Dobrý den, chtěl jsem se zeptat na Váš názor.
Uvažuji o koupi novějšího C-maxe, od r.v. 2012, motor 1,6TDCi, 85kW.
Auto, které jsem si vyhlídl, jsem prvně prověřil a najeté kilometry sedí, ale mám už trochu strach, že při 168.000 km, už brzo bude na výměnu DPF, spojka, turbo, atd. Měnil už někdo některé tyto věci, popř. při kolika kilometrech? Spíš uvažuji o autě se 120.000km, ale to už je zase úplně jiná cena, někde kolem 300.000 Kč.
Asi bude nejlepší chodit pěšky.
Předem díky za Vaše názory.
Ford C-max
- Sirk9
- Nováček
- Příspěvky: 148
- Registrován: 02.01.2011 20:38
Ford C-max
Ford C-max, 1,6 TDCi, 85kW, r.v. 3/2014 (od 2017), ~5,5l/100km za 3 roky
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1660
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Ford C-max
To, kdy začnou odcházet jedotlivé komponenty se nedá říci všeobecně. Nejvíce záleží, jak se s autem doteď zacházelo, jestli jezdilo kratší nebo delší trasy, jestli probíhaly výměny oleje a filtrů v předepsaných intervalech (u 1.6 TDCi to platí obzvlášť), motoru nesvědčí ani podtáčení, ani přetáčení. Prostě je moc ukazatelů, bohužel vesměs neznámých, kdy se dá objektivně zjistit, jestli do toho jít nebo nikoliv.
Každé ojeté auto je potencionální past na peníze, jen si musí kupec rozhodnout sám míru přijatelného rizika. Já bych do ojeté nafty nešel, těch potencionálních problémů je tam víc než u benzínu.
Od počítače ti nikdo nedá záruku do toho jít nebo nejít. Pokud sám nevěříš, že vybereš dobře, někoho znalého vezmi sebou a snad to dopadne. Každopádně to vždy chce mít dobrou kupní smlouvu....
Každé ojeté auto je potencionální past na peníze, jen si musí kupec rozhodnout sám míru přijatelného rizika. Já bych do ojeté nafty nešel, těch potencionálních problémů je tam víc než u benzínu.
Od počítače ti nikdo nedá záruku do toho jít nebo nejít. Pokud sám nevěříš, že vybereš dobře, někoho znalého vezmi sebou a snad to dopadne. Každopádně to vždy chce mít dobrou kupní smlouvu....
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů