Nene....sice mě to trošku mrzí, ale sehnal jsem jednu sondu za 1.590,- Bosch (shodná i podle čísla s originálem). Člověk přijde v životě i o víc. A lepší než kdyby mi nikdo neporadil nic. Hlavně, že už to vypadá, že je to OKiHmerX píše:Ano, to je dobre. Snad jsi neproinvestoval moc zlou radou odeme
Mondeo MK III 3.0 V6 - otáčky-problém
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 19.08.2010 18:43
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo MK III 3.0 V6 - otáčky-problém
Ford Mondeo MKIII
3.0 V6 150kW Ghia r.v.2004
3.0 V6 150kW Ghia r.v.2004
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 10.01.2015 08:42
- Bydliště: HK
Re: Mondeo MK III 3.0 V6 - otáčky-problém
ahoj, mám stejný problém na st220. taky mi to hlásí chudou směs a všechny lambdy špatný.
vyměnila se jedna lambda(stále ji diag hlásí špatnou). pak se opravilo několik hadiček na sání, těsnění sání a nakonec vyměnil volnoběžnej ventil. výsledek je takový, že s každým zásahem se to zhoršuje. na začátku jen houpal volnoběh, ted volnoběh nedrží a chcípe.
může na to mít vliv špatný alternátor, dobrodruh přede mnou ho měnil a svítí kontrolka dobíjení a dává kolem 13V.
díky za náměty
vyměnila se jedna lambda(stále ji diag hlásí špatnou). pak se opravilo několik hadiček na sání, těsnění sání a nakonec vyměnil volnoběžnej ventil. výsledek je takový, že s každým zásahem se to zhoršuje. na začátku jen houpal volnoběh, ted volnoběh nedrží a chcípe.
může na to mít vliv špatný alternátor, dobrodruh přede mnou ho měnil a svítí kontrolka dobíjení a dává kolem 13V.
díky za náměty
-
- Test driver
- Příspěvky: 2637
- Registrován: 25.12.2011 16:56
- Bydliště: Novojičínsko
Re: Mondeo MK III 3.0 V6 - otáčky-problém
Může mít vliv i alternátor, mi dává cca 13,6V pod zátěží,což je u benzínových Mondeí v pořádku. Pokud jsi si jistý, že sání je těsné, včetně všech hadiček a podtlaků, tak pak ještě může být i nový volnoběžný ventil vadný, pokud není origo. Mi osobně funguje až nový originál, dvě náhrady před ním nedělaly to co měly. Kontrolka ti svítí pořád? Lambdy jsou opravdu špatné? Chtělo by je to spíš sledovat na diagnostice, jestli regulují v pořádku. Mi pomohla ještě jedna věc. Rozpojení všech konektorů v motorovém prostoru včetně konektoru ŘJ, vystříkání "kontaktolem", vyfoukání, nakonzervování silikonovou pastou k tomu určenou. Očistil jsem všechny kostry a silové spoje mezi alternátorem a baterií. Můžeš to zkusit taky.
je: Ford Focus, 09/2020, hatchback, 2.3 ecoboost, 228kW, ST
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
bylo: Ford Mondeo, 10/2005, liftback, 2.5 V6, Trend SE, LPG Elpigaz
bylo: Ford Escort, 08/1995, kombi, 1.6 16V, GHIA, LPG Elpigaz
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
bylo: Ford Mondeo, 10/2005, liftback, 2.5 V6, Trend SE, LPG Elpigaz
bylo: Ford Escort, 08/1995, kombi, 1.6 16V, GHIA, LPG Elpigaz
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů