Rezavý podvozek FF 2017 1,6

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9395
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Antikorozní ochrana podvozku FF3 poFL

Příspěvek od phofy » 08.02.2018 20:01

Konečně rozumný komentář :palec_nahoru:

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Antikorozní ochrana podvozku FF3 poFL

Příspěvek od TomFocus » 08.02.2018 20:39

ALE přes to poctivé zakrytovani bych to nechal raději vystrikat hustějším panennskym olejem :nixw: ..co kdyby :mrgreen:
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13029
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Antikorozní ochrana podvozku FF3 poFL

Příspěvek od miki21 » 09.02.2018 10:32

Takže sehnat nějakou tučnější pannu a šup s ní do kotle a škvařit a švařit... a pak tím nastříkat auto. :mrgreen:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
lewis
Junior
Junior
Příspěvky: 250
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Antikorozní ochrana podvozku FF3 poFL

Příspěvek od lewis » 11.02.2018 20:27

Malfis píše:Za mě nanášet ochranu v podobě pur tmelu. Samozřejmě předtím důkladně ošetřit případnou začínající korozi.
Tak jsem přemýšlel nad tvým nápadem...nanášet na některá neošetřená místa (obarvený plech - kde chybí něco jako origo čirý plastisol) ...polyuretanový tmel, ale ten transparentní. Ty myslíš ten tmel například vytlačit na podvozek a pak rozetřít štětcem? Asi by si dal i stříkat...ale na to už zřejmě musí být něco vysokotlakého...a následně pak ošetřovat jen vosky podvozky... :wink:
Ford Focus 1.0 ecoboost ActiveX, 114kW, kombi, 2023, červená Fantastic
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 92 kW, kombi, 2017, Candy Red

Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.

Uživatelský avatar
Jurawood
Junior
Junior
Příspěvky: 302
Registrován: 27.07.2016 10:25
Bydliště: Brno

Re: Antikorozní ochrana podvozku FF3 poFL

Příspěvek od Jurawood » 15.02.2018 22:05

MIROMEN píše:Taky tu "hysterii" nechapu. Ja se koukal na spodek a to mam auto přes 2,5r a nevidim tam nic nestandardniho co by naznačovalo nějakou nadměrnou korozi. Takže bych řekl laickym okem, že antikorozni ochrana je na dobre urovni a pokud si nebudu chtit nechat auto dejme tomu 15+ let tak za mě naprosta zbytečnost cokoliv v tomto směru něco podnikat a zbytečně vyhazovat penize. Navic mi přijde, že je spodek velice slušně a poctivě zakrytovan.
ted si na to kapl. Muj fokus ma 9 let a puvodni vyfuk.
Jeste 15 let se mnou bude a nechci korozi videt ani naznakem. Vsichni z okoli uz maji fokuse shnileho ted.
Co za 15 let...
FoFo, 2009, duratec-he 2.0. LPG BRC

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Antikorozní ochrana podvozku FF3 poFL

Příspěvek od IvanSt » 16.02.2018 18:06

..za dalších devět let bude mít tvé auto cenu toho nástřiku podvozku... za 15 let by ta ochrana mohla začít dávat smysl..
Focusů potkávám dost a ty viditelně chycené mají kolem dvaceti let. Bohužel bývají postiženy i v místech, které by dřívější ošetření podvozku stejně nezachránilo.
Ford Focus ST 2014

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5653
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Antikorozní ochrana podvozku FF3 poFL

Příspěvek od petulak » 16.02.2018 19:10

IvanSt píše:..za dalších devět let bude mít tvé auto cenu toho nástřiku podvozku... za 15 let by ta ochrana mohla začít dávat smysl..
Focusů potkávám dost a ty viditelně chycené mají kolem dvaceti let. Bohužel bývají postiženy i v místech, které by dřívější ošetření podvozku stejně nezachránilo.
:palec_nahoru: :palec_nahoru:
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2969
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: Antikorozní ochrana podvozku FF3 poFL

Příspěvek od jenikHK » 16.02.2018 20:12

Mno, to není zase tak jednoduche a jednoznacne. Jedna věc je technologie a konstrukce, coz clovek/uživatel neovlivni. Kazdopadne novejsi nemusi byt vždy lepsi. I soucasna auta umi pekne rezatet a klidne jim na to staci dva roky, pravda, nebyvaji to kriticka mista, ale rzi se napr. v lemech dari dobře (tim nemyslim MkIII focus, neznam).
Z vlastní zkusenosti: Focus MkI jsem kupoval jako osmilety a koroze tam teda byla (coz se tehda lišilo kus od kusu, ten muj byl aspoň za dobry peniz). Dostaval vždy kazde dva roky nastrik dutin a podvozku, za tech 10 let to stalo cca 8-9000 Kc (celkem). Vzhledem k tomu, co to auto stalo za ty roky naprosto smesny vydaj. A pokud srovnam s ostatními MK1 focusy, které vidam na parkovištích, tak dobře utracenych (do nekterych bych se uz teda bal sednout).
Chapu, ze někdo nemá potrebu menit auto, protože vyslo z mody, ale chce ho dojezdit a ve vyrobe se dluohodoba antikorozni ochrana az tak moc neresi.
Me se třebas s MK1 fokusem jezdi dobře a je to spolehlive a nenarocne auto, skoda se ho zbavovat. Auta v rodine stejného stari byla svého casu 4 a kazde mělo svoje, jedno peclive oepecovane a garazovane, další jen garaz, poslední ani to ne. A rozdil byl velmi dobře patrny. Třeba kolega ma porad golfa, který ac stale venku a bez jakéhokoliv osetreni, korozi nezna. Zato zna ale jiné trapeni. Tak co nakonec lepsi? Mechanicky bezproblemove auto, které je jak liska a nebo auto, které rezate není, ale za to ma spoustu bolístek, které brani v pouzivani. Oprava obojího vlastne prevysuje cenu tech aut. A pokud je to na bezny jezdeni?
Zajimave povidani to bylo před lety s chapikem, který mi antikorozni nastriky vždy provadel. Před lety mi ukazoval fusiona, tusim tehdy ctyrletyho, který tam byl u nej byl,řekl bych, za "5 minut 12".
Dalsi vec je, ze v prubehu casu se dost zlepsila technologie antikorozni ochrany od vyrobce, takze trebas 10-12 let vypada auto porad k svetu (coz ale neznamena, ze nerezati). Dalsi faktor je druh provozu, tj, jak moc s tim kdo jezdi po prosolenych silnicich.
A nemluve o tom, co nakonec vystavi autu konecnou po treba 20-25 letech provozu. Zda to bude koroze a nebo neco jineho, protoze motory uz asi taky tech 300 tis + nenajedou a co elektrika/elektronika.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2969
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: Antikorozní ochrana podvozku FF3 poFL

Příspěvek od jenikHK » 16.02.2018 20:14

IvanSt píše: Focusů potkávám dost a ty viditelně chycené mají kolem dvaceti let. Bohužel bývají postiženy i v místech, které by dřívější ošetření podvozku stejně nezachránilo.
mohl bych se zeptat, ktera mista mas konkretne na mysli? Troufam si tvrdit, ze focusy kolem 20 let znam ohledne koroze vcelku dobre a mista, ktera by se nedala osetrit, me moc nenapadaji.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Uživatelský avatar
Jurawood
Junior
Junior
Příspěvky: 302
Registrován: 27.07.2016 10:25
Bydliště: Brno

Re: Antikorozní ochrana podvozku FF3 poFL

Příspěvek od Jurawood » 16.02.2018 22:28

IvanSt píše:..za dalších devět let bude mít tvé auto cenu toho nástřiku podvozku... za 15 let by ta ochrana mohla začít dávat smysl..
Focusů potkávám dost a ty viditelně chycené mají kolem dvaceti let. Bohužel bývají postiženy i v místech, které by dřívější ošetření podvozku stejně nezachránilo.
mýlíš se :wink: před 4 měsíci jsem prodal favorita za 39.000,- a borec ještě zaplatil na místě 10 ekodaň.

25-letý fokus v top stavu v době elektro a hybridů s 800ccm motory opravdu nebude mít hodnotu pětistovky.
FoFo, 2009, duratec-he 2.0. LPG BRC

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Antikorozní ochrana podvozku FF3 poFL

Příspěvek od IvanSt » 18.02.2018 19:17

Koroze dveří, ať už spodku, nebo kolem pantů, je těžké si nevšimnout, navíc pokud auto neobcházím jen z venku.
Napsal jsem obecný názor, který vychází z mých zkušeností. I tak souhlasím s tebou, není to jednoduché ani jednoznačné.
Jurawood píše:25-letý fokus v top stavu v době elektro a hybridů s 800ccm motory opravdu nebude mít hodnotu pětistovky.
I tohle může být pro někoho pravda. 25-letý Focus v top stavu (pro někoho šrot, pro druhého legenda) může najít kupce borce.. Osobně shánět teď auto okolo 50ti tisíc, dal bych přednost před Favoritem o dva roky staršímu Focusu, než máš ty Jurawood.
Ford Focus ST 2014

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2969
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: Antikorozní ochrana podvozku FF3 poFL

Příspěvek od jenikHK » 18.02.2018 19:27

Aha, tak pravda je, ze korozi dveri osetrenim podvozku nezachranis, ale prece pokud nekdo dela osetruje podvozek, dela i dutiny a tak prece osetri i dveře a kapotu, podbehy, nebo ne?
Další věc je, ze jen osetreni dveri zevnitř ale nepomuze - dalsi vec je technologicky nezvladnuty problem napojeni vnejsiho a vnitrniho plechu dveri, lem a housenka tmelu, ktery lem kryje. Dovolim si tvrdit, ze tenhle problem se objevil hned zkraje jeste v prubehu vyroby, takze je velmi dobre znam a tak snad nikoho, kdo se timto trapenim chtěl vubec zabyvat, to snad dneska ani nemuze prekvapit, obzvlaste 14 let od ukonceni vyroby. Nebo-li, kdo chtěl, ma dveře poresene. Kdo nechtel, ma rezaty dveře :oops:
Nemluve o tom, ze osobne vnimam korozi dveri jako mene zavazny (byt dobře viditelny) problem, relativne snadno resitelny pripadnou vymenou, prece jen v pripade prahu a nosniku obecne to tak snadne neni...
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Uživatelský avatar
Jurawood
Junior
Junior
Příspěvky: 302
Registrován: 27.07.2016 10:25
Bydliště: Brno

Re: Antikorozní ochrana podvozku FF3 poFL

Příspěvek od Jurawood » 19.02.2018 15:19

Najit peknej top stav benzin, idealne dvoulitr... Rok 2005, za 50 :) ten byl pred kolem 120. To tak padly ceny?
FoFo, 2009, duratec-he 2.0. LPG BRC

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Antikorozní ochrana podvozku FF3 poFL

Příspěvek od ZaQik » 19.02.2018 17:37

OT :nunu:
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Malfis
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 30.06.2010 10:15

Antikorozní ochrana podvozku FF3 poFL

Příspěvek od Malfis » 21.02.2018 09:14

Zrovna jsem řešil korozi u sebe na ff1 a jestli můžu doporučit, sundejte vzadu koberce z podbehu...
Focus Mk1 1.6 74kW Colorado Red
Focus RS Mk1 185kW Imperial Blue

Odpovědět

Zpět na „Focus - podvozek 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů