Konstrukční chyba sání DURATEC HE
- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 667
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Tak podle toho, co pises se to chova, jak má...tim tuplem mi hlava nebere, proč pri volnobehu se motor dusi, kazdou 3. sekundu nezapali válec a motor sebou skubne a klepne tak, ze to mechos vyhodnotil jako pridrenou kliku. Motor jsem na zaklade toho vyměnil
Kdyz odpojim hadicku od podtlaku k vnitrnim klapkám, tak se volnobeh uklidni a motor jen ševeli...
Jeste teda zkusim to spodní čidlo...sice si asi zlomim ruky, pac je k nemu pristup jak k penezum ve sporitelne, ale za pokus to určitě stojí
Kdyz odpojim hadicku od podtlaku k vnitrnim klapkám, tak se volnobeh uklidni a motor jen ševeli...
Jeste teda zkusim to spodní čidlo...sice si asi zlomim ruky, pac je k nemu pristup jak k penezum ve sporitelne, ale za pokus to určitě stojí
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 667
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Ještě mě zajímá jedna věc. Neni to právě to samé čidlo, co měří teplotu nasávaného vzduchu? Páč to auto jede znatelně lip, když je chladněji.... že bych tim vyřešil 2 problémy
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 2989
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Náhodou je - čidlo TMAP = Temperature, Manifold Absolute Pressure Měří zároveň teplotu a tlak v sání.
Mj. taky jsem ho měnil, ale naprosto k ničemu - problém byl v našem případě ve špatně fungujícím solenoidu vířivých klapek. Kupodivu v zimě vcelku v pohodě, v létě a horku problémy gradovaly.
Mj. taky jsem ho měnil, ale naprosto k ničemu - problém byl v našem případě ve špatně fungujícím solenoidu vířivých klapek. Kupodivu v zimě vcelku v pohodě, v létě a horku problémy gradovaly.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 667
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Ted jsem ho vymenil, bez výsledku...
Zkusim teda jeste jednou ty selenoidy
Zkusim teda jeste jednou ty selenoidy
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 667
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Takže finále. Selenoid je špatný a po smazani adaptaci a odpojení napájení LPG je po problémech....
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 2989
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Taky jsem se a tím natrapil - a přitom taková blbost.
BTW, nový solenoidy jsem měnil po 2.5 letech zase - zase se začlo obejvovat cuknutí při akceleraci, zrovna když mají klapky otevřít.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- oscaar
- Pokročilý
- Příspěvky: 788
- Registrován: 18.10.2011 20:09
- Bydliště: Zlín
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Asi to bude tím, jak jsou ty solenoidy nad hlavou motoru. Na tom samém místě má mk3 modul zapalování a ten taky odchází jak na běžícím pásu.
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 667
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Focus ma ty selenoidy vedle motoru, ne nad hlavou
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 2989
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Sice technicky vzato vedle hlavy, ale přišroubovaný na domečku výstupu chl. kapaliny z hlavy, takže to není úplně přátelské prostředí.
Jako chápu proč místo na motoru, ale...
Mondeo MK3 má solenoid vpředu na plastovém sání a z těch dvou, co mi jezdí v okolí, vydržely oba kusy fungovat zatím pouhých 17let.
Jako chápu proč místo na motoru, ale...
Mondeo MK3 má solenoid vpředu na plastovém sání a z těch dvou, co mi jezdí v okolí, vydržely oba kusy fungovat zatím pouhých 17let.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
-
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 05.09.2022 12:33
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Zdravím riešim problém s 1.8 duratec he 92kw qbba. Po štarte hneď zdochne, náštartuje na druhý pokus a potom ho dusí až kým sa nezohreje. Myslíte ze by to v tom mohli mať prsty klapky?
- oscaar
- Pokročilý
- Příspěvky: 788
- Registrován: 18.10.2011 20:09
- Bydliště: Zlín
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Ne, výřivé klapky nemají na volnoběh žádný vliv. Může být přidřený nebo vadný volnoběžný ventil, může být prasklá hadice od odvětrání klikové skříně, hadičky podtlaku k ovládání klapek. Chce to hledat kde to sičí při volnoběhu.
Chce to hledat.
Chce to hledat.
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
-
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 05.09.2022 12:33
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Ten motor nemá volnobežný ventil. Teda aspoň otom neviem. No vyskúšam odpojiť tie solenoidy a naštartovať či to pomôže. Ja práve nemám absolútne problém naštartovať. Motor naskočí, pobeží cca 2s na voľnobehu a zdochne. Na druhý krát naštartuje v pohode ale pri pridani plynu ho dusí. Za jazdy už neje problém.
-
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 05.09.2022 12:33
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Zabudol som dopísať že je to cmax 2004
- oscaar
- Pokročilý
- Příspěvky: 788
- Registrován: 18.10.2011 20:09
- Bydliště: Zlín
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
To je těžké, poznat co máš za auto jen podle motoru (nemám věšteckou kouli) . Tato diskuze byla založena na mondeo mk3 a ty se dělali 2001 - 2007. Pokud máš dva solenoidy, tak máš elektronickou škrtící klapku. Odpojením solenoidu ti nebudou fungovat klapky a pojede to ještě hůř. Tady se řeší jiný problém.
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů