Problém s regenerací
- x.line
- Pokročilý
- Příspěvky: 879
- Registrován: 03.10.2009 23:52
- Bydliště: Jaroměř
Problém s regenerací
Ahoj chlapi,
řeším problém, se kterým si neví rady ani servis.
Mám Mondeo 2.0 TDCi 103kw, 11/2008, najeto 344k km a před cca měsícem jsem jel do servisu s tím, že mi auto spadlo do nouzáku. Jak mi bylo předvídáno cca půl roku dopředu, kdy turbo dost házelo olej, tak to byla jeho poslední kapka. Takže výměna turba(repas od Gareta). U toho se dal DPF na vyčištění a zjistilo se, že je propálený, takže se měnil DPF za nový. Při montáži rupl snímač teploty, takže se měnil i ten + někde k filtru vede nějaká gumová hadička, která byla ko, tak ta se měnila taky. S tímto se posílaly vstřiky na stolici, aby se zjistilo jak na tom jsou. Vrátily se s tím, že ani jeden nesplňuje hodnoty a jeden je na tom hodně špatně. Tak ok, říkal jsem, že se za měsíc/dva uvidíme. Odjel jsem tedy a zjistil jsem, že auto po každém nastartování a ujetí cca 40i km spustí regeneraci. Po ujetí cca 100km se rozsvítila hláška na interval výměny oleje(měněn asi před 2 měsíci). Takže jsme se s autem vrátil a bylo mi řečeno, že za to můžou vstřiky, že dost pravděpodobně protékají a že přibylo asi 2dcl náplně a že za to můžou ty vstřiky. Tak ok, vyměnily se vstřiky(repas) a problém pokračoval. K tomu po cca 300km opět olej, po pár kilometrech Motor Malfunction a než jsem dojel do servisu tak nouzák.
Zjištěný vadný senzor tlaku na DPF a nezjištěn příbytek olejové náplně, takže za to prý může ten senzor, který vyměnily a mělo by to být ok. Ok to opět není, stále probíhají regenerace a včera(asi 300km od servisu opět interval výměny oleje a Motor Malfunction. Dnes jsem odevzdal auto opět do servisu a čekám s čím přijdou nyní. Ze slov majitele už fakt neví co a jak. Chtěli vyměnit DPF s podezřením, že je vadný a že dodavatel jim řekl, že to je tím, že jak se měnilo turbo, DPF a vstřiky postupně, tak zadávali postupně do diagnostiky hodnoty nové komponenty. Že prý se to musí zadat znovu u všech vyměněných komponent, když už jsou v autě najednou a že to je určitě tím. Upřímně nevím, mechanik nejsem, ale přijde mi to vše přinejmenším divné. Takže dnes tam je auto na ono "nastavení", ale obávám se toho, že výsledek bude stejný a už fakt nevím co dál. Nechal jsem tam už skoro 70k a stále mám nefunkční auto
Jo a od prvního výjezdu ze servisu mám skoro o 2L vyšší spotřebu oproti předchozímu průměru.
řeším problém, se kterým si neví rady ani servis.
Mám Mondeo 2.0 TDCi 103kw, 11/2008, najeto 344k km a před cca měsícem jsem jel do servisu s tím, že mi auto spadlo do nouzáku. Jak mi bylo předvídáno cca půl roku dopředu, kdy turbo dost házelo olej, tak to byla jeho poslední kapka. Takže výměna turba(repas od Gareta). U toho se dal DPF na vyčištění a zjistilo se, že je propálený, takže se měnil DPF za nový. Při montáži rupl snímač teploty, takže se měnil i ten + někde k filtru vede nějaká gumová hadička, která byla ko, tak ta se měnila taky. S tímto se posílaly vstřiky na stolici, aby se zjistilo jak na tom jsou. Vrátily se s tím, že ani jeden nesplňuje hodnoty a jeden je na tom hodně špatně. Tak ok, říkal jsem, že se za měsíc/dva uvidíme. Odjel jsem tedy a zjistil jsem, že auto po každém nastartování a ujetí cca 40i km spustí regeneraci. Po ujetí cca 100km se rozsvítila hláška na interval výměny oleje(měněn asi před 2 měsíci). Takže jsme se s autem vrátil a bylo mi řečeno, že za to můžou vstřiky, že dost pravděpodobně protékají a že přibylo asi 2dcl náplně a že za to můžou ty vstřiky. Tak ok, vyměnily se vstřiky(repas) a problém pokračoval. K tomu po cca 300km opět olej, po pár kilometrech Motor Malfunction a než jsem dojel do servisu tak nouzák.
Zjištěný vadný senzor tlaku na DPF a nezjištěn příbytek olejové náplně, takže za to prý může ten senzor, který vyměnily a mělo by to být ok. Ok to opět není, stále probíhají regenerace a včera(asi 300km od servisu opět interval výměny oleje a Motor Malfunction. Dnes jsem odevzdal auto opět do servisu a čekám s čím přijdou nyní. Ze slov majitele už fakt neví co a jak. Chtěli vyměnit DPF s podezřením, že je vadný a že dodavatel jim řekl, že to je tím, že jak se měnilo turbo, DPF a vstřiky postupně, tak zadávali postupně do diagnostiky hodnoty nové komponenty. Že prý se to musí zadat znovu u všech vyměněných komponent, když už jsou v autě najednou a že to je určitě tím. Upřímně nevím, mechanik nejsem, ale přijde mi to vše přinejmenším divné. Takže dnes tam je auto na ono "nastavení", ale obávám se toho, že výsledek bude stejný a už fakt nevím co dál. Nechal jsem tam už skoro 70k a stále mám nefunkční auto
Jo a od prvního výjezdu ze servisu mám skoro o 2L vyšší spotřebu oproti předchozímu průměru.
Ford Mondeo MK IV 2.0 TDCi Titanium X
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23479
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Problém s regenerací
ano, pri vymene DPF je potreba v PCM resetovat naucene hodnoty - to same turbo a EGR
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- x.line
- Pokročilý
- Příspěvky: 879
- Registrován: 03.10.2009 23:52
- Bydliště: Jaroměř
Re: Problém s regenerací
no, to prý dělali. Ale postupně po výměně dané komponenty. A prý chyba byla, že když se vyměnila poslední součást, že to prý neudělali všechno znovu.
Ford Mondeo MK IV 2.0 TDCi Titanium X
- x.line
- Pokročilý
- Příspěvky: 879
- Registrován: 03.10.2009 23:52
- Bydliště: Jaroměř
Re: Problém s regenerací
včera mi volali ze servisu, že mají zapůjčenou originál Ford diagnostiku a znovu nastaví všechny hodnoty a že zjistili, že jsou 3 svíčky ve špatném stavu a že by to mohlo mít také za následek
Ford Mondeo MK IV 2.0 TDCi Titanium X
- memphisto
- Nováček
- Příspěvky: 92
- Registrován: 21.11.2014 18:02
- Bydliště: Liberecko / Praha
Re: Problém s regenerací
70t...
Snad nejhorší věc u dieselu, co tě může potkat, když servis neví a začnou tipovat díly na výměnu - (nejdražších dílů).
Držím palce ať rychle a levně dořešíš...
P.S. Ty gumový hadice a teplotní čidlo u DPF jsem taky měnil a to "jen" rozsvicovalo kotrolku motoru, bez hlášky engine malfuction.
Snad nejhorší věc u dieselu, co tě může potkat, když servis neví a začnou tipovat díly na výměnu - (nejdražších dílů).
Držím palce ať rychle a levně dořešíš...
P.S. Ty gumový hadice a teplotní čidlo u DPF jsem taky měnil a to "jen" rozsvicovalo kotrolku motoru, bez hlášky engine malfuction.
Ford Mondeo Kombi MK4 Titanium, 2008, 2.0TDCi 103Kw, Black Panther (viewtopic.php?t=41370)
- x.line
- Pokročilý
- Příspěvky: 879
- Registrován: 03.10.2009 23:52
- Bydliště: Jaroměř
Re: Problém s regenerací
dnes si vyzvedávám auto s vyměněnýma žhavičkama. A aby to byla pořádná detektivka, tak v diagnostice nebyl záznam ani o jedné regeneraci
Ford Mondeo MK IV 2.0 TDCi Titanium X
- x.line
- Pokročilý
- Příspěvky: 879
- Registrován: 03.10.2009 23:52
- Bydliště: Jaroměř
Re: Problém s regenerací
Tak s autem jsem najel cca 600km bez sebemenších problémů. Po cca 600km se spustila první regenerace a od té doby vše jak podle kopíráků. Co start, to regenerace, po cca 300km hláška výměny oleje a po pár desítkách kilometrů Engine Malfuncition. Takže auto opět do servisu a včera mi volali, že už si s tím neví rady a že s tím dnes jednou do Fordu
Ford Mondeo MK IV 2.0 TDCi Titanium X
- x.line
- Pokročilý
- Příspěvky: 879
- Registrován: 03.10.2009 23:52
- Bydliště: Jaroměř
Re: Problém s regenerací
Tak ve Fordu se z toho taky drbou na hlavě. Zítra mají v plánu přehrát software
Ford Mondeo MK IV 2.0 TDCi Titanium X
- x.line
- Pokročilý
- Příspěvky: 879
- Registrován: 03.10.2009 23:52
- Bydliště: Jaroměř
Re: Problém s regenerací
Tak problém po 300km opět začal vystrkovat růžky a po 600km opět chybové hlášky. Takže auto opět zpátky v servisu. Přes mé opětovné urgence se tentokrát prý zaměří na DPF, jehož vina to celou dobu dle mě je. Fakt už mě to nebaví. Pořád dokola. Auto vždy v servisu týden až dva, pak mi řeknou, že by to mělo být v pořádku. Auto vyzvednu a za týden ho vezu zpět
Ford Mondeo MK IV 2.0 TDCi Titanium X
- x.line
- Pokročilý
- Příspěvky: 879
- Registrován: 03.10.2009 23:52
- Bydliště: Jaroměř
Re: Problém s regenerací
Tak všechno to bylo zapříčiněné vadným/novým DPF filtrem. když už nevěděli co, tak tam dali originál DPF a je po problémech
Ford Mondeo MK IV 2.0 TDCi Titanium X
- jarsvob
- Nováček
- Příspěvky: 72
- Registrován: 19.04.2011 16:00
- Bydliště: Havl. Brod
Re: Problém s regenerací
...tak to máš teda pevný nervy, zažil jsem něco podobného. Vždy je to boj s větrnými mlýny a hlavně s lidskou neochotou a neznalostí!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů