální cena.. A úplně mimo mi přijde těch 20k+
A vůli ventilů bych změřil určitě...
A vůli ventilů bych změřil určitě...
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 260 kkm
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
No já sem se díval na originál ceny že... Na takový motor nehodlám riskovat rozvody druhovýroby - hlavně pokud mají vydržet zase aspoň 200tis km a k tomu je taky vhodné vyměnit drážkovaný vč. kladek když už to bude všecko dole ať se to nedělá za rok zase a jen sada drážkovaného s kladkama je 1500 v druhovýrobě. Holt každý se na to díváme jinak, já to vidím tak, že teď ušetřím na rozvodech ventilech a všem okolo dejme tomu 17tis a za rok budu dělat drážkovanej s kladkama za 4k s prací za dva roky ventily + automaticky zase rozvody atd... Podle mě když už se do toho hrabe tak se vyplatí udělat úplně všecko okolo ať mám klid...
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 599
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
To co jsem psal neni noname ale značkoví výrobci, s velkou pravděpodobností to někdo z nich pro Forda i vyrábí, jen tam je jinej nápis.. Asi jako připlatit za ložiska Ford a o FAG tvrdit že druhovýrobě nevěříš, nebo podvozkový díly od Lemforder a radši připlatíš za Forda..
Souhlas že pohon agregátů je dobrý vyměnit s rozvodama než ho za rok dělat samostatně.. I když to bys taky mohl rovnou měnit i alternátor, klimakompresor a vůbec všechno (taky tam jsou ložiska, uhlíky atd.), takže i tohle s rozumem..
Souhlas že pohon agregátů je dobrý vyměnit s rozvodama než ho za rok dělat samostatně.. I když to bys taky mohl rovnou měnit i alternátor, klimakompresor a vůbec všechno (taky tam jsou ložiska, uhlíky atd.), takže i tohle s rozumem..
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 260 kkm
- Tomáš Kubec
- Nováček
- Příspěvky: 119
- Registrován: 20.12.2008 20:16
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Já to beru zase tak. Mám najeto 120K a 10 let stáří. Udělám rozvody + asi drážkovaný a kladky. Nepočítám, že ho budu mít déle než do 200K, tak na ventily nyní prdím. Nájezd mám 10 až 12K ročně, tak než bych se dostal na těch 200 až 240K, tak půjde stejně z domu. Pokud bych ho pak přeci jen nechal, tak bych udělal pak obojí, ale s tím moc nepočítám.
Naposledy upravil(a) Tomáš Kubec dne 17.01.2022 17:27, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus Combi MK3 1.0 EcoBoost 92 kW (2013 prosinec) - stále mám
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Tak jelikož ten drážkáč tam je od výroby tak ho tam asi nenechám že A značková výrobci jsou sice hezká věc, problém je, že oni nemají uvedený výměnný interval - tedy aspoň co jsem hledal tak ho neuvádí, kdežto u rozvodů na starší motory tyto intervaly normálně uvádí, kdežto když koupíš rozvody u forda tak máš uveden výměnný interval.
Jinak problém u rozvodů je, že pokud nejsou správně dimenzované tak máš po motoru, když ti padne ložisko o pár desítek tisíc km dříve je celkem jedno, oprava je relativně levná
Jinak problém u rozvodů je, že pokud nejsou správně dimenzované tak máš po motoru, když ti padne ložisko o pár desítek tisíc km dříve je celkem jedno, oprava je relativně levná
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů