TDCI 96kW - nouzový režim během jízdy

Uživatelský avatar
zdenek34
Junior
Junior
Příspěvky: 218
Registrován: 14.03.2010 16:27
Bydliště: Jeseník

Re: TDCI 96kW - nouzový režim během jízdy

Příspěvek od zdenek34 » 31.05.2011 21:59

P132B - řešil jsem to minulý měsíc - vadný el. regulátor naklápění lopatek tubra. Opraveno a tedˇ bez chyby.
Je - S-Max 2.0 TDCi, 120 kW, 2/2011 Ice White
Byl - S-Max 1.8 TDCi, 92 kW, 2/2009 Black Panther Obrázek
Bylo - Mondeo 2.0 TDCI kombi, 96 kW, 6/2005 Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: TDCI 96kW - nouzový režim během jízdy

Příspěvek od pelen » 31.05.2011 23:44

Ja mam nahran kalibracni soubor R0411C042B z vypisu ECU.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

cafe-racer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: 09.05.2011 20:35

Re: TDCI 96kW - nouzový režim během jízdy

Příspěvek od cafe-racer » 02.06.2011 17:37

Právě jsem dostal krátké info že jeden ze vstřikovačů byl trochu horší, řešeno částečnou repasí. Detaily dodám, jakmile se dostanu k autu.
Absolutně nechápu, jak se to může stát v tak krátkém horizontu, notabene když je auto provozované jen na dlouhé štreky s kvalitní naftou + VIFem 8O
2009 Mondeo kombík 2.0 TDCi 103kW 6°automat
prodáno - 2002 Mondeo kombík 2.0 TDCi 96kW pětikvalt

Uživatelský avatar
marek81
Nováček
Nováček
Příspěvky: 46
Registrován: 15.11.2010 23:39
Bydliště: Hradec Králové

Re: TDCI 96kW - nouzový režim během jízdy

Příspěvek od marek81 » 16.06.2011 21:13

Tak jsem se dnes dostal k odpojení táhla, největší obavu jsem měl aby mi ta segerka nezapadla někde do motoru ale povedlo se :D . Táhlo chodí naprosto lehoučce a hladce bez jakéhokoliv zadrhávání. V pondělí vezu auto do polska na repas vstřiků a potom se chystám poslat elektroniku turba do opravy, taktéž do polska, tak potom dám vědět. :wink:
Ford Mondeo combi Ghia 2.0 TDCi 96kW 2004

cafe-racer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: 09.05.2011 20:35

Re: TDCI 96kW - nouzový režim během jízdy

Příspěvek od cafe-racer » 12.07.2011 09:21

Po delší odmlce novinky k mé závadě:
auto si pobylo 5 týdnů ve FORD AutoMapro HK. Začali diagnostikou vstřiků, jeden z nich se trochu repasoval (detaily neznám) - závada nezmizela. Potom se měnily všemožné senzory a čidla - opět bez výsledku. Došlo i na výměnu řídící jednotky, závada stále přitomna. Moje vstřiky se namontovaly do jinýho auta a fungovaly skvěle.

Všechny informace mám per ústa, prozatím jim jakž takž věřím. Auto jsem si vyzvedl kvůli dovolené, odjezdil jsem přes 2tis km bez potiží, ale jel jsem zvolna, takže závada neměla moc příležitost se projevit.

Další postup navrhovaný Fordem: přesto, že tlak v CR je ve všech režimech OK doporučují diagnostiku vysokotlakého čerpadla. Půjdu do toho, ať i tomhle můžeme vyloučit, ale osobně se mi to nepozdává. Závada se sice projeví při plném zatížení, ale taky trochu nepochopitelně při dlouhodobý jízdě po dálnici (i volným tempem 120 kmh) jakmile dám nohu z plynu a zase přidám (přiklad - nechávám zařadit auto z připojovacího pruhu, nebo sjíždím z dálnice...).

Martin
2009 Mondeo kombík 2.0 TDCi 103kW 6°automat
prodáno - 2002 Mondeo kombík 2.0 TDCi 96kW pětikvalt

cafe-racer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: 09.05.2011 20:35

Re: TDCI 96kW - nouzový režim během jízdy

Příspěvek od cafe-racer » 14.08.2011 00:29

Po 2,5 měsících konečně můžu téma uzavřít jako vyřešené.
Stručný závěr: bylo to vysokotlaké čerpadlo.

Podrobnější rozpis: do AutoMapro jsem se už nevrátil (jelikož nebyli schopní mi během 1 týdne říct, kdy mám auto přistavit k pokračování opravy :dih: ) a pokračoval tak trochu na vlastní pěst s informacemi z fóra (díky!).

Ve spolehlivé dílně (bez specializace Ford) jsem si domluvil demontáž čerpadla, v HALE (http://www.dieselservis.cz) jsem telefonicky předjednal jeho diagnostiku. Už během telefonátu nejprve chtěli přistavit auto, ale na základě mojí informace že závada se projevuje výhradně na plně ohřátém motoru mě rovnou připravili na pravděpodobnou nutnost repase čerpadla (bratru 16tis bez DPH) a souhlasili se zasláním samotného dílu.

Klobouk dolů před tímhle dieselservisem - měli úplnou pravdu. Čerpadlo jsem zabalil a poslal (obchodní balík pojištěný do hodnoty 30tis za 150kč), za pár dní mi volal jejich technik s tím že čerpadlo je KO. Nejprve ho rozebrali a s ohledem na jeho stav už ani neproběhla zkouška na stolici. Jelikož by náklady na jeho opravu skoro vyrovnaly cenu originál repasovaného dílu, zvolil jsem radši tohle a do týdne byl doma balík s Hale s krásným čerpadlem. 24,5tis včetně dopravy a mechanické diagnostiky mého původního kousku.

Po montáži do auta bohužel nebylo všechno OK, motor sice zvládnul zátěž ale při překročení 2900 ot/min zdechnul bez ohledu na zatížení, což obratem vyřešila výměna snímače polohy vačky. Teď je auto konečně OK.

Snad budu mít aspoň rok klid. Celá lapálie mě vyšla cca o 10 tisíc dráž kvůli diletanství v autorizovaných Ford servisech - nic z jejich úkonů nepřispělo k odstranění závady :wallbash: . Tahle bezmoc při hledání závady asi bude mít velký vliv při výběru dalšího auta, jakkoliv je Mondeo perfektní a praktickej kousek :(

Fordům zdar
2009 Mondeo kombík 2.0 TDCi 103kW 6°automat
prodáno - 2002 Mondeo kombík 2.0 TDCi 96kW pětikvalt

buceek07
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10344
Registrován: 07.02.2010 11:46
Bydliště: Olšany u Prostějova

Re: TDCI 96kW - nouzový režim během jízdy

Příspěvek od buceek07 » 14.08.2011 12:24

A nechal si vyčistit palivovou soustavu, když si dal nové čerpadlo :?:
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....

cafe-racer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: 09.05.2011 20:35

Re: TDCI 96kW - nouzový režim během jízdy

Příspěvek od cafe-racer » 14.08.2011 13:11

buceek07: díky za připomenutí, to jsem zapomněl rozepsat.

palivový filtr jsem měnil v květnu, ve stejné době byly vstřikovače na diagnostice+čištění v Hale. Od té doby jsem se starým čerpadlem najel cca 2tisíce kilometrů, a bez mučení přiznám že jsem po výměně čerpadla tyhle dvě věci nechal být i přes doporučení z Hale (znova měnit palivák a posílat vstřiky na čištění, z toho by mi už asi hráblo). Před prvním startem šla ale nádrž ven na vyčištění + trubky profoukat stlačeným vzduchem.
2009 Mondeo kombík 2.0 TDCi 103kW 6°automat
prodáno - 2002 Mondeo kombík 2.0 TDCi 96kW pětikvalt

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: TDCI 96kW - nouzový režim během jízdy

Příspěvek od Eidž » 15.08.2011 06:28

Hrábne Ti z toho, až nečistota zadře nové čerpadlo.
I pokud by to byl zbytečný krok, za ty prachy (nové čerpadlo), bych do toho šel. Resp. bych šel i s autem do toho diesel servisu, at udělají, co je nutné. Faktura bude, ale bude i záruka. :palec_nahoru:

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


kamik23
Příspěvky: 1
Registrován: 26.03.2015 13:09

Re: TDCI 96kW - nouzový režim během jízdy

Příspěvek od kamik23 » 31.12.2015 11:54

vyměň palivoví filtr měl sem stejnou zavadu a stačilo vyměnit palivoví fltr :)

vencator
Junior
Junior
Příspěvky: 496
Registrován: 04.11.2010 15:51
Bydliště: telnice

Re: TDCI 96kW - nouzový režim během jízdy

Příspěvek od vencator » 17.01.2016 16:03

zdarec mám problém,bliká mě žhavení a jede mě to v nouzovým režimu,chyby v jednotce jsou jen 0402 0406,ale mám zaslepený egr.motor jde pořád a v poho,jen nemám tah a tlak turba 0,občas se stane že po startu to nebliká a jede to normálně ale to je tak 10s.
bylo to v servisu a tam řekl že je to ovládaní na turbu,vrátil mě to a jelo to tak 10 dní,díval jsem se natu jednotku,kontakty ok a i motorek chodí,ale bylo mě řečeno že je to prý tou jednotkou,nemůže to dělat ten egr?egr mám s jedním káblem takže EURO 4 bez dpf
Mondeo 2.0 TDCI 96kw\2006 kombi

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3913
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: TDCI 96kW - nouzový režim během jízdy

Příspěvek od djdekl » 17.01.2016 17:03

Zaslepenej EGR by mel mit chybu P0401

vencator
Junior
Junior
Příspěvky: 496
Registrován: 04.11.2010 15:51
Bydliště: telnice

Re: TDCI 96kW - nouzový režim během jízdy

Příspěvek od vencator » 17.01.2016 17:12

takže ten nouzák mě teda bude dělat seklej egr ikdyž je zaslepenej?
Mondeo 2.0 TDCI 96kw\2006 kombi

Mawerick81
Nováček
Nováček
Příspěvky: 47
Registrován: 27.04.2012 08:22

Re: TDCI 96kW - nouzový režim během jízdy

Příspěvek od Mawerick81 » 09.02.2017 18:07

Zdar,, moj nudzak je velmi zaujimavy,, hadze mi ho nahodne, neda sa vyvolat.. niekedy raz za mesiac,, niekedy 3x za 2 dni.. nikdy nie pri plnom vykone,, niekedy ked hladam miesto pred tescom,, alebo po otacani ked saviacej pridavalo a uberalo na plyne,, alebo idem 80km/h a zacne blikat zhavenie,, ulozi sa chyba P0251, da sa kludnou jazdou dojst este par km,,, pri prudsom pridani vypne motor a chyba P1211. Po znova nastartovani motora vsetko ok, necha ist do obmedzovaca. Pri studenom motore tlak 310 barov na rampe, po zohriati 260. Robil som si test prepadov, vysli rovnako vsetky 4.. ale vela oproti vysledku podla testu.

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 diesel“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti