Právě je 15.09.2019 20:09



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW) 
Autor Zpráva
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 25.06.2008 13:03
Příspěvky: 3048
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Odeslat Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Tak nevim, kde je problem. Ja mam vlastne stejnou mechaniku - 1,8 TDCi + MTX75 a auto tahne velmi dobre uz od nejakych 1600 - 1700 ot. Bez cukani a duneni mu nedela problem jezdit kolem 1200 ot., takze 40 km/h na 4. stupen se v pohode da. Je ale pravda, ze svara ma v podstate to stejne a ze zacatku se autu pod 2000 ot. moc nechtelo. Trvalo to cca 2 mesice premlouvani a jednotka si dal rict (resp. nastavila si korekce a uz to jezdi) ...

_________________
Ford S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
byl: FoFo1 combi Ghia, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá Magnum

Obrázek


29.01.2015 22:51
Profil E-mail
Junior
Junior

Registrován: 12.06.2013 07:12
Příspěvky: 465
Bydliště: Praha
Odeslat Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Na 4ku mi to da min 60.....nebo i min, ale už je to takový nepekny zvuk. Myslím, ze poradit na spotřebě nepřidal ani neubere....


29.01.2015 22:58
Profil E-mail
Junior
Junior
Uživatelský avatar

Registrován: 21.10.2011 10:42
Příspěvky: 472
Bydliště: Praha 8
Odeslat Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Ahoj, nejsou všechny MTX-75 stejné. Mají různý trvalý převodový poměr a tím jsou ovlivněny všechny rychlosti. Kdysi jsem to zkoumal, protože jsem sháněl převodovku do svého auta.

_________________
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA


30.01.2015 09:31
Profil E-mail
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 25.06.2008 13:03
Příspěvky: 3048
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Odeslat Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
V mem pripade je staly prevod 3.41 ...

_________________
Ford S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
byl: FoFo1 combi Ghia, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá Magnum

Obrázek


30.01.2015 11:18
Profil E-mail
Junior
Junior
Uživatelský avatar

Registrován: 10.01.2014 00:45
Příspěvky: 352
Bydliště: Teplice
Odeslat Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Je mi jasný, že tahat auto na velký kvalty z malejch rychlosti je k prdu, ale mohlo by to na 4ku přeci dát 50 v poho. Na 5ku 70-80. A ne to tolik točit. Dost nechápu rozdíly délek kvaltů u převodovek ať už 5 ti kvaltovejch nebo automatů. To je jak s Karosama, dálniční a městský. Taky přeci při koupi auta nevidíte typ převodovky. Max jen počet kvaltů nebo automat.

_________________
Mondeo mk4 1.8 Tdci 2007 92kw EGR off
Kawasaki ZX10-R 147Kw


04.02.2015 21:48
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 27.10.2009 20:43
Příspěvky: 41
Bydliště: Ostrava
Odeslat Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Chlapi kolik máte nalítáno s tímto motorem, mám možnost koupit mk4, 1.8 TDCi, 5 rychlosti, verze EKO, 2010 a je tam nalítáno 211tis, dovoz z Belgie. Auto vypadá luxusně, ale ty kilometry, není to moc?
Jaké investice se dají očekávat?

_________________
Ford Mondeo MK IV, r.v. 2008 HB, Ghia, 2.0 Duratec FFV
prodáno: Ford Focus I. r.v. 10/2004, 1.8 TDCi / 74 kW


25.09.2015 14:52
Profil E-mail
Junior
Junior
Uživatelský avatar

Registrován: 10.01.2014 00:45
Příspěvky: 352
Bydliště: Teplice
Odeslat Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Mam najeto 198xxx km. Kupoval jsem když mělo cca 150000. Motor jen olej a nafta. Okolo jen destičky, paliv.filtr a drobnosti. Spotřeba poslední 3000 km 5,4L. Přemýšlím pořád o zaslepení EGR. Při plnym plynu si trochu zakouří (snad ne vstřiky) a vyřeší to záslepka.

_________________
Mondeo mk4 1.8 Tdci 2007 92kw EGR off
Kawasaki ZX10-R 147Kw


25.09.2015 23:36
Profil E-mail
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18.06.2012 23:35
Příspěvky: 56
Odeslat Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Hoši tu vaší spotřebu nechápu... uvádíte reálný výsledky, nebo to co měří palubák? Ten mi totiž ukazuje spotřebu kolem 6,3l a real je někde k 7,3l. Tak a teď kde je chyba? A nemůže to Vaše pocukávání dělat vadná váha vzduchu? Měnil jste ji někdo už? Mám toiž podezření, že ta zvýšená spotřeba bude kvůli ní...

_________________
Ford Mondeo MK IV ... 1,8 TDCi 92 kW/125k EGR OFF
Kladno a přilehlé okolí...


30.09.2015 14:42
Profil E-mail
Junior
Junior
Uživatelský avatar

Registrován: 10.01.2014 00:45
Příspěvky: 352
Bydliště: Teplice
Odeslat Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Palubák ukazuje o 2-3 deci míň, teda aspoň mě. Váha vzduchu má když je po smrti spíš za následek špatný tah motoru, auto je líné. Jinak včera u mne zaslepen egr. Kontrolka nesviti a auto pocitově táhne v nižších otáčkách a míň kouří. Ale mam i novej výfuk tak asi tim.

_________________
Mondeo mk4 1.8 Tdci 2007 92kw EGR off
Kawasaki ZX10-R 147Kw


03.10.2015 12:02
Profil E-mail
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18.06.2012 23:35
Příspěvky: 56
Odeslat Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Zkousel jsem ji odpojit a je fakt ze to netáhne, nejde to do otácek. Neříkám že je mrtvá, to bych asi poznal hned, ale kazdopadne mam dojem ze po jejim vycisteni to tak dva dny jede krasne bez cukani a pak stejny, jako by v tom měla prsty ř. jednotka. Obcas to cuka, obcas ne...nechapu... nenasel jsem souvislost. Navíc ta spotřeba je taky jiná než na palubáku a rozhodně o víc než 0,3 L, kecá to tak o 1 - 1,3 L.

_________________
Ford Mondeo MK IV ... 1,8 TDCi 92 kW/125k EGR OFF
Kladno a přilehlé okolí...


14.10.2015 13:18
Profil E-mail
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20.01.2010 01:38
Příspěvky: 166
Bydliště: Česká Třebová
Odeslat Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Jak by měla být tlustá destička pro zaslepení, bude stačit 1mm ocelový plech?
Nebude problém se zaslepením od nového roku na STK?

_________________
Mazda 6 sedan 2.5i 192hp, Revolution Top budoucí bývalé
Mondeo Liftback Titanium 2008 1.8TDCI 92kW. Chip Camp Performance 100KW/365NmSoučasnost
Focus II 1.6 Ti-VCT combi Titanium 2005.Chip 104KW/175Nm
ObrázekMinulost


30.01.2016 10:48
Profil E-mail
Junior
Junior
Uživatelský avatar

Registrován: 10.01.2014 00:45
Příspěvky: 352
Bydliště: Teplice
Odeslat Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Táta mi dal na zaslepení klingerit cca 2mm silnej s pletivem vevnitř. A od tý doby alles gutte. Dal bych tam nerez. Na Stk jsem byl před zaslepením tak ti nepovim.

_________________
Mondeo mk4 1.8 Tdci 2007 92kw EGR off
Kawasaki ZX10-R 147Kw


30.01.2016 23:04
Profil E-mail
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18.06.2012 23:35
Příspěvky: 56
Odeslat Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
To co tam mám je nějakej nerez a má tak 3mm určitě... 1mm těžko říct, jako chvíli to třbea vydrží, ale dlouhodobě nevím... na STK jsem byl když to nebylo zaslepene, ale ted pojedu zas a nebudu to vyndavat uz...uvidime...


Tak emise OK i se záslepkou, takže to ničemu nevadí... :totlsmile:

_________________
Ford Mondeo MK IV ... 1,8 TDCi 92 kW/125k EGR OFF
Kladno a přilehlé okolí...


Naposledy upravil Joest dne 09.06.2016 23:59, celkově upraveno 1

18.02.2016 00:45
Profil E-mail
Junior
Junior
Uživatelský avatar

Registrován: 21.10.2011 10:42
Příspěvky: 472
Bydliště: Praha 8
Odeslat Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Týká se to focusu, ale tyto motory (1,8 TDCi) včetně EGR se zdají být stejné. Vyfotil jsem svůj EGR. Mám jej už nějakou dobu zaslepený, ale min. 150tis. najel bez záslepky. Není tam normálně vidět, ale předpokládám, že ten červeně vyznačený průměr je světlost sání a žlutě vyznačený je ten co zbyl po zanesení EGR splodinami z motoru. Vidíte to stejně ? Podařilo se to už někomu vyčistit ? Jak na to a co si připravit za materiál ?

P.S.: Našel by mi prosím alespoň někdo v ETISu číslo toho těsnění mezi hlavou a EGR ? Díky.


Přílohy:
EGR_focus.jpg
EGR_focus.jpg [ 939.6 KB | Zobrazeno 51 krát ]

_________________
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
05.06.2016 20:07
Profil E-mail
Junior
Junior
Uživatelský avatar

Registrován: 21.10.2011 10:42
Příspěvky: 472
Bydliště: Praha 8
Odeslat Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Vidím, že si musím zase odpovědět sám. Vrhnul jsem se na čištění EGR na své 1,8 TDCi. Říkám si, že ta příruba musí jít odšroubovat a pak to vyškrábu a vystříkám nějakou srágorou. Tak jsem sundal všechny ty plasty pod stěračema, chladič spalin, hadici sání, elektriku, expanzku, atd... no co vám budu povídat rozborka půlky auta, abych nakonec zjistil, že ty spodní šrouby nepovolím, dokud nesundám turbo ! No to mě teda dožralo, že jsem nadával jak ten borec u toho lakatoše (https://www.youtube.com/watch?v=SiUz_akTmcY), že se na to můžu vy...t. Vzal jsem takovou tenkostěnnou trubku, na ni jsem nasadil husí krk a strčil jsem to do pytlíkového vysavače. To že je v něm ten pytlík, který se dá vyhodit je hodně důležité a nenasazujte tam ani tu hadici, protože to co jsem z toho seškraboval bylo asi jako když promícháte saze s olejem a pak si to zapečete v troubě. Takto jsem to mechanicky tou trubkou vyškrábal a pak jsem tam ještě dlouho drandil s tím samotným krkem a rval ho až za dva rohy, aby se to pěkně odrhlo a zbytky vyluxovaly. Nakonec jsem to složil bez trubky sání, natočil a do sání jsem nastříkal nějakej čistič na karburátory. Krásně se ty zbytky toho sajrajtu vypláchly a sání je zase průchozí. Byl jsem překvapený, ale ani to auto nehulilo. EGR jsem zaslepil a tu záslepku už nikdy nevyndám ! Ani na technickou, protože obsah NOx oni vůbec neměří, zajímá je pouze kouřivost a ta bude excelentní.

_________________
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA


15.06.2016 10:50
Profil E-mail
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
[ Time : 0.363s | 13 Queries | GZIP : Off ]