Vadný DPF filtr

marrek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 22
Registrován: 03.05.2011 12:58

Vadný DPF filtr

Příspěvek od marrek » 30.07.2019 23:22

zdravim,

rano som nastartoval a hned som mal hlasku porucha motora a mam ist do servisu + asistent rozbehu do kopca je vypnuty, auto bolo v nudzovom rezime
motor sa triasol, ale tahal (predpokladam, ze tras bol sposobeny nudzovym rezimom)
skusil som znova nastartovat a znova to iste
auto sa predtym chovalo normalne, neboli ziadne naznaky nejakych problemov

OBDII mi naslo 3chyby
P2463(00) test failed since last DTC clear
P244C(00) test failed since last DTC clear
P0336(00) pending, confirmed, test failed since last DTC clear

viete mi pls povedat, ktora z tych chyb hodi auto do nudozveho rezimu?

pri P0336 som nasiel
Sometimes and in some models, low battery voltage or a weak starter can trigger a Crankshaft Position Sensor code. Before replacing any parts, recharge or replaced battery.
https://www.engine-codes.com/p0336_ford.html
Ak by to bolo iba v slabej baterke, tak po kupe novej zmiznu vsetky 3? :)
baterka je tam povoda od vyroby 12/2015

dakujem
Ford Focus(2015) III 2.0 TDCi (110 kW) Combi

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23527
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Nudozvy rezim motora (P2463, P244C, P0336)

Příspěvek od ZaQik » 31.07.2019 07:36

P2463 je od (asi plneho) DPF, proto nouzak
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

marrek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 22
Registrován: 03.05.2011 12:58

Re: Nudozvy rezim motora (P2463, P244C, P0336)

Příspěvek od marrek » 31.07.2019 11:53

plny dpf znamena, treba kupit novy, ci staci vycistit v servise?
Ford Focus(2015) III 2.0 TDCi (110 kW) Combi

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13079
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Nudozvy rezim motora (P2463, P244C, P0336)

Příspěvek od miki21 » 31.07.2019 12:06

Doporučuji si o tom něco přečíst, než by to tu všechno někdo vypisoval. :wink:
:arrow: viewforum.php?f=275
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

marrek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 22
Registrován: 03.05.2011 12:58

Re: Nudozvy rezim motora (P2463, P244C, P0336)

Příspěvek od marrek » 31.07.2019 17:27

dik, totok mi nejak uslo, bo som hladal hlavne tie chyby na fore
Ford Focus(2015) III 2.0 TDCi (110 kW) Combi

marrek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 22
Registrován: 03.05.2011 12:58

Re: Nudozvy rezim motora (P2463, P244C, P0336)

Příspěvek od marrek » 01.08.2019 11:36

pozrel som vyfuk a vobec nie je spinavy

da sa z toho urobit predpoklad, ze dpf moze byt ok a po vymazani chyby to pojde?
probelmy s dpf sa neprejavuju len spinavym vyfukom?

auto ma najazdene 180tisic
Ford Focus(2015) III 2.0 TDCi (110 kW) Combi

veldalukas
Příspěvky: 1
Registrován: 28.12.2021 08:18

Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW

Příspěvek od veldalukas » 28.12.2021 08:29

Dobrý den,
prosím o radu. Mám Ford Focus 1.5 TDCi 77 kW a mám najeto necelých 70k km, rok výroby 2017. Nyní jsem byl na technické prohlídce a bohužel jsem neprošel emisemi, kvůli vadnému DPF filtru. Na technické mi poradili, ať ho rovnou vyměním, protože regenerace nebo vyčištění nebývá úspěšné...

Nemá s tímto někdo zkušenost?

Osobně bych nejradši technickou emise udělal bokem přes známé a jezdil s vozidlem dál, ale trošku mám obavu, aby auto za chvíli nepadlo...

Díky za vaše zkušenosti, opravdu mi toto mrzí, protože jinak je auto perfektní.

Lukáš

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23527
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW

Příspěvek od ZaQik » 28.12.2021 08:44

protokol z emisi bys ukazal?
----------------------------------------
diagnostikou se da udelat staticka regenerace (cca 30 minut na miste s vysokymi otackami motoru) a zkusit emisemi projit znovu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
Hoffis
Junior
Junior
Příspěvky: 301
Registrován: 21.05.2020 15:58

Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW

Příspěvek od Hoffis » 28.12.2021 13:50

DPF zachycuje saze a pokud jsi neprošel kvůli DPF, tak by musel být děravý a tam žádná regenerace nepomůže. Otázka spíš je, proč by měl být při tak malém nájezdu KO. Pokud začne zlobit DPF a nemá už najeto mnoho stotisic km, je buď na vině palivová soustava, nebo samotná regenerace nefunguje tak jak má, ať už příčinou špatného čidla, nebo třeba vaporizeru a podobně. 70 tis km je prostě brzy a pouhá výměna dpf bez odstranění příčiny je nesmysl.
Mondeo MK5 - 2.0TDCi - 132KW

Petr žák
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 08.03.2022 04:10

Focus MK3 econetic 2013 1,6tdci 77kw DPF

Příspěvek od Petr žák » 08.03.2022 04:33

Zdravím všechny fordaky,mám ff MK3 econetic a rozsvítila se kontrolka motoru,diagnostika hlásí problem s dpf najeto 230k a normální výkon a čistý výfuk.Nema někdo zkušenost jestli to nemůže být jen nějaké čidlo na fotku nebo tak něco? Dík za radu

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23527
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Focus MK3 econetic 2013 1,6tdci 77kw DPF

Příspěvek od ZaQik » 08.03.2022 09:20

kod chyby?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Petr žák
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 08.03.2022 04:10

Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW

Příspěvek od Petr žák » 09.03.2022 06:08

Myslím že U0100 ale nejsem si jistý musel bych to znova napíchnout jen tam psalo dpf zaplněný

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23527
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW

Příspěvek od ZaQik » 09.03.2022 06:57

to je chyba nekomunikace nejake jednotky s PCM ... ne, napis kod chyby z PCM ... a pokud mas zaplneny DPF, tak zkus statickou regeneraci (je tu uz napsano, co to je a jak na to - staci HLEDAT) ... a pokud nepujde, tak zase potrebujes chybu z PCM
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Petr žák
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 08.03.2022 04:10

Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW

Příspěvek od Petr žák » 09.03.2022 14:04

Tu jsem zkoušel dělat ale diag napsala že to selhalo a nejde udělat proto si myslím zda nebude nějaké čidlo kolem dpf špatné.ted s autem jezdí dcera auto napichnu o víkendu a chybu upřesním ,zarazilo mne to já sám mám oct 3 a najeto 400k km a vše původní a.bez problémů .Focus je z No a jezdil po Evropě aspoň v navigaci jsou cíle jako Barcelona a Madrid atd tak si myslím je jezdil dálky ....

jendislav
Příspěvky: 1
Registrován: 24.05.2022 08:40

Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW

Příspěvek od jendislav » 24.05.2022 08:46

Dobrý den,
nemá někdo nějaké info jak tento případ s DPF dopadnul? Kde byla závada? Řešíme úplně to samé - Focus 2018 1.5TDCi 88kW- ještě mu nejsou ani 4 roky, najeto 73 000 a prní emise neprošlo, limit kouřivosti 0,25 a nám naměřili 0,75. Dle diagnostiky je vadné DPF přitom auto jezdí jak po městě tak dálky každý týden. Díky.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host