Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Odpovědět
Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2714
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od Ma.rt » 20.04.2021 19:49

Ok, tak jsou na volnobeh zavřené.
Jj titulovali jsme me znalcem, ac se tak necítím, ale ty jsi s tim zacal. Jako debil ses tu v plne parade začal chovat opet ty, ale me, a myslim, ze i spoustu jinych, uz to ani neprekvapuje.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8828
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od stano. » 20.04.2021 20:05

Niekomu normalnemu by som odpovedal normalne. Arogantnemu pepikovi len jeho stylom.

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2714
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od Ma.rt » 20.04.2021 21:22

A co je nenormalniho na otazce "nejsou náhodou při nižších otáčkách otevřené?"
Takze muzes leda tak sklapnout hubu, podpatky a hybaj domov. Tady jsi na navsteve, tak se chovej slusne.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8828
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od stano. » 20.04.2021 21:42

Och. Si skvely :palec_nahoru:

Uživatelský avatar
oscaar
Junior
Junior
Příspěvky: 329
Registrován: 18.10.2011 20:09
Bydliště: Zlín

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od oscaar » 20.04.2021 23:36

Výřivé klapky nejsou logicky nikdy úplně zavřené. Když jsou výřivé klapky v režimu "zavřeno" tak dolní hrana klapky průchod uzavře ale horní hrana klapky má výřez. A horní hranou se usměrní proud a rychlost nasávaného vzduchu kolem vstřiku a lépe se zvýří směs. Díky tomu má motor do 3000 ot./m. lepší krouťák. Při vyšších otáčkách, když jsou výřivé klapky otevřené úplně. Nekladou odpor v sání tak, jako když jsou v režimu zavřeno. Proto jsou nejvíc slyšet při volnoběhu. :roll:
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)- SS-Off,BMS(PWM)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver

Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2714
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od Ma.rt » 21.04.2021 07:18

Jj, taky jsem na to nekde koukal. Ja je resil a menil na mk3 někdy pred 10 lety. Zajimave je, ze v Mazde to funguje bez problémů a ford to "vylepsil" tak, ze to nekdy zlobi.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
oscaar
Junior
Junior
Příspěvky: 329
Registrován: 18.10.2011 20:09
Bydliště: Zlín

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od oscaar » 21.04.2021 14:50

MAZDA chytře počkala, až to Ford vyzkouší a odhalí technické problémy :D
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)- SS-Off,BMS(PWM)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver

Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno

K EM
Nováček
Nováček
Příspěvky: 189
Registrován: 01.09.2011 17:22
Bydliště: Tábor

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od K EM » 23.04.2021 07:29

Já teda nejvíc slyšel klapky za jízdy v autě kolem těch 3000 kdy se začínaj otvírat. Pokud jsem třeba do kopce stál hodně na plynu tak vysloveně zařachtaly. Koupil jsem taky polský sání za 3500,- ale vůle v těch klapkách je tak poloviční co originál po 200tkm. Řekl bych že je to spíš nouzový řešení na chvíli.
Ford S-Max 2.0i r.v. 02/2008
Ford Focus HB 5dv. 1.6 16V r.v. 2001

Uživatelský avatar
gecko-x
Junior
Junior
Příspěvky: 316
Registrován: 08.04.2015 00:38
Bydliště: Holešov

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od gecko-x » 23.04.2021 13:55

Koupil jsem druhobyrobu z Německa taky za 3500 a po namontovani skládání....
Rachoti to víc, jak ty puvodni po 190tkm.....teda jestli je ten rachot od klapek a ne ok kliky :dih:
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
Obrázek

Uživatelský avatar
oscaar
Junior
Junior
Příspěvky: 329
Registrován: 18.10.2011 20:09
Bydliště: Zlín

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od oscaar » 23.04.2021 20:47

Kolega z práce má Mondeo MK4 2.0 2007, má najeto 220000 km klapky mu nejdou slyšet :nixw: . Je zvláštní, že i tobě rachtají po 190 tis. a mu néé.
Mě se podařilo sehnat použité sání z C-Maxe 2007 za 750,- v TOP stavu :D . Jen jsem ho přispůsobil pro Mondeo MK3 a jede to líp jak s původním sáním z MK3.
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)- SS-Off,BMS(PWM)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver

Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2714
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od Ma.rt » 24.04.2021 13:42

Já žiju v domnění, že na mk4 je od klapek už pokoj, na mk3 šly asi tak při 140 tkm ven, trochu slyšet byly, ale tehdy jsem četl o tom, jak je někomu nasál motor, tak jsem nechtěl riskovat. Úplně v dezolátním stavu ale nebyly. Teď mám na mk4 164 tis. km a nic neslyším, znám jiné mondeo mk4 2.0i, to má už dost přes 300 tis. km, možná i 350 a vše tam je, pokud vím, na motoru původní. Je ale fakt, že třeba u mě, když teď jezdím hlavně po Praze a okolí, tak se klapky otevřou tak jednou za 20 km :mrgreen:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
oscaar
Junior
Junior
Příspěvky: 329
Registrován: 18.10.2011 20:09
Bydliště: Zlín

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od oscaar » 24.04.2021 14:31

Já jsem u mk3 ty klapky vydělal při 99 000, dost to klapalo při volnoběhu, že to bylo slyšet jak šicí stroj. :D
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)- SS-Off,BMS(PWM)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver

Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2714
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od Ma.rt » 24.04.2021 17:34

Asi speciální edice Singer :mrgreen:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
oscaar
Junior
Junior
Příspěvky: 329
Registrován: 18.10.2011 20:09
Bydliště: Zlín

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od oscaar » 24.04.2021 17:41

Singer HE 🤣🤣🤣🤣🤣
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)- SS-Off,BMS(PWM)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver

Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 benzín“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host