Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12876
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW
Taketo nieco som este nevidel.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12876
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW
Ked je zly vaporizer, tak na dvojlitroch okrem ineho pise explicitne chybu regeneracie. Len upozornim, ze dokoncenie statickej regeneracie este neznamena, ze prejde aj za jazdy. Najlepsie sledovat teplotu vyfuku pred a za DPF na trase aspon 300km.
Skor to vidim na problem s cidlom tlaku pred DPF. Tam sleduj hodnoty. Ak je problem vo vyfuku za DPF, prave spominane cidlo len s jednym vyvodom to nemusi spravne vyhodnotit.
Tato chyba nastala po dlhej dobe, alebo sa s tym trapis od kupy auta?
Skor to vidim na problem s cidlom tlaku pred DPF. Tam sleduj hodnoty. Ak je problem vo vyfuku za DPF, prave spominane cidlo len s jednym vyvodom to nemusi spravne vyhodnotit.
Tato chyba nastala po dlhej dobe, alebo sa s tym trapis od kupy auta?
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 08.03.2022 04:10
Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW
Auto jsem koupil ve 220 tís první problém nastal ve 230 tak jsem dal nové dpf druhovýroby a za 5 tisíc vše znova teď jsem dával i čidlo díf tlaku
Kdyby to nepadalo do nouze asi bych to .......
Kdyby to šlo vyřešit nějakou jinou cestou třeba nějakou úpravou řídící jednotky ....
Už nevím co tím ...
Nechal jsem vyčistit origo dpf jak jsem už psal dám ho tam zpět a uvidím ....
Kdyby to nepadalo do nouze asi bych to .......
Kdyby to šlo vyřešit nějakou jinou cestou třeba nějakou úpravou řídící jednotky ....
Už nevím co tím ...
Nechal jsem vyčistit origo dpf jak jsem už psal dám ho tam zpět a uvidím ....
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12876
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW
Zacni tlakom pred DPF.
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 08.03.2022 04:10
Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW
Tam je teď nově čidlo a nic se nezměnilo
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12876
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW
Hodnoty. Nie menit podla nalady.
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 08.03.2022 04:10
Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW
No já ho vyměnit musel protože ten původní když jsem zkoušel pusou tak se jevil jako že propouští prostě nebyl těsný
Když jsem vzal nový a porovnal tak jsem vyměnit musel ale ještě nemám to dpf výměněne
Až. vyměním tak dám vědět jak to vypadá jestli se někam pohnu
Když jsem vzal nový a porovnal tak jsem vyměnit musel ale ještě nemám to dpf výměněne
Až. vyměním tak dám vědět jak to vypadá jestli se někam pohnu
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12876
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW
Hodnoty stale nevieme.
Po vymene cidla tlaku a po vymene DPF sa musi vykonat reset. Ak to neurobis, nove cidlo sa neskalibruje a zas novy DPF mozes odrovnat.
Ak origo DPF nebol vadny, pouzival by som radsej ten. Najma ak je vycisteny. Samozrejme resetnut treba.
Po vymene cidla tlaku a po vymene DPF sa musi vykonat reset. Ak to neurobis, nove cidlo sa neskalibruje a zas novy DPF mozes odrovnat.
Ak origo DPF nebol vadny, pouzival by som radsej ten. Najma ak je vycisteny. Samozrejme resetnut treba.
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 08.03.2022 04:10
Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW
Nově čidlo nastaveno není to jsem nevěděl
Umí to Delphi diag?
Origo dpf mám vyčištěné a budu ho dávat zpět do auta a jak jsem psal byl dle protokolu z čisténi zaplněn na 30 %
Umí to Delphi diag?
Origo dpf mám vyčištěné a budu ho dávat zpět do auta a jak jsem psal byl dle protokolu z čisténi zaplněn na 30 %
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 08.03.2022 04:10
Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW
Tak auto je doma a zatím najeto 300km a bez problémů ale o víkendu bude čas tak vyzkouším dálnici
- hihi
- Pokročilý
- Příspěvky: 998
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW
Asi se zeptám trochu mimo téma: Je DPF pro 1,5 77 kW zcela stejný jako pro 80kW verzi? Vzhledově to vypadá, že ano. U FF2 to tak bylo (66/80). Dohledat informace o originálu na 88 kW verzi se mi nepovedlo. Děkuji za reakci.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
- hihi
- Pokročilý
- Příspěvky: 998
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW
Poslal jsem SZ. Děkuji
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 30.09.2022 18:12
1.5 TDCi - občas škube, podivné hodnoty tlaku vyf. Plynů
Čau, mám 1.5 TDCi focuse s 90 tis. ověřenými. Auto občas když je studený tak si škubne při rozjezdu, a jde trochu víc cítit při studeným startu, ale bez viditelného kouře.
Po připojení diagnostiky jsem našel chybu P2000- NOx hodnoty vyfukovych plynů pres max. hranici. Po připojení diagnostiky mě zaráží hodnoty
Tlak výfukových plynů za kat. : 0.1kPa na volnoběh - 5kPa když tomu vrznu ( tato hodnota nahodile skáče při volnoběhu až na 655.5 kPa !!! Nejvíce na volnoběh když je to studený, a když se třepe motor bez záběru? Za jízdy pouze sporadicky.)
Diferenční tlak dpf: 0.2 kPA - 8 kPa když tomu vrznu.
Zanesení DPF: 23%, 5.5 g popelu.
No tak jsem vyměnil čidlo tlaku výfukových plynů ( to u baterie ke kterému vede hadice za katem.) a světe div se dělá to pořád kabely jsem prošel, nevidim nic poškozeného.
Když odpojím toto čidlo, tak ztratím hodnoty na tlaku výfukových plynů i na diferenčním tlaku. Ale když čidlo je připojené a hapruji tam ty nesmyslné čísla, tak diferenční tlak normálně měří, i hodnoty dif. vypadají normálně.
Otázka zní - po čem jít? Je tam někde ještě další čidlo? Nějaké nápady a rady.
Díky
Po připojení diagnostiky jsem našel chybu P2000- NOx hodnoty vyfukovych plynů pres max. hranici. Po připojení diagnostiky mě zaráží hodnoty
Tlak výfukových plynů za kat. : 0.1kPa na volnoběh - 5kPa když tomu vrznu ( tato hodnota nahodile skáče při volnoběhu až na 655.5 kPa !!! Nejvíce na volnoběh když je to studený, a když se třepe motor bez záběru? Za jízdy pouze sporadicky.)
Diferenční tlak dpf: 0.2 kPA - 8 kPa když tomu vrznu.
Zanesení DPF: 23%, 5.5 g popelu.
No tak jsem vyměnil čidlo tlaku výfukových plynů ( to u baterie ke kterému vede hadice za katem.) a světe div se dělá to pořád kabely jsem prošel, nevidim nic poškozeného.
Když odpojím toto čidlo, tak ztratím hodnoty na tlaku výfukových plynů i na diferenčním tlaku. Ale když čidlo je připojené a hapruji tam ty nesmyslné čísla, tak diferenční tlak normálně měří, i hodnoty dif. vypadají normálně.
Otázka zní - po čem jít? Je tam někde ještě další čidlo? Nějaké nápady a rady.
Díky
FF MK3.5 1.5 TDCi 88kw
- hihi
- Pokročilý
- Příspěvky: 998
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: 1.5 TDCi - občas škube, podivné hodnoty tlaku vyf. Plynů
Tenhle motor má jen jedno čidlo tlaku. Diferenční tlak určuje jinak, než porovnáním tlaků ze dvou čidel.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů