Olej na ovládání turba

Odpovědět
Uživatelský avatar
hihi
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 998
Registrován: 02.02.2008 03:18

Olej na ovládání turba

Příspěvek od hihi » 25.02.2022 00:06

IMG_20220224_172635.jpg
Netušíte, kde se ten olej bere? Je ho tam dost na to, aby stékal až na chladič oleje (je na fotce vidět). Měl jsem podezření na únik z napojení hadice sání na turbo, protože tam vždy nějaký olej je, ale po zevrubné prohlídce to opravdu nevypadá... Za předanou zkušenost děkuji :-).
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Uživatelský avatar
dusanlulka
Junior
Junior
Příspěvky: 443
Registrován: 04.05.2013 16:57

Re: Olej na ovládání turba

Příspěvek od dusanlulka » 25.02.2022 08:22

Skus dotiahnut holender. Skontroluj napojenie turba na sanie. Mne to presakovalo aj okolo napojenia rurky do holendra.
Obrázek

Ferry_cz
Nováček
Nováček
Příspěvky: 90
Registrován: 17.08.2016 12:56
Bydliště: Příbram

Re: Olej na ovládání turba

Příspěvek od Ferry_cz » 25.02.2022 13:11

vzhledem k umisteni mozna tesneni ze spodni strany turba u priruby vratne hadice oleje do olejove vany, pripadne samotna vratna hadice a povolena spona na ni
Focus Tournier r.v. 3/2006 - Duratorq 1,6TDCi 80kW alias peugeotí DV6TED4 FAP
další auta ve vlastnictví: Peugeot 106 1.0 33kW, 306 cabrio 1.6 72kW, 406 1.8 16V 81kW a 806 2.0 16V 97kW

Uživatelský avatar
hihi
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 998
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Olej na ovládání turba

Příspěvek od hihi » 25.02.2022 18:14

Díky, zkusím. Tam jsem nehledal. (U šroubu, kterým se přivádí olej k chlazení turba to neprolíná, tam je sucho.)
vratná hadice oleje.jpg
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Uživatelský avatar
hihi
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 998
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Olej na ovládání turba

Příspěvek od hihi » 07.05.2022 23:28

Konečně jsem se k tomu dostal. Vratná trubka oleje k turbu je suchá. Může to prolínat jen v sání, tam kde je cosi jako silikonové těsnění mezi 6A664A a turbem. https://ford.7zap.com/cs/car/183/code.f ... 362#6A664A
Tak jsem to rozebral, vyčistil a zase složil. Uvidím. Děkuji za rady.

edit: Je sucho, takže skutečně jen prolínal olej pod těsněním na sání před turbem.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů