2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?
- Tomin123
- Pokročilý
- Příspěvky: 537
- Registrován: 09.07.2009 16:02
- Bydliště: Kamenné Žehrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?
Kdysi jsem na Taunusovi nastavil moc malou vuli na jednom vyfukovem v. (mladej kokot)
Jezdil jsem s tim v pohode po Praze a kolem Prahy do te doby,
nez jsem vyrazil na cestu do Rakous. Tam jsem to na dalnici
drzel trochu vic v tahu delsi dobu (to bylo ve zlatych 90kach, kdy to jeste nebylo o krk).
V sedle ventilu se vypalilo takove velke V a hned po jizde bylo citit, ze se motor (2.3 V6) zacal klepat na volnobeh - ztratil svuj V6kovy klid.
Jezdil jsem s tim v pohode po Praze a kolem Prahy do te doby,
nez jsem vyrazil na cestu do Rakous. Tam jsem to na dalnici
drzel trochu vic v tahu delsi dobu (to bylo ve zlatych 90kach, kdy to jeste nebylo o krk).
V sedle ventilu se vypalilo takove velke V a hned po jizde bylo citit, ze se motor (2.3 V6) zacal klepat na volnobeh - ztratil svuj V6kovy klid.
Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
-
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 04.08.2015 08:15
Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?
Zdarec všem.
Koupil jsem Mondeo MK3 z roku 2004 s nájezdem cca 245 Tkm (z toho cca 55 Tkm najeto na LPG). Projevují se u něj tyto neduhy při provozu na benzín:
Od koupě jsem provedl nebo zjistil následující:
Koupil jsem Mondeo MK3 z roku 2004 s nájezdem cca 245 Tkm (z toho cca 55 Tkm najeto na LPG). Projevují se u něj tyto neduhy při provozu na benzín:
- Za studena motor se motor po startu "dusí", otáčky kolísají, na lehké přidání "plynu" reaguje prudkým poklesem otáček, při větším sešlápnutí pedálu otáčky vylítnou, zdá se přirozeně.
- U zahřátého motoru dochází k lehkému "poškubávání" (vynechávání) v rozmezí 2000-2500 otáček a to zejména při mírně otevřené škrtící klapce (klasický jízda na 4. stupeň) v obci.
Od koupě jsem provedl nebo zjistil následující:
- Čistil jsem škrticí klapku a volnoběžný ventil a resetoval ŘJ.
- Zkoušel jsem se dostat k EGR ventilu, ale přes LPG komponenty jsem nebyl schopný dostat k pravému šroubu a ten levý i přes značnou sílu nešel povolit, tak jsem to vzdal a odložil na "příště".
- Na diagnostice jsem sledoval průběh výstupu lambda sondy, která kmitá zřejmě správně mezi cca 200 a 900 mV avšak perioda kmitu mi přijde velice dlouhá (3-5s) - osciloskop "kreslí" kopečky (sinusoidu).
- Svíčky mají najeto cca 10 000 km a jsou to doporučené NGK s mezerou mezi elektrodou a jiskřištěm 1,3. Jiskřiště je čisté, izolace také.
- Včera jsem nechal změřit (s velkými obavami) komprese ve válcích s výsledkem: 16,1 - 15,9 - 15,3 - 15,3 (sice jsou tlaky různé, ale nejspíš ne tragické)
- Dnes jsem nechal změřit ventilové vůle, tak opět s velkými obavami čekám na výsledek. Předpokládám, že příčin současných problému může být více: lambda, benzínové vstřikovače, EGR ventil, odvětrání klikové skříně, ventilové vůle, zapalovací modul (kabely), atd. Přesto věřím, že jedna příčina bude převažující. Napadá někoho, kde začít pátrat? Zatím mám v plánu seřídit případně zjištěné malé vůle ventilů. Díky
Lu2
Současnost: FORD Mondeo mk3 (2004) 2.0i 107 kW + LPG (King + Tomasetto)
Minulost: FORD Focus mk1 (2001) 1.6i 74 kW
Současnost: FORD Mondeo mk3 (2004) 2.0i 107 kW + LPG (King + Tomasetto)
Minulost: FORD Focus mk1 (2001) 1.6i 74 kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 04.08.2015 08:15
Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?
Aktualizace.
Dle mechanika jsou vůle ventilů v toleranci (další balvan mi spadl ze srdce) a údajně tuší, kde bude zakopán pes (prozradit nechtěl). Tak budu mít dnes snad trošku klidnější spaní
Dle mechanika jsou vůle ventilů v toleranci (další balvan mi spadl ze srdce) a údajně tuší, kde bude zakopán pes (prozradit nechtěl). Tak budu mít dnes snad trošku klidnější spaní
Lu2
Současnost: FORD Mondeo mk3 (2004) 2.0i 107 kW + LPG (King + Tomasetto)
Minulost: FORD Focus mk1 (2001) 1.6i 74 kW
Současnost: FORD Mondeo mk3 (2004) 2.0i 107 kW + LPG (King + Tomasetto)
Minulost: FORD Focus mk1 (2001) 1.6i 74 kW
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13052
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?
Někdo nechá do starého auta namontovat plyn, ujede 55 tis. a pak ho prodá... A teď tu o Karkulce.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?
Miki21 vůbec bych se nedivil, že to někdo udělal.
Tady jsou také perly nákup/prodej (auta, díly ve velkém)
Někteří mají za úkol držet tu ekonomiku v otáčkách a rozum jde stranou
Tady jsou také perly nákup/prodej (auta, díly ve velkém)
Někteří mají za úkol držet tu ekonomiku v otáčkách a rozum jde stranou
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?
Po 200 tisících tam dávat plyn. Jinak to dopadnout ani nemohlo.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 04.08.2015 08:15
Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?
55 000 km na LPG samozřejmě může být smrtelných pokud motor a příslušenství před instalací LPG nebylo v dobré formě a LPG instaloval a seřizoval manták. Nebudu řešit svůj lehce lajdácký přístup před koupí vozu - stalo se.
Nějaký podnětný komentář nemáte?
Díky
Nějaký podnětný komentář nemáte?
Díky
Lu2
Současnost: FORD Mondeo mk3 (2004) 2.0i 107 kW + LPG (King + Tomasetto)
Minulost: FORD Focus mk1 (2001) 1.6i 74 kW
Současnost: FORD Mondeo mk3 (2004) 2.0i 107 kW + LPG (King + Tomasetto)
Minulost: FORD Focus mk1 (2001) 1.6i 74 kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 04.08.2015 08:15
Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?
Jinak mechanik z autorizovaného servisu Ford mi po změření vůlí doporučil vyměnit komplet sání a volnoběžný ventil
Lu2
Současnost: FORD Mondeo mk3 (2004) 2.0i 107 kW + LPG (King + Tomasetto)
Minulost: FORD Focus mk1 (2001) 1.6i 74 kW
Současnost: FORD Mondeo mk3 (2004) 2.0i 107 kW + LPG (King + Tomasetto)
Minulost: FORD Focus mk1 (2001) 1.6i 74 kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 04.08.2015 08:15
Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?
Je to skutečně tak. Mám fakturu za instalaci hned po dovozu z SRN.
Lu2
Současnost: FORD Mondeo mk3 (2004) 2.0i 107 kW + LPG (King + Tomasetto)
Minulost: FORD Focus mk1 (2001) 1.6i 74 kW
Současnost: FORD Mondeo mk3 (2004) 2.0i 107 kW + LPG (King + Tomasetto)
Minulost: FORD Focus mk1 (2001) 1.6i 74 kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 04.08.2015 08:15
Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?
Opravdu nikoho nic nenapadá?
Lu2
Současnost: FORD Mondeo mk3 (2004) 2.0i 107 kW + LPG (King + Tomasetto)
Minulost: FORD Focus mk1 (2001) 1.6i 74 kW
Současnost: FORD Mondeo mk3 (2004) 2.0i 107 kW + LPG (King + Tomasetto)
Minulost: FORD Focus mk1 (2001) 1.6i 74 kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 09.04.2010 15:16
Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?
Teraz mám 2.0 smax na LPG 150 000 asi predomnou asi 100000 na LPG musel som meniť krúžky ale inak auto ide dobre. Pred tým som mal peugota na LPG a pri zoslapnuti za studena sa dusil najskôr začal dymit a netahat bolo nutné vymeniť vstreky potom už nedusilo
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?
Jestli to chapu dobre, delal jsi krouzky pri 250 000 km? A kdy Ti to zaclo brat olej?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů