Dobrý den,
řešil někdo u novějšího typu motoru 1,6 TDCi, 85kW, výměnu olejové vany? Hodně se tím dá předejít případným komplikacím.
Náhodou jsem narazil na jedno zajímavé video, ale týká se to starších motorů 1,6TDCi, 66 a 80 kW.
Olejovou vanu budu mít také špatnou, jako na předchozích modelech. Vím, že nejlepší je měnit olej po 10.000 km, nejlépe dostat 0,3 starého oleje z vany, který zůstává při vypuštění. Ale, jak dostat zbytek starého oleje ven, bez výměny vany?
Tady je odkaz na video: https://www.youtube.com/watch?v=lOkw4FVLIBc
Díky za Vaše názory a zkušenosti.
Výměna olejové vany u 1,6TDCi, 85kW?
- Sirk9
- Nováček
- Příspěvky: 148
- Registrován: 02.01.2011 20:38
Výměna olejové vany u 1,6TDCi, 85kW?
Naposledy upravil(a) Sirk9 dne 24.08.2022 19:25, celkem upraveno 1 x.
Ford C-max, 1,6 TDCi, 85kW, r.v. 3/2014 (od 2017), ~5,5l/100km za 3 roky
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12850
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Výměna olejové vany u 1,6TDCi, 85kW?
Vana je myslim fyzicky rovnaka na starsom a novsom type.
- hihi
- Pokročilý
- Příspěvky: 989
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Výměna olejové vany u 1,6TDCi, 85kW?
Při výměně oleje jsem zapuštění prolisoval směrem ven. Koupil jsem šroub M10x1,25 délky myslím 5 cm a vnitřkem trubky to protáhl ven. (vana,trubka, na trubce silnější plech, skrz to všechno šroub do vany a na plechu matice pod hlavou šroubu; hlava šroubu se podrží a matice se "utahuje"; tím se prolis přetáhne ven; jde to velmi snadno).
hledat: "úprava olejová vana focus"
Něco je tady: viewtopic.php?t=49362
hledat: "úprava olejová vana focus"
Něco je tady: viewtopic.php?t=49362
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- Sirk9
- Nováček
- Příspěvky: 148
- Registrován: 02.01.2011 20:38
Re: Výměna olejové vany u 1,6TDCi, 85kW?
Včera proběhla výměna inovované olejové vany na motoru 1,6TDCi, 85kw, r.v. 2014. Při výměně olejového filtru, jsem našel trochu oleje v hadici mezi turbem a vzduchovým filtrem. Do vzduchového filtru to nejde. Pročítal jsem fórum, kde bylo zmíněno, že trochu oleje je normální, jinde psali, že může být špatná membrána nebo pružinka v PCV ventilu (odvětrání klikové skříně). Doporučují výměnu cca po 60.000 km.
Dá se sehnat jenom, membrána, pružinka a víčko toho PCV ventilu? Přepokládám, že na motor 1,6TDCi 80kW, bude trochu jiný, než na 1,6TDCi, 85kW.
Měl by někdo možnost pohledat v origo katalogu?
Díky za vaše rady a zkušenosti.
Dá se sehnat jenom, membrána, pružinka a víčko toho PCV ventilu? Přepokládám, že na motor 1,6TDCi 80kW, bude trochu jiný, než na 1,6TDCi, 85kW.
Měl by někdo možnost pohledat v origo katalogu?
Díky za vaše rady a zkušenosti.
Ford C-max, 1,6 TDCi, 85kW, r.v. 3/2014 (od 2017), ~5,5l/100km za 3 roky
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti