Konstrukční chyba sání DURATEC HE
-
- Test driver
- Příspěvky: 2805
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Ok, tak jsou na volnobeh zavřené.
Jj titulovali jsme me znalcem, ac se tak necítím, ale ty jsi s tim zacal. Jako debil ses tu v plne parade začal chovat opet ty, ale me, a myslim, ze i spoustu jinych, uz to ani neprekvapuje.
Jj titulovali jsme me znalcem, ac se tak necítím, ale ty jsi s tim zacal. Jako debil ses tu v plne parade začal chovat opet ty, ale me, a myslim, ze i spoustu jinych, uz to ani neprekvapuje.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 10904
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Niekomu normalnemu by som odpovedal normalne. Arogantnemu pepikovi len jeho stylom.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2805
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
A co je nenormalniho na otazce "nejsou náhodou při nižších otáčkách otevřené?"
Takze muzes leda tak sklapnout hubu, podpatky a hybaj domov. Tady jsi na navsteve, tak se chovej slusne.
Takze muzes leda tak sklapnout hubu, podpatky a hybaj domov. Tady jsi na navsteve, tak se chovej slusne.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 10904
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Och. Si skvely 

- oscaar
- Pokročilý
- Příspěvky: 575
- Registrován: 18.10.2011 20:09
- Bydliště: Zlín
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Výřivé klapky nejsou logicky nikdy úplně zavřené. Když jsou výřivé klapky v režimu "zavřeno" tak dolní hrana klapky průchod uzavře ale horní hrana klapky má výřez. A horní hranou se usměrní proud a rychlost nasávaného vzduchu kolem vstřiku a lépe se zvýří směs. Díky tomu má motor do 3000 ot./m. lepší krouťák. Při vyšších otáčkách, když jsou výřivé klapky otevřené úplně. Nekladou odpor v sání tak, jako když jsou v režimu zavřeno. Proto jsou nejvíc slyšet při volnoběhu. 

Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)- SS-Off,BMS(PWM)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
-
- Test driver
- Příspěvky: 2805
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Jj, taky jsem na to nekde koukal. Ja je resil a menil na mk3 někdy pred 10 lety. Zajimave je, ze v Mazde to funguje bez problémů a ford to "vylepsil" tak, ze to nekdy zlobi.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- oscaar
- Pokročilý
- Příspěvky: 575
- Registrován: 18.10.2011 20:09
- Bydliště: Zlín
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
MAZDA chytře počkala, až to Ford vyzkouší a odhalí technické problémy 

Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)- SS-Off,BMS(PWM)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
-
- Junior
- Příspěvky: 203
- Registrován: 01.09.2011 17:22
- Bydliště: Tábor
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Já teda nejvíc slyšel klapky za jízdy v autě kolem těch 3000 kdy se začínaj otvírat. Pokud jsem třeba do kopce stál hodně na plynu tak vysloveně zařachtaly. Koupil jsem taky polský sání za 3500,- ale vůle v těch klapkách je tak poloviční co originál po 200tkm. Řekl bych že je to spíš nouzový řešení na chvíli.
Ford S-Max 2.0i r.v. 02/2008
Ford Focus HB 5dv. 1.6 16V r.v. 2001
Ford Focus HB 5dv. 1.6 16V r.v. 2001
- gecko-x
- Junior
- Příspěvky: 427
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Koupil jsem druhobyrobu z Německa taky za 3500 a po namontovani skládání....
Rachoti to víc, jak ty puvodni po 190tkm.....teda jestli je ten rachot od klapek a ne ok kliky
Rachoti to víc, jak ty puvodni po 190tkm.....teda jestli je ten rachot od klapek a ne ok kliky

FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

- oscaar
- Pokročilý
- Příspěvky: 575
- Registrován: 18.10.2011 20:09
- Bydliště: Zlín
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Kolega z práce má Mondeo MK4 2.0 2007, má najeto 220000 km klapky mu nejdou slyšet
. Je zvláštní, že i tobě rachtají po 190 tis. a mu néé.
Mě se podařilo sehnat použité sání z C-Maxe 2007 za 750,- v TOP stavu
. Jen jsem ho přispůsobil pro Mondeo MK3 a jede to líp jak s původním sáním z MK3.

Mě se podařilo sehnat použité sání z C-Maxe 2007 za 750,- v TOP stavu

Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)- SS-Off,BMS(PWM)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
-
- Test driver
- Příspěvky: 2805
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Já žiju v domnění, že na mk4 je od klapek už pokoj, na mk3 šly asi tak při 140 tkm ven, trochu slyšet byly, ale tehdy jsem četl o tom, jak je někomu nasál motor, tak jsem nechtěl riskovat. Úplně v dezolátním stavu ale nebyly. Teď mám na mk4 164 tis. km a nic neslyším, znám jiné mondeo mk4 2.0i, to má už dost přes 300 tis. km, možná i 350 a vše tam je, pokud vím, na motoru původní. Je ale fakt, že třeba u mě, když teď jezdím hlavně po Praze a okolí, tak se klapky otevřou tak jednou za 20 km 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- oscaar
- Pokročilý
- Příspěvky: 575
- Registrován: 18.10.2011 20:09
- Bydliště: Zlín
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Já jsem u mk3 ty klapky vydělal při 99 000, dost to klapalo při volnoběhu, že to bylo slyšet jak šicí stroj. 

Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)- SS-Off,BMS(PWM)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
-
- Test driver
- Příspěvky: 2805
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Asi speciální edice Singer 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- oscaar
- Pokročilý
- Příspěvky: 575
- Registrován: 18.10.2011 20:09
- Bydliště: Zlín
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Singer HE 




Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)- SS-Off,BMS(PWM)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
- gecko-x
- Junior
- Příspěvky: 427
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Muze mi nekdo napsat, v jake poloze maji byt klapky pri vypnutem motoru, vyrive i ty vevnitř? Kdyz odpojim hadicky podtlakoveho ovladani, tak maji byt oboje zavřené nebo otevřené?
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti