odvodnění palivového filtru 1,5TDCI

Odpovědět
zdenik99
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 23.10.2008 20:37

odvodnění palivového filtru 1,5TDCI

Příspěvek od zdenik99 » 06.01.2020 17:54

U mého původního 1,6 TDCI bylo odvodnění palivového filtru snadné, u nového 1,5 je filtr jakoby komplikovanější a částečně zaplechovaný, odvodňuje se také? A případně jak? Po kolika se filtr mění?
Tankuju různě, kde zrovna jsem, důsledně dávám VIF.
Díky za informaci !

Auto je bezporuchové, 31tkm, za celou dobu 4,6 a to jedu občas i s vozíkem.

Gossip
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1116
Registrován: 11.12.2018 23:36

Re: odvodnění palivového filtru 1,5TDCI

Příspěvek od Gossip » 07.01.2020 00:12

Ty blaho a já jezdím za 6 :D
Nevím co znamená to odvodnění ale výměna je velmi jednoduchá a filtr se narozdíl od 1.6 TDCi nemusí plnit manuálně ale naplnis ho čerpadlem tím že párkrát otočíš klíčkem do druhé polohy.
Výměna je podle Fordu po 60k km. Kdyžtak na YouTube je video jak na to.
Já to dělal na jaře a nastartoval sem z první dobry po výměně.

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: odvodnění palivového filtru 1,5TDCI

Příspěvek od TomFocus » 07.01.2020 07:12

Jak píše kolega, ...to by jsi ,,musel,, odvodňovat i nádrž, aby jsi to měl ťipťop.
Já to mám rád ťip a xxx tak tankuji nej naftu a dávám VIF ten váže i H2O tudíž nic odvodňovat nemusím.
Co tak sleduji motory 1.6 - 1.5 tdci, určitě bych měnil a já měním naft. filtr dříve cca nejpozději 40k km. Dost často se uvnitř zbortí a zneprůchodní. A filtr určitě buď origo nebo origo tady nešetřit.
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

zdenik99
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 23.10.2008 20:37

Re: odvodnění palivového filtru 1,5TDCI

Příspěvek od zdenik99 » 10.01.2020 16:45

Díky pánové za info. Jezdíme v zimě do Alp a zatím bohudík nebyl problém ráno nastartovat. V -25 šel líp jak benziňáky. Kolega s 1,6 TDCI ujel 2km a auto mu zastavilo, než jsme pro něj dojeli, spravilo se to samo. Starší motor měl pod filtrem výpusť na plastový šroubek, tak jsem myslel jestli to tady taky není. Tady je filtr určitě vyhřívaný, myslím, že v zimě tohle řešení nemá chybu. Dám na vás, nebudu to řešit a filtr radši vyměním trochu dřive.
Se spotřebou nekecám, jezdím svižně a plynule. Mám 70kW motor a s tím divočit nemá ani moc cenu. Fantasticky táhne absolutně od spodu, ale při pořádném roztočení se už nic moc neděje. Není tam žádná špička. Pocitově jízdně je daleko příjemnější než motory od VW a navíc velmi tichej a bez dunění. Máme v práci TDI 2.0. Ty sice při roztočení trhají asfalt ale mimo dálnici stále jen řadíš. Pod 2000 ot. bída. Má to sílu tam, kde ji potřebuješ jen občas. U 1,5 je k dispozici přesně tam, kde ji nejvíc potřebuju stále.
Přeji mnoho šťastých km a mějte se.

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: odvodnění palivového filtru 1,5TDCI

Příspěvek od TomFocus » 10.01.2020 18:08

:palec_nahoru:
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti