DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Taky jsem nesháněl jetou, ale koupil novou. Zlepšilo , spíše zpřesnilo i snímání plováku obsahu nádrže. Nyní co ukáže, souhlasí i PP na odjetém a zbývajícím benzínu.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- jenikl
- Nováček
- Příspěvky: 177
- Registrován: 19.08.2010 20:26
- Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
..nevěřil bych, že dokáže udělat takovej bordel pumpa.. Na druhou stranu je životnost dílů na tomhle autě mezi 150-200 tisíci km, takže se nemusím divit, že něco odejde.. Snad už to bude to poslední..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Odporoučení benzínového čerpadla ve 130 tis. km je u tohoto auta normální věc. Mě to neovlivňovalo výkon, ale startování byla sázka do loterie. Jeden týden co start , to problém, pak čtrnáct dnů klid. To dělalo dva měsíce a pak nastala rychlá smrt, plně naložený auto s nákupem na parkovišti před obchoďákem.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Jaká je zhruba cenovka toho čerpadla pro náš 2,0i duratec
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- jednaminus
- Nováček
- Příspěvky: 136
- Registrován: 21.04.2008 14:59
- Bydliště: Brno
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
buceek07
MK III, 2,0 107kw pal.čerpadlo bosch cca 5500kč
MK III, 2,0 107kw pal.čerpadlo bosch cca 5500kč
nimbus silver mondeo combi 2.0 107kw 01 celoroční 8,6/100km
-
- Test driver
- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
díky ....čekal jsem horší cenovku
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- jenikl
- Nováček
- Příspěvky: 177
- Registrován: 19.08.2010 20:26
- Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Já koupil včera Bosche za 4800kč.. Jen sem čuměl, že dráty jsou volně nasazený pod víkem u konektoru, tzn. že jsou volně v nádrži.. Mi to lehce vyděsilo V sobotu mi ho dá mechanik do auta.. Teď už jen sehnat co nejlevněji ložiska na přední nápravu - Febi nebo SKF a můžu v březnu na STK, hučí jako kr*vy
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009
- jenikl
- Nováček
- Příspěvky: 177
- Registrován: 19.08.2010 20:26
- Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Tak všechny problémy skončily výměnou benzínové pumpy..
Konečně..
Konečně..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009
-
- Test driver
- Příspěvky: 4306
- Registrován: 24.10.2008 20:08
- Bydliště: Letovice
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
hm, zajímavé ... gratuluju, snad už budeš jezdit bez potíží
Ford Focus 2005 2,0 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Taky gratuluju...užil sis s tím opravdu dost ...tak a teď jezdi a užívej mondeo i z té lepší stránky ...a zaloš galerku
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- jenikl
- Nováček
- Příspěvky: 177
- Registrován: 19.08.2010 20:26
- Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Děkuji vám lidi, tady jsem našel hodně informací a dost se jich hodilo.. Teď už si zase užívam sílu motoru naplno
Jen se modlim, aby mi někde nezměřili orgáni
Jen se modlim, aby mi někde nezměřili orgáni
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009
- Boban
- Test driver
- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Tak to se s radostí čte !!!!! Ať už si jen v klidu užíváš auta !!
Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
- jenikl
- Nováček
- Příspěvky: 177
- Registrován: 19.08.2010 20:26
- Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Ještě mi čeká ten středovej panel, Bobane, ještě jsem ho nedodělal.. Ty problémy mi naprosto ničily plány a měl sem hroznou nechuť s tím něco dělat.. Teď můžu v klidu vyrazit na vrakárnu ))
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009
- Boban
- Test driver
- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
tak hlavně se ti tam bude jezdit o mnohem lepší, když je motor poléčený
Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
- Spyke
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 04.10.2010 19:55
- Bydliště: Prostějov
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Měl bych podobný problém: Do 3 tis. jede v pohodě, ale jak tomu šlápnu, tak je shnilej jak felda. Necuká, pěkně startuje, vše ok ani kontrolka motoru nesvítí. Ale dostat se na omezovač třeba na dvojku na rovině je téměř nemožné a hrozně dlouho to trvá, jako kdybych táhl přívěs. ve vyšších otáčkách jako by váhal, jestli má akcelerovat a nebo je jen udržovat. Napadl mě palivový filtr, ale ten jsem dával loni v létě. Jedině, že by se ucpal, protože jsem celou zimu dával VIF do benzínu, tak jestli to neposlalo všechen bordel do filtru. Jinak mě nic nenapadá. Je fakt, že jsem jezdil nějaký čas s odpojenými klapkami, tak jsem myslel, že se vyvlíkl drát, který je jistil a že se zavřely a nejde tam vzduch, ale ty byly v pohodě, tak jsem je napojil zpátky. Zkusím ještě za kámošem na diagnostiku, jestli pozná třeba malý tlak v palivovém okruhu. Teď se to chová jako dízl, v nízkých otáčkách šupe, ale nad 4 tis. se mu nechce. Jezdím spíš v nízkém spektru otáček a tak se asi i nastavila mapa v řj na tento styl jízdy, ale že by mě nechtěla pustit mapa do omezovače se mi nezdá. Co si o tom myslíte?
Ford Mondeo 2.0i/107 kW rok 2002 Ghia
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti