DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Odpovědět
ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od ballu » 29.01.2011 20:06

Taky jsem nesháněl jetou, ale koupil novou. Zlepšilo , spíše zpřesnilo i snímání plováku obsahu nádrže. Nyní co ukáže, souhlasí i PP na odjetém a zbývajícím benzínu. :palec_nahoru:
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od jenikl » 30.01.2011 08:16

..nevěřil bych, že dokáže udělat takovej bordel pumpa.. Na druhou stranu je životnost dílů na tomhle autě mezi 150-200 tisíci km, takže se nemusím divit, že něco odejde.. Snad už to bude to poslední..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od ballu » 30.01.2011 10:11

Odporoučení benzínového čerpadla ve 130 tis. km je u tohoto auta normální věc. Mě to neovlivňovalo výkon, ale startování byla sázka do loterie. Jeden týden co start , to problém, pak čtrnáct dnů klid. To dělalo dva měsíce a pak nastala rychlá smrt, plně naložený auto s nákupem na parkovišti před obchoďákem. :dih:
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

buceek07
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10344
Registrován: 07.02.2010 11:46
Bydliště: Olšany u Prostějova

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od buceek07 » 31.01.2011 12:32

Jaká je zhruba cenovka toho čerpadla pro náš 2,0i duratec :?:
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....

Uživatelský avatar
jednaminus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 136
Registrován: 21.04.2008 14:59
Bydliště: Brno

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od jednaminus » 31.01.2011 16:18

buceek07
MK III, 2,0 107kw pal.čerpadlo bosch cca 5500kč :(
nimbus silver mondeo combi 2.0 107kw 01 celoroční 8,6/100km

buceek07
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10344
Registrován: 07.02.2010 11:46
Bydliště: Olšany u Prostějova

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od buceek07 » 31.01.2011 22:52

díky :palec_nahoru: ....čekal jsem horší cenovku
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od jenikl » 08.02.2011 20:49

Já koupil včera Bosche za 4800kč.. Jen sem čuměl, že dráty jsou volně nasazený pod víkem u konektoru, tzn. že jsou volně v nádrži.. Mi to lehce vyděsilo :) V sobotu mi ho dá mechanik do auta.. Teď už jen sehnat co nejlevněji ložiska na přední nápravu - Febi nebo SKF a můžu v březnu na STK, hučí jako kr*vy :)
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od jenikl » 13.02.2011 16:27

Tak všechny problémy skončily výměnou benzínové pumpy.. :hhura:

Konečně..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

HmerX
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4306
Registrován: 24.10.2008 20:08
Bydliště: Letovice

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od HmerX » 13.02.2011 16:58

hm, zajímavé ... gratuluju, snad už budeš jezdit bez potíží :)
Ford Focus 2005 2,0 TDCi

buceek07
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10344
Registrován: 07.02.2010 11:46
Bydliště: Olšany u Prostějova

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od buceek07 » 13.02.2011 17:54

Taky gratuluju...užil sis s tím opravdu dost :bebng: ...tak a teď jezdi a užívej mondeo i z té lepší stránky :palec_nahoru:...a zaloš galerku :arrow:
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od jenikl » 14.02.2011 20:02

Děkuji vám lidi, tady jsem našel hodně informací a dost se jich hodilo.. Teď už si zase užívam sílu motoru naplno :cooler:

Jen se modlim, aby mi někde nezměřili orgáni :palec_nahoru:
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od Boban » 14.02.2011 20:05

Tak to se s radostí čte !!!!! Ať už si jen v klidu užíváš auta !! :-)

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od jenikl » 16.02.2011 19:01

Ještě mi čeká ten středovej panel, Bobane, ještě jsem ho nedodělal.. Ty problémy mi naprosto ničily plány a měl sem hroznou nechuť s tím něco dělat.. Teď můžu v klidu vyrazit na vrakárnu :)))
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od Boban » 16.02.2011 20:40

tak hlavně se ti tam bude jezdit o mnohem lepší, když je motor poléčený :-)

Uživatelský avatar
Spyke
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 04.10.2010 19:55
Bydliště: Prostějov

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od Spyke » 03.04.2011 14:14

Měl bych podobný problém: Do 3 tis. jede v pohodě, ale jak tomu šlápnu, tak je shnilej jak felda. Necuká, pěkně startuje, vše ok ani kontrolka motoru nesvítí. Ale dostat se na omezovač třeba na dvojku na rovině je téměř nemožné a hrozně dlouho to trvá, jako kdybych táhl přívěs. ve vyšších otáčkách jako by váhal, jestli má akcelerovat a nebo je jen udržovat. Napadl mě palivový filtr, ale ten jsem dával loni v létě. Jedině, že by se ucpal, protože jsem celou zimu dával VIF do benzínu, tak jestli to neposlalo všechen bordel do filtru. Jinak mě nic nenapadá. Je fakt, že jsem jezdil nějaký čas s odpojenými klapkami, tak jsem myslel, že se vyvlíkl drát, který je jistil a že se zavřely a nejde tam vzduch, ale ty byly v pohodě, tak jsem je napojil zpátky. Zkusím ještě za kámošem na diagnostiku, jestli pozná třeba malý tlak v palivovém okruhu. Teď se to chová jako dízl, v nízkých otáčkách šupe, ale nad 4 tis. se mu nechce. Jezdím spíš v nízkém spektru otáček a tak se asi i nastavila mapa v řj na tento styl jízdy, ale že by mě nechtěla pustit mapa do omezovače se mi nezdá. Co si o tom myslíte?
Ford Mondeo 2.0i/107 kW rok 2002 Ghia

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 benzín“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti