Stránka 54 z 56

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 20.04.2021 19:49
od Ma.rt
Ok, tak jsou na volnobeh zavřené.
Jj titulovali jsme me znalcem, ac se tak necítím, ale ty jsi s tim zacal. Jako debil ses tu v plne parade začal chovat opet ty, ale me, a myslim, ze i spoustu jinych, uz to ani neprekvapuje.

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 20.04.2021 20:05
od stano.
Niekomu normalnemu by som odpovedal normalne. Arogantnemu pepikovi len jeho stylom.

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 20.04.2021 21:22
od Ma.rt
A co je nenormalniho na otazce "nejsou náhodou při nižších otáčkách otevřené?"
Takze muzes leda tak sklapnout hubu, podpatky a hybaj domov. Tady jsi na navsteve, tak se chovej slusne.

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 20.04.2021 21:42
od stano.
Och. Si skvely :palec_nahoru:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 20.04.2021 23:36
od oscaar
Výřivé klapky nejsou logicky nikdy úplně zavřené. Když jsou výřivé klapky v režimu "zavřeno" tak dolní hrana klapky průchod uzavře ale horní hrana klapky má výřez. A horní hranou se usměrní proud a rychlost nasávaného vzduchu kolem vstřiku a lépe se zvýří směs. Díky tomu má motor do 3000 ot./m. lepší krouťák. Při vyšších otáčkách, když jsou výřivé klapky otevřené úplně. Nekladou odpor v sání tak, jako když jsou v režimu zavřeno. Proto jsou nejvíc slyšet při volnoběhu. :roll:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 21.04.2021 07:18
od Ma.rt
Jj, taky jsem na to nekde koukal. Ja je resil a menil na mk3 někdy pred 10 lety. Zajimave je, ze v Mazde to funguje bez problémů a ford to "vylepsil" tak, ze to nekdy zlobi.

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 21.04.2021 14:50
od oscaar
MAZDA chytře počkala, až to Ford vyzkouší a odhalí technické problémy :D

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 23.04.2021 07:29
od K EM
Já teda nejvíc slyšel klapky za jízdy v autě kolem těch 3000 kdy se začínaj otvírat. Pokud jsem třeba do kopce stál hodně na plynu tak vysloveně zařachtaly. Koupil jsem taky polský sání za 3500,- ale vůle v těch klapkách je tak poloviční co originál po 200tkm. Řekl bych že je to spíš nouzový řešení na chvíli.

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 23.04.2021 13:55
od gecko-x
Koupil jsem druhobyrobu z Německa taky za 3500 a po namontovani skládání....
Rachoti to víc, jak ty puvodni po 190tkm.....teda jestli je ten rachot od klapek a ne ok kliky :dih:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 23.04.2021 20:47
od oscaar
Kolega z práce má Mondeo MK4 2.0 2007, má najeto 220000 km klapky mu nejdou slyšet :nixw: . Je zvláštní, že i tobě rachtají po 190 tis. a mu néé.
Mě se podařilo sehnat použité sání z C-Maxe 2007 za 750,- v TOP stavu :D . Jen jsem ho přispůsobil pro Mondeo MK3 a jede to líp jak s původním sáním z MK3.

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 24.04.2021 13:42
od Ma.rt
Já žiju v domnění, že na mk4 je od klapek už pokoj, na mk3 šly asi tak při 140 tkm ven, trochu slyšet byly, ale tehdy jsem četl o tom, jak je někomu nasál motor, tak jsem nechtěl riskovat. Úplně v dezolátním stavu ale nebyly. Teď mám na mk4 164 tis. km a nic neslyším, znám jiné mondeo mk4 2.0i, to má už dost přes 300 tis. km, možná i 350 a vše tam je, pokud vím, na motoru původní. Je ale fakt, že třeba u mě, když teď jezdím hlavně po Praze a okolí, tak se klapky otevřou tak jednou za 20 km :mrgreen:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 24.04.2021 14:31
od oscaar
Já jsem u mk3 ty klapky vydělal při 99 000, dost to klapalo při volnoběhu, že to bylo slyšet jak šicí stroj. :D

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 24.04.2021 17:34
od Ma.rt
Asi speciální edice Singer :mrgreen:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 24.04.2021 17:41
od oscaar
Singer HE 🤣🤣🤣🤣🤣

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 16.05.2022 16:00
od gecko-x
Muze mi nekdo napsat, v jake poloze maji byt klapky pri vypnutem motoru, vyrive i ty vevnitř? Kdyz odpojim hadicky podtlakoveho ovladani, tak maji byt oboje zavřené nebo otevřené?