EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)

Ing.King
Nováček
Nováček
Příspěvky: 141
Registrován: 05.03.2012 10:35

Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)

Příspěvek od Ing.King » 23.11.2013 15:18

Pri technologickom pozadí snímania EGR jednotkou ECU naozaj nepomôžem, pri Focuse aj Mondeu MK4 by mohla byť SID206, ďalej treba preskúmať mapy.
už bez Forda

Joest
Nováček
Nováček
Příspěvky: 56
Registrován: 18.06.2012 23:35
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)

Příspěvek od Joest » 23.11.2013 19:47

Od zaslepení jsem najel cca 35 km ted, a zadna zmena, nikde nic nesviti, auto jede jak z praku, nikde žádný cukání apod. Docela drsnost, co dokáže to EGR způsobovat...jetě o to drsnější pak je, že místo tisícovejch investicí do hledání příčiny,nebo koupě nového EGR stačí vševyřešit záslepkou za 175 Kč :cooler:

Teď mě ještě zajímá změna spotřeby PHM...
Ford Mondeo MK IV ... 1,8 TDCi 92 kW/125k EGR OFF
Kladno a přilehlé okolí...

Uživatelský avatar
zdenek34
Junior
Junior
Příspěvky: 218
Registrován: 14.03.2010 16:27
Bydliště: Jeseník

Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)

Příspěvek od zdenek34 » 24.11.2013 22:47

Ing. King
Jak je to se zahříváním motoru po zaslepení, ohřívá se déle? A zvuk motoru? Případně jiné postřehy, spotřeba atd.
Díky.
Je - S-Max 2.0 TDCi, 120 kW, 2/2011 Ice White
Byl - S-Max 1.8 TDCi, 92 kW, 2/2009 Black Panther Obrázek
Bylo - Mondeo 2.0 TDCI kombi, 96 kW, 6/2005 Obrázek

Ing.King
Nováček
Nováček
Příspěvky: 141
Registrován: 05.03.2012 10:35

Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)

Příspěvek od Ing.King » 25.11.2013 06:53

zohrievanie trvá mierne dlhšie ale pre mňa zanedbateľne, ak to porovnám tak sa skoro vôbec nezmenilo na tej istej trase (ráno do práce). Zvuk motoru bez zmeny. Spotreba zanedbateľne nižšia cca 0.2/100, všetko závisí od štýlu jazdy. Po zaslepení začne turbo tlačiť viac aj reakcia na plyn je okamžitá, teda ak si to začnete užívať spotreba nižšia nebude :D. Po zaslepení budete mať v ruke nové auto, treba vyskúšať.
už bez Forda

Joest
Nováček
Nováček
Příspěvky: 56
Registrován: 18.06.2012 23:35
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)

Příspěvek od Joest » 25.11.2013 11:21

Můžu zatím jen potvrdit pozitivní vliv na plyn a naprosto hladký chod motoru vč. ustání jakéhokoli pocukávání apod. Zároveň ale i mírně pomalejší ohřívání motoru v zimě (jezdím ráno krátké trasy cca 12km, část po rychlostce) a motor se ohřeje na provozní teplotu téměř před vystoupením, ale jinak vnitřní topení je vesměs ok. Doporučil bych asi teď v mrazech přikrýt chladič vody, ale to se tuším doporučuje i na ostatních autech tak jako tak. V létě to otestuju jestli to ohřátí trvá taky déle, ale odhadem, nemyslím si že to bude o tolik rozdíl než běžně. Ohledně spotřeby dám vědět, až budu mít víc najeto a nějak to změřím...to je pro představu zase otázka cca jednoho měsíce :palec_nahoru:

Jinak zde ještě uvádím zajímavej článek k tématice co jsem našel:

Kód: Vybrat vše

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2009120602
Ford Mondeo MK IV ... 1,8 TDCi 92 kW/125k EGR OFF
Kladno a přilehlé okolí...

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)

Příspěvek od Wolf78 » 25.11.2013 11:41

Tu záslepku máte namontovanou ,kde ?? Na spodní části ( u trubky výfuku) ,nebo na horní části (u vstupu EGRu) ??
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Ing.King
Nováček
Nováček
Příspěvky: 141
Registrován: 05.03.2012 10:35

Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)

Příspěvek od Ing.King » 25.11.2013 12:10

na vrchu samozrejme
už bez Forda

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)

Příspěvek od Wolf78 » 12.12.2013 09:48

Zaslepeno , najeto cca 300km ,auto jede ,nemůžu posoudit jestli lépe nebo hůře ,připadá mi ,že to jede pořád stejně ,jen se motor lépe chová v pásmu otáček 1800 - 2000 ot. Ohledně spotřeby ,tak ta se na těch cca 300km zvýšila z cca 5,9 na 7,5 :nixw: ,uvidíme při dalším tankování ,jestli to bylo díky zaslepení ,nebo "ne"kvalitní naftě natankované u ČS v Lysé n.L. ,nyní jsem tankoval u OMV
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)

Příspěvek od Wolf78 » 20.08.2014 20:18

Přidám moji zkušenost po zaslepení EGR po najetí cca 12 tis.km . Od té doby co to mám namontované ,tak ani jednou se kontrolka motoru nerozsvítila a motor jede bez problémů a nepříjde mi ,že bych viděl rozdíl mezi zaslepením a nezaslepením :nixw: . (mám ECU - SID206) .

rov píše:Ohledně spotřeby ,tak ta se na těch cca 300km zvýšila z cca 5,9 na 7,5 :nixw: ,uvidíme při dalším tankování ,jestli to bylo díky zaslepení ,nebo "ne"kvalitní naftě natankované u ČS v Lysé n.L. ,nyní jsem tankoval u OMV
bylo to špatnou naftou , průměrnou spotřebu mám Obrázek
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

AND1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 95
Registrován: 31.07.2008 09:57
Bydliště: Brno, Kyjov

Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)

Příspěvek od AND1 » 19.01.2015 20:22

Ahoj, cuka mi auto jen na 6st. Jen když jedu ustálenou rychlosti,tak jakoby trhá...
Myslím,ze to způsobuje EGR. Nemá někdo zkušenost se zaslepenim u mondea 2.2tdci, r.v. 2011?? Nevyskoci chybová hláška?
Díky za info.
Ford Focus 1.6 16V, 74kW 100hp zetec-S, 3dv. r.v. 1999
Alfa Romeo 159 Sw 1.9 JTDm 16V 110kW 150hp, 2006
Ford Mondeo Kombi 2.2 TDCi 147kW 200hp, 2011

Joest
Nováček
Nováček
Příspěvky: 56
Registrován: 18.06.2012 23:35
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)

Příspěvek od Joest » 26.01.2015 15:21

Kámo tohle je úplně jinej motor, 1,,8TDCi je Forďácká provenience, kdežto to tvoje je převlečenej Peugeot. Tam nejsem schopnej říct, ale myslím že tam se to bez kontrolky asi jen tak zaslepit nedá...

Jinak můžete mi sem někdo kdo máte Mondeo 1,8 TDCi 92kW verzi napsat jaká je Vaše průměrná spotřeba? Teď v zimě se dostávám nad 8 litrů, tak chci jen vědět, jestli ej to běžný a nebo mám někde hledat chybu... :?: Předem dík za info :palec_nahoru:
Ford Mondeo MK IV ... 1,8 TDCi 92 kW/125k EGR OFF
Kladno a přilehlé okolí...

Uživatelský avatar
ominina
Junior
Junior
Příspěvky: 356
Registrován: 09.01.2014 23:45
Bydliště: Teplice

Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)

Příspěvek od ominina » 27.01.2015 23:34

Ahoj hoši, mám Mondeo MKIV 1.8TDCi 92Kw a spotřebu mam v létě na 18"/235 6.2L a teď na 16"/205 mam 5.8L. Taky přemýšlím o zaslepení EGR. Při ,,naložení" motoru trochu zakouří - může to být EGR. Motor táhne cca okolo 2tis otáček - pod 2tis.se mu moc nechce, ale jinak tahoun. Srovnávám s Octou I 66 a 81 KW. Zlepší se tah (bude táhnout už při 1700 - 1800 otáčkách bez vibrací)?
Mondeo mk4 1.8 Tdci 2007 92kw EGR off
Kawasaki ZX10-R 147Kw

Uživatelský avatar
Kranich11
Junior
Junior
Příspěvky: 214
Registrován: 22.04.2010 21:46
Bydliště: Brno a okolí :)

Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)

Příspěvek od Kranich11 » 28.01.2015 10:13

Určitě nebude, je to sice držák ale pořád 8-ventil prostě pod 2 tis 1800 ot táhnout nebude, bohužel :roll:
Ford Mondeo 2.2 TDCI r.v. 2013 Bílá Frozen Gallery
dříve Ford Mondeo 2.2 TDCI r.v. 2011 Černá
dříve Ford Focus II 1.8 TDCI r.v. 2006

Uživatelský avatar
ominina
Junior
Junior
Příspěvky: 356
Registrován: 09.01.2014 23:45
Bydliště: Teplice

Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)

Příspěvek od ominina » 29.01.2015 21:07

Tak to je radosti na starém bělidle. Oct 1 stara pani pri 66 kw jela na 4ku v poho 40km/h. Při pomalým přidávání to pobrala bez škubání. Buď má mondeo tak dlouhý kvalty, nebo to celkově ve fordu nevychytali. S autem se jezdí přeci i po městě, tak mohly být převody přátelštější.
Mondeo mk4 1.8 Tdci 2007 92kw EGR off
Kawasaki ZX10-R 147Kw

spxxxx
Junior
Junior
Příspěvky: 465
Registrován: 12.06.2013 07:12
Bydliště: Praha

Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)

Příspěvek od spxxxx » 29.01.2015 21:39

:irre: nechapu, ze kdyz ma někdo TDCi , tak chce jezdit a ředit pod hranici sepnutí turba.....to je lepší koupit si filcku sd....

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk4 diesel“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host