Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Odpovědět
fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4779
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od fofok » 16.01.2021 17:51

Enjoy Ty s tím nedáš pokoj.Je vidět, když to furt řešíš,že to vadí,ale jenom tobě.V objemu kufru lžou všichni někdo vylejvá kapalinou,vysejpá míčkama někdo míň kvádrama,započítává i prostor na rezervu,pod podlážkou kterou nevyndáš,v kapsách po stranách apod.Třeba po přeměření v porovnání Focus 2 vs Focus 4 kombi byl kufr ve čtyřce užší o 5cm a nižší po střechu o cca 10cm a litrama 480 vs 600 ve prospěch čtyřky a pohledově menší od dvojky.A myslel jsem,že status člověka a jakej je podle aut dělají čtyřletí kluci v MŠ.Kdo uzme lepší a větší je king.

Konec ot
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od stano. » 16.01.2021 18:04

Stare mondeo meni zauzivanu legendu kokcafka ftedei kombajn fmetle na hlinach?

maxik25
Nováček
Nováček
Příspěvky: 69
Registrován: 14.09.2020 18:45
Bydliště: Mělník

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od maxik25 » 16.01.2021 18:13

enjoy píše: 16.01.2021 16:22
A k tomu 13 let starému auto, on ten chytrý nováček s čtyřletým autem(už by taky měl měnit, protože to už je taky dost ojetina) asi měl na mysli nějaký ekonomický kredit nebo něco v tom smyslu. Asi jako, máš starší auta, tak mlč.
Strašně se mi líbí , jak si ty vaše paštiky pochvalujete a pravdu si upravujete podle sebe :lol: Jeden si myslí ,že 13 leté auto je stejně kvalitní / spolehlivé jak třeba roční . Další přepočítává velikost kufru / pindíka ,jako kdyby každý den vozil celou rodinu tisíce km :lol: a td.

Jasný je, že všechno je o penězích - máš peníze můžeš koupit co chceš , nemáš peníze nekupuješ a chválíš si to co máš doma na dvorku :wink:




to enjoy - máš pravdu 4 leté auto je již ojetina ,ale ještě mu dám rok čas a pak pápá :cooler:
+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017

Uživatelský avatar
oscaar
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 783
Registrován: 18.10.2011 20:09
Bydliště: Zlín

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od oscaar » 16.01.2021 19:06

A proč řešíte velikost kufru a ojetá auta v diskuzi o konstrukční chybě viřivích klapek sání motoru Duratec HE?
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver

Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od Ma.rt » 16.01.2021 19:30

maxik25 píše: 16.01.2021 18:13
Jasný je, že všechno je o penězích - máš peníze můžeš koupit co chceš , nemáš peníze nekupuješ a chválíš si to co máš doma na dvorku :wink:
Pises spravne "koupis co chces". Takze to nemusí byt nove auto, ktere za rok ztrati 100k oproti moznosti, kdy tech 100k treba vydelas. Mne treba nove auto neprinese nic navic a zrovna ta spolehlivost je otazník. Co mi je platne, ze mam zaruku.
Hodnota auta fakt nijak moc nekoreluje s tim, kolik kdo ma penez. Uplny extrem jsou magori s uverem na nove auto, se kterym jedou rocne 2x na Sumavu a 2x tydne do Kauflandu.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
gecko-x
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 656
Registrován: 08.04.2015 00:38
Bydliště: Holešov

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od gecko-x » 17.04.2021 16:48

Ahoj bando. Vysvitla mi naděje, ze zvuk co slysim z meho 2,0i LPG ve focusu z r 2009 neni klika, ale "jen" klapky v sání.... popíši vam, co slyším a rad bych, kdyby se mi k tomu nekdo zkusenej vyjádřil....
Studeny motor jede krasne tiše. Jak se trochu zahreje, cca 3 minuty klidne jizdy, tak pri otackach nad 2000 se zacne ozyvat klepavy zvuk, prijde mi, ze z horni casti motoru.
V zatahu nebo pri poklesu otacek ubranim plynu zvuky zmizi.
Je to slyset hlavne pri konstantni rychlosti v podstate bez zátěže, jen pri lehkym plynu na udrzeni rychlosti.
Puvodne jsem se pripravoval na vymenu motoru, uz jsem i domluveny s Jirkou Hoňkem, myslel jsem, ze mi mlátí klika (byť mam pocit, ze jde zvuk z hora, ne zespodu, kde bych cekal zvuk od kliky)
Navic pro kkapky mluvi i to, ze by klika asi mlatila furt, bez ohledu na otáčky, zátěž....
Nebo se pletu?
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
Obrázek

Uživatelský avatar
oscaar
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 783
Registrován: 18.10.2011 20:09
Bydliště: Zlín

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od oscaar » 17.04.2021 17:32

Ahoj, vířivé klapky jsou zavřené do cca 2800 ot/min. A nejvíc klapají při volnoběhu. Kdy jsou otáčky motoru nízké, jak písty vytváří v sání podtlak na jednotlivé klapky. Vydávají klapky s vůli v uložení klapek typické klapání.
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver

Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno

Uživatelský avatar
gecko-x
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 656
Registrován: 08.04.2015 00:38
Bydliště: Holešov

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od gecko-x » 17.04.2021 21:10

Může mi tu nekdo s jistotou rict, jestli se daji koupit ty klapky s těma futrama na Focus mk2 2009. Nebo jestli pasuji ty, co jsou v mondeu mk3
Nasel jsem nějaké kody, ale je to na mondeo. Na focus jsem nenašel
1119833 těsnící kroužek
1119284 tesneni sání
1317276 klapka + domeček
1317278 pouzdro tyčky
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
Obrázek

Uživatelský avatar
oscaar
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 783
Registrován: 18.10.2011 20:09
Bydliště: Zlín

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od oscaar » 17.04.2021 23:31

To asi nebudou klapky. Při jízdě ve vyšších otáčkách to není slyšet.
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver

Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno

Uživatelský avatar
gecko-x
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 656
Registrován: 08.04.2015 00:38
Bydliště: Holešov

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od gecko-x » 19.04.2021 13:30

Byly to klapky 😉
Vule minimalne 1mm v obou směrech :dih:
Objednal jsem celý nový sání, cena 3500 myslim v pohodě...
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
Obrázek

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od Ma.rt » 20.04.2021 10:22

oscaar píše: 17.04.2021 17:32 Ahoj, vířivé klapky jsou zavřené do cca 2800 ot/min. A nejvíc klapají při volnoběhu. Kdy jsou otáčky motoru nízké, jak písty vytváří v sání podtlak na jednotlivé klapky. Vydávají klapky s vůli v uložení klapek typické klapání.
nejsou náhodou při nižších otáčkách otevřené?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od stano. » 20.04.2021 10:38

Ano. A pri plnom plyne zatvorene :totlsmile: Pan je znalec :perfect:

Uživatelský avatar
gecko-x
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 656
Registrován: 08.04.2015 00:38
Bydliště: Holešov

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od gecko-x » 20.04.2021 13:38

Dost mi dalo zabrat, nez jsem tu vyselektoval příspěvky, ktere, dle meho nazoru, jsou uplny nesmysly....
Jakoze to, ze klapky nejsou slyset ve vyssich otáčkách nebo vyse zmíněný, ze se klapky do 2800ot neotevrou....
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
Obrázek

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od Ma.rt » 20.04.2021 17:28

stano. píše: 20.04.2021 10:38 Ano. A pri plnom plyne zatvorene :totlsmile: Pan je znalec :perfect:
Lepší znalec nez debil. Klapky se nikdy nezaviraji uplne.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od stano. » 20.04.2021 18:26

Uz si sa tituloval aj sam :totlsmile:
Na volnobehu je tiahlo nadoraz, su uplne zatvorene.

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 benzín“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti