silný modrý kouř,padání do nouzáku - Vadný EGR mondeo
-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 16.04.2014 19:01
Re: silný modrý kouř,padání do nouzáku - Vadný EGR mondeo
zdravim, nebudu zakladat nove tema jelikoz uz je to tu zcela jiste popsane, ja to ale nenasel. pokud by nahodou neko teoreticky pripel k diskusi u 2.0 tdci 96kw mond mk3 proc je neustale v nouzaku (zhaveni) i po nastartovani, budu vdecen. na diag jdu za tyden. prozatim: neustal nouzak po startu + bily kouř zastudena. pri zahrati huli bile o neco mene + obtizne startuje-az na druhy pokus. jsou to spise vstriky k.o?Nebo cerpadlo?event. oboje ? ) Diky!
-
- Junior
- Příspěvky: 496
- Registrován: 04.11.2010 15:51
- Bydliště: telnice
Re: silný modrý kouř,padání do nouzáku - Vadný EGR mondeo
přesně jak píšeš taky bych to viděl na vstřiky nebo čerpadlo,ale spíš ty vstřiky
Mondeo 2.0 TDCI 96kw\2006 kombi
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 22.08.2009 08:42
Re: silný modrý kouř,padání do nouzáku - Vadný EGR mondeo
Tak koukám nejsem sám mám mondeo 2,2 114kw za studena avie a kolísání otáček po chvilce se motor zklidní a kouř zmizí.Auto pak jede jak nový a kouř nějak nevidím...a mám ještě fokuse 2000tddi a i toho jsem zaslepil egr..je možno i tady zaslepit?
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9766
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: silný modrý kouř,padání do nouzáku - Vadný EGR mondeo
Děje se mi to samé, zaslepený EGR (podtlakovej) mám... Tak pak nechápu, že někomu výměna pomůže... Když ho mám zaslepenej, tak je to podobný, jako by byl EGR naprosto novej, ne?
- pavel85
- Nováček
- Příspěvky: 159
- Registrován: 09.09.2012 22:05
- Bydliště: Lichnov okr. Nový Jičín
silný modrý kouř,padání do nouzáku - Vadný EGR mondeo
Zdravím,
Víte někdo kdy má otevírat egr u Mondea 2.0 TDCi 96kW euro 4?. Psalo mi to chyby průtoku vzduchu egr. Tak jsem ho vyčistil, ale to nepomohlo. Mam vakuově ovládaný se senzorem. Příznaky jsou jako všichni popisují, kouř při akceleraci a nechce se mu. Po odpojení podtlaku vše ok. Zjistil jsem,že egr se otevře,nebo možná jen pootevře hned po startu. Díval jsem se na ten ventil,co ho ovládá a je neustále otevřený. Podle mne by měl být v klidu zavřený,nebo ne? Vytáhl jsem ho, a zkoušel připojit napětí a cvaká,ale nic se nemění. Setkali jste se s tím už někdo?
Odesláno z mého C6603 pomocí Tapatalk
Víte někdo kdy má otevírat egr u Mondea 2.0 TDCi 96kW euro 4?. Psalo mi to chyby průtoku vzduchu egr. Tak jsem ho vyčistil, ale to nepomohlo. Mam vakuově ovládaný se senzorem. Příznaky jsou jako všichni popisují, kouř při akceleraci a nechce se mu. Po odpojení podtlaku vše ok. Zjistil jsem,že egr se otevře,nebo možná jen pootevře hned po startu. Díval jsem se na ten ventil,co ho ovládá a je neustále otevřený. Podle mne by měl být v klidu zavřený,nebo ne? Vytáhl jsem ho, a zkoušel připojit napětí a cvaká,ale nic se nemění. Setkali jste se s tím už někdo?
Odesláno z mého C6603 pomocí Tapatalk
Mondeo MK3 Kombi, 2.0 TDCi 96kW, r.v.2005
Mondeo MK3 Kombi, 2.0i 107kW, r.v.2001, GHIA - na prodej
Mondeo MK3 Kombi, 2.0i 107kW, r.v.2001, GHIA - na prodej
- vandal46
- Junior
- Příspěvky: 446
- Registrován: 17.10.2009 06:09
- Bydliště: Čeladná
Re: silný modrý kouř,padání do nouzáku - Vadný EGR mondeo
Ahojte, chcem sa spýtať, včera som vytvoril vlákno ale toto som prehliadol ... takže mám ten samý problém ako sheverone:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 61&t=48892
Chcem sa spýtať na fokiho radu ohladne odhláseného vstreku, dá sa toto zistiť a spatne naprogramovať diagnostikou alebo musím na nejakú špecialnu diagnostiku? Ta by mala vyhodnotiť aj aké hodnoty vstreky dávajú je to tak? To znamená rýchla diagnostika či je vstrek OK alebo KO?
Ak to teda nebude odhlásený vstrek tak bude asi KO že?
Ešte ma napadla jedna vec, možu sa takto správať špatné žhaviče? Mám ešte povodné a najazdené 250 kkm. Akurát som si hovoril že to je asi blbosť pretože auto chytá bez problémov ... iba že by iba ten jeden valec nežhavil a robí to bordel?
Díky za rady.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 61&t=48892
Chcem sa spýtať na fokiho radu ohladne odhláseného vstreku, dá sa toto zistiť a spatne naprogramovať diagnostikou alebo musím na nejakú špecialnu diagnostiku? Ta by mala vyhodnotiť aj aké hodnoty vstreky dávajú je to tak? To znamená rýchla diagnostika či je vstrek OK alebo KO?
Ak to teda nebude odhlásený vstrek tak bude asi KO že?
Ešte ma napadla jedna vec, možu sa takto správať špatné žhaviče? Mám ešte povodné a najazdené 250 kkm. Akurát som si hovoril že to je asi blbosť pretože auto chytá bez problémov ... iba že by iba ten jeden valec nežhavil a robí to bordel?
Díky za rady.
Hyundai i30 kombi 1.4T-Gdi , 2018
Ford Mondeo kombi Ghia 2.0 TDCi , 2005 , 96kW/130k
Ford Mondeo kombi Ghia 2.0 TDCi , 2005 , 96kW/130k
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů