1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart

Odpovědět
Roman9696
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 05.09.2022 12:33

Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart

Příspěvek od Roman9696 » 23.11.2022 05:47

Odpoviem si teda sám. Odpojením autobatérie sa nevymažú adaptačné hodnoty ako u normálneho auta. Celú noc bola odpojená a dlhodobá adaptácia na voľnobehu bola aj tak -10.

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4414
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart

Příspěvek od pkadecka » 25.11.2022 08:41

Roman9696 píše: 23.11.2022 05:47 Odpoviem si teda sám. Odpojením autobatérie sa nevymažú adaptačné hodnoty ako u normálneho auta. Celú noc bola odpojená a dlhodobá adaptácia na voľnobehu bola aj tak -10.
Když už nevíš kudy kam, co výfuk? Jako nevypadá to, ale kdysi dávno jsem z fordem zažil rozpadnutý kat a ucpaný výfuk, bylo to ale fatální a auto pak nechtělo vůbec jet. V servisu taky na to nemohli přijít (protože diagnostika, chyby atd.) až je napadlo odpojit kat.

Kromě výměny svíček, co jejich odtrh? Na 1.6 jsem řešil cukání/škubání při prudkém přidání plynu (i za tepla), pomohlo sklepat svíčky z 1,3 na 1,1mm.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0 benzín, 2004 (10/2015-dosud)
Citroën Xsara, 1.4 benzín, 2004 (04/2021-dosud)
Ford Focus Turnier, 1.6 16V benzín, kombi, 2002 (05/2009-10/2015)

Roman9696
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 05.09.2022 12:33

Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart

Příspěvek od Roman9696 » 25.11.2022 10:09

Kat menil bývalí majteľ. Zrejme tento problém už riešil resp neriešil a zrejme mu odišiel kat. Každopádne je nový aj s lambdou.

Čo sa týka sviečok, odhrn je v poriadku a sviečky sú kvalitné. Používam ich už dlho a za tepla neje problém so škubaním ani na plyne.

Ja som už tento problém identifikoval, zrejme my lpg rozhadzuje adaptácie. Napriek tomu že som bol 2x u plynára, tento problém nezistil.

Keď som jazdil s LPG tak po starte trhalo motorom tak že sa nedalo ísť. Mal som dlhodobú adaptáciu tesne po štarte na vôlnobeh -10,9, po 2 týždnoch jazdenia na čistý benzín je -8. Nechápem prečo ich posúva tak pomaly. Kratkodobú som mal 8, teraz je 4,5. Štart sa trošku zlepšil, síce to stale pri prvom štarte zdochne ale potom to už netrhá tak extrémne. Aj spotreba je iná. Nechápem že na plyn mám kombinovanú 7 a na benzín 9. To je spôsobené tými adaptáciami. Teraz, aby som svoju teoriu potvrdil, potrebujem zistiť ako vymazať adaptácie. Moja diag to nevie, delphi tak isto, v servise tieš nevedia a na fórach my nikto nechce poradiť ako rozbehať focom kábel. Takže asi tak.

Uživatelský avatar
gecko-x
Junior
Junior
Příspěvky: 498
Registrován: 08.04.2015 00:38
Bydliště: Holešov

Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart

Příspěvek od gecko-x » 25.11.2022 11:56

Pokud chces, mam forscan a ten to umí. Klidně přijeď 😉
Holešov
Ale zkus jeste vymenit svicky, taky jsem tomu nevěřil. Ale ty original, vlastne NGK, funguji proste znatelne lip, jak vsechny jine, ktere jsem zkoušel. A nestoji tolik, mam pocit, ze neco kolem 130kc/ks
Nebo kdyz přijedeš, klidne ti je půjčím 😀
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
Obrázek

Uživatelský avatar
Jemar
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1542
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: čáslavsko

Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart

Příspěvek od Jemar » 25.11.2022 13:50

Umí to i ForDiag.

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 benzín“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti