Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Odpovědět
stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12849
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od stano. » 19.11.2020 13:13

Riesim toto: Neter prisla s Kugou a svietiacou kontrolkou motora. Zoznam chyb (okrem ineho) obsahoval nizku ucinnost DPF a vysoky objem akumulovaneho popola. Identifikoval som to ako nemoznost vypalit filter. Live data ukazali otovreny termostat (ledva sa zohrialo na 70 stupnov) a divne data z cidla diferencneho tlaku. Termostat novy, teplota je uz ok. Cidlo diff tlaku nove, hadice skontrolovane, a sprava sa to stale cudne. Grafy nizsie. Jazda +- po rovine, okrem jedneho na tempomat. V nazve obrazku je tacho rychlost a prevodovy stupen.
60kph 4p.png
100kph 5p.png
110kph 6p.png
60kmh 4p.png
Takze neviem ci este mam problem alebo nie :D A teda aj teplota sa mi zdala vysoka, 300stupnov na okreske a cez 400 na dialnici.

ica
Nováček
Nováček
Příspěvky: 106
Registrován: 03.02.2010 22:19
Bydliště: BA - SK

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od ica » 19.11.2020 14:08

Mozes sem hodit .csv/ .fsl subor z forscanu ? , henten ich viewer je katastrofa .

Porucha termostatu ti nesposobi nizku ucinnost. Bud hadice alebo snimac dpf tlaku. Stary aj novy snimac je origo ? , vacsina nahrad nema tlmenie a potom byva problem .

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12849
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od stano. » 19.11.2020 14:35

Mozem dat aj log. Ake data mam zachytit a aky sposob jazdy?
Stary bol origo a novy je Delphi (ale este skontrolujem).

ica
Nováček
Nováček
Příspěvky: 106
Registrován: 03.02.2010 22:19
Bydliště: BA - SK

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od ica » 19.11.2020 15:45

Ide hlavne o ten snimac tak staci RPM a DP_DPF . Co ja viem jazdu loguj start, akceleracia 1-2-3, rovnomerne rpm , akceleracia 1-2-3 , volnobeh, motor off - kluc II , pri teplom motore .

Popripade sprav dva s APP , RPM, EGTAC , DP_DPF , VSS , TP , MAP, MAF .

Delphi bude najskor nanic, ak mas moznost daj origo aj keby mal byt pouzity.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12849
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od stano. » 22.11.2020 15:12

Stary origo senzor diff tlaku je K.O. Dal som ho naspat, reset hodnot, po chvili chyba nizkej ucinnosti DPF (zatial bez kontrolky). Realne pisal nieco ine ako nula az pod plynom cez 3000otacok. Inak si spolahlivo drzal nulu.
Tu ju log z Delphi cidlom. Ulozene to iste, v dvoch formatorch.
Jazda: vypnuty motor, start, jazda kusok na semafor, cakanie na zelenu, rozbeh na 60 tacho (4. stupen), tempomat, zastavenie, vypnutie.
Origo novy je len s hadickami, skoro 400€. Mam zhanat teda jazdeny?
log.zip
(216.11 KiB) Staženo 99 x

ica
Nováček
Nováček
Příspěvky: 106
Registrován: 03.02.2010 22:19
Bydliště: BA - SK

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od ica » 22.11.2020 20:00

podla mna sa ti ta kuga vrati s tym delphi snimacom, tie prepady na nulu robia problem , ale u tejto kugy neviem jedine ze testnes

origo snimac ide aj samostane 1415606 ale stale je to cez 150e , mozno Metzger...
Přílohy
origo.jpg
delphi.jpg

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12849
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od stano. » 22.11.2020 20:49

Ved to, kmitanie a prepady na nulu. Nie su aj samotne hodnoty (v spickach) prilis nizke? Co som mal napr. klapku, aj ine diely, Delphi, nebol problem :nixw:
Sakra, teraz boli na navsteve si auto vyzdvihnut. A s Hella / Hitachi mas skusenosti? Metzger OE kvalita je za 120, nahrada za 50. To uz origo za 150. A pravdu mas, senzor je aj samostatne. Pomylil som si to s hadicami, tie nemaju v katalogu cislo, len so senzorom. Nasiel som jedine univerzaly. Dakujem za rady.

Uživatelský avatar
MajklHe
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1042
Registrován: 16.05.2015 19:37
Bydliště: Humenné SR

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od MajklHe » 26.02.2021 22:30

Čaute, aké sú možnosti odstránenia dpf z auta? 2,0tdci 100kw?

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1811
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od C-Maxis » 27.02.2021 16:42

legálně nulové, prakticky proč? Dá se na to snadno přijít a bude to potom drahé.
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
MajklHe
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1042
Registrován: 16.05.2015 19:37
Bydliště: Humenné SR

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od MajklHe » 27.02.2021 18:32

Kolega stále plače v práci, u ho dával čistiť a stále že je na 80% či koľko upchaty, auto nemá ťah, tak sa ma pýtal ze by ho dal preč, ako mám ja

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12849
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od stano. » 27.02.2021 19:05

Auto ho regeneruje? Ked spustis staticku regeneraciu, spusti sa? Dobehne?

Uživatelský avatar
MajklHe
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1042
Registrován: 16.05.2015 19:37
Bydliště: Humenné SR

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od MajklHe » 27.02.2021 23:14

Neviem, nemal som ho ešte pod rukami, ale myslím ze to nikto neskúšal...

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12849
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od stano. » 28.02.2021 07:49

Tam by som zacal...

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1811
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od C-Maxis » 16.03.2022 17:47

Dneska opět Emise a STK (TÜV Nord). Za 44 min. hotovo- 2050,-
Rozpětí kouřivosti 0,03. A kouřivost 0,03.

Před týdnem jsem byl na čistění DPF mokrou cestou, protože jsem se stal významným producentem oleje.
Regenerace (asi) nechtěla fungovat, ani dílenská. Při trochu větším výkonu to padlo do nouzáku, po 15-20 min. to zase zmizelo a výkon normální.
Filtr byl prý tak plný, že na vstupu z něj kapal bordel. Ale koncovka výfuku neustále 100% čistá (možná 98%). Cca 170.000 km.
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů