Problém s regenerací

Odpovědět
Uživatelský avatar
x.line
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 822
Registrován: 03.10.2009 23:52
Bydliště: Jaroměř

Problém s regenerací

Příspěvek od x.line » 21.02.2019 15:09

Ahoj chlapi,
řeším problém, se kterým si neví rady ani servis.
Mám Mondeo 2.0 TDCi 103kw, 11/2008, najeto 344k km a před cca měsícem jsem jel do servisu s tím, že mi auto spadlo do nouzáku. Jak mi bylo předvídáno cca půl roku dopředu, kdy turbo dost házelo olej, tak to byla jeho poslední kapka. Takže výměna turba(repas od Gareta). U toho se dal DPF na vyčištění a zjistilo se, že je propálený, takže se měnil DPF za nový. Při montáži rupl snímač teploty, takže se měnil i ten + někde k filtru vede nějaká gumová hadička, která byla ko, tak ta se měnila taky. S tímto se posílaly vstřiky na stolici, aby se zjistilo jak na tom jsou. Vrátily se s tím, že ani jeden nesplňuje hodnoty a jeden je na tom hodně špatně. Tak ok, říkal jsem, že se za měsíc/dva uvidíme. Odjel jsem tedy a zjistil jsem, že auto po každém nastartování a ujetí cca 40i km spustí regeneraci. Po ujetí cca 100km se rozsvítila hláška na interval výměny oleje(měněn asi před 2 měsíci). Takže jsme se s autem vrátil a bylo mi řečeno, že za to můžou vstřiky, že dost pravděpodobně protékají a že přibylo asi 2dcl náplně a že za to můžou ty vstřiky. Tak ok, vyměnily se vstřiky(repas) a problém pokračoval. K tomu po cca 300km opět olej, po pár kilometrech Motor Malfunction a než jsem dojel do servisu tak nouzák.
Zjištěný vadný senzor tlaku na DPF a nezjištěn příbytek olejové náplně, takže za to prý může ten senzor, který vyměnily a mělo by to být ok. Ok to opět není, stále probíhají regenerace a včera(asi 300km od servisu opět interval výměny oleje a Motor Malfunction. Dnes jsem odevzdal auto opět do servisu a čekám s čím přijdou nyní. Ze slov majitele už fakt neví co a jak. Chtěli vyměnit DPF s podezřením, že je vadný a že dodavatel jim řekl, že to je tím, že jak se měnilo turbo, DPF a vstřiky postupně, tak zadávali postupně do diagnostiky hodnoty nové komponenty. Že prý se to musí zadat znovu u všech vyměněných komponent, když už jsou v autě najednou a že to je určitě tím. Upřímně nevím, mechanik nejsem, ale přijde mi to vše přinejmenším divné. Takže dnes tam je auto na ono "nastavení", ale obávám se toho, že výsledek bude stejný a už fakt nevím co dál. Nechal jsem tam už skoro 70k a stále mám nefunkční auto :wallbash:
Jo a od prvního výjezdu ze servisu mám skoro o 2L vyšší spotřebu oproti předchozímu průměru.
Ford Mondeo MK IV 2.0 TDCi Titanium X

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 16938
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Problém s regenerací

Příspěvek od ZaQik » 21.02.2019 16:42

ano, pri vymene DPF je potreba v PCM resetovat naucene hodnoty - to same turbo a EGR
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
x.line
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 822
Registrován: 03.10.2009 23:52
Bydliště: Jaroměř

Re: Problém s regenerací

Příspěvek od x.line » 21.02.2019 16:52

no, to prý dělali. Ale postupně po výměně dané komponenty. A prý chyba byla, že když se vyměnila poslední součást, že to prý neudělali všechno znovu.
Ford Mondeo MK IV 2.0 TDCi Titanium X

Uživatelský avatar
x.line
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 822
Registrován: 03.10.2009 23:52
Bydliště: Jaroměř

Re: Problém s regenerací

Příspěvek od x.line » 23.02.2019 09:50

včera mi volali ze servisu, že mají zapůjčenou originál Ford diagnostiku a znovu nastaví všechny hodnoty a že zjistili, že jsou 3 svíčky ve špatném stavu a že by to mohlo mít také za následek :nixw:
Ford Mondeo MK IV 2.0 TDCi Titanium X

Uživatelský avatar
memphisto
Nováček
Nováček
Příspěvky: 92
Registrován: 21.11.2014 19:02
Bydliště: Liberecko / Praha

Re: Problém s regenerací

Příspěvek od memphisto » 25.02.2019 16:05

70t... :wallbash:
Snad nejhorší věc u dieselu, co tě může potkat, když servis neví a začnou tipovat díly na výměnu - (nejdražších dílů). :wallbash:
Držím palce ať rychle a levně dořešíš... :bebng:

P.S. Ty gumový hadice a teplotní čidlo u DPF jsem taky měnil a to "jen" rozsvicovalo kotrolku motoru, bez hlášky engine malfuction.
Ford Mondeo Kombi MK4 Titanium, 2008, 2.0TDCi 103Kw, Black Panther (viewtopic.php?t=41370)

Uživatelský avatar
x.line
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 822
Registrován: 03.10.2009 23:52
Bydliště: Jaroměř

Re: Problém s regenerací

Příspěvek od x.line » 25.02.2019 17:05

dnes si vyzvedávám auto s vyměněnýma žhavičkama. A aby to byla pořádná detektivka, tak v diagnostice nebyl záznam ani o jedné regeneraci :dih:
Ford Mondeo MK IV 2.0 TDCi Titanium X

Uživatelský avatar
x.line
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 822
Registrován: 03.10.2009 23:52
Bydliště: Jaroměř

Re: Problém s regenerací

Příspěvek od x.line » 07.03.2019 14:19

Tak s autem jsem najel cca 600km bez sebemenších problémů. Po cca 600km se spustila první regenerace a od té doby vše jak podle kopíráků. Co start, to regenerace, po cca 300km hláška výměny oleje a po pár desítkách kilometrů Engine Malfuncition. Takže auto opět do servisu a včera mi volali, že už si s tím neví rady a že s tím dnes jednou do Fordu :wallbash:
Ford Mondeo MK IV 2.0 TDCi Titanium X

Uživatelský avatar
x.line
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 822
Registrován: 03.10.2009 23:52
Bydliště: Jaroměř

Re: Problém s regenerací

Příspěvek od x.line » 07.03.2019 18:06

Tak ve Fordu se z toho taky drbou na hlavě. Zítra mají v plánu přehrát software :nixw:
Ford Mondeo MK IV 2.0 TDCi Titanium X

Uživatelský avatar
x.line
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 822
Registrován: 03.10.2009 23:52
Bydliště: Jaroměř

Re: Problém s regenerací

Příspěvek od x.line » 28.03.2019 14:49

Tak problém po 300km opět začal vystrkovat růžky a po 600km opět chybové hlášky. Takže auto opět zpátky v servisu. Přes mé opětovné urgence se tentokrát prý zaměří na DPF, jehož vina to celou dobu dle mě je. Fakt už mě to nebaví. Pořád dokola. Auto vždy v servisu týden až dva, pak mi řeknou, že by to mělo být v pořádku. Auto vyzvednu a za týden ho vezu zpět :wallbash:
Ford Mondeo MK IV 2.0 TDCi Titanium X

Uživatelský avatar
x.line
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 822
Registrován: 03.10.2009 23:52
Bydliště: Jaroměř

Re: Problém s regenerací

Příspěvek od x.line » 22.08.2019 16:53

Tak všechno to bylo zapříčiněné vadným/novým DPF filtrem. když už nevěděli co, tak tam dali originál DPF a je po problémech :dih:
Ford Mondeo MK IV 2.0 TDCi Titanium X

Uživatelský avatar
jarsvob
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 19.04.2011 16:00
Bydliště: Havl. Brod

Re: Problém s regenerací

Příspěvek od jarsvob » 23.08.2019 09:59

...tak to máš teda pevný nervy, zažil jsem něco podobného. Vždy je to boj s větrnými mlýny a hlavně s lidskou neochotou a neznalostí!

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk4 diesel“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti