Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Odpovědět
Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 24.03.2017 10:25

A měli jste spolu domluvenou hru zda technici najdou všechny obálky s petikilama, které jsou různě po autě nastrkany? :)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Giggo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1215
Registrován: 06.02.2011 09:43
Bydliště: Praha

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Giggo » 24.03.2017 12:15

:D :D ne i kdyz sem nad necim takovym premyslel (jak rikam docela sem se toho letos bal, kvuli readiness), ale mel sem zrovna auto plny monitoru, tak sem mu napul vazne napul ze srandy rikal, ze jestli nejakej chce at si vezme, ale pokud vim, zadnej neubyl
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW

tomikajerry
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 28.05.2017 14:48
Bydliště: Velké Opatovice

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od tomikajerry » 09.07.2017 21:57

Raada píše:No muzes zvolit nejlevnejsi JMJ polske DPF, ale to asi jen, pokud bys chtel auto rychle prodat. Cena cca 5-7tis. Kc. Ja zvolil Bosal, coz asi taky neni zadnej zazrak, ale je to asi lepsi nez polsko a stal me asi 8000 nekde na webu v akci. Nebo si zajdi do autorizaku Fordu a zvol si asi za 19tis? original. Vyse uvedene ceny jsou bez prace. Ja ho nechal menit v autorizaku za cca 4500Kc. Spravne se maji menit jeste hadice, ktery stoji dalsich asi 4500Kc :bebng: . Ty jsem nemenil, protoze jsem auto chtel hned prodavat.
Mondeo IV r.v. 2009 TDCI 2.0 , 103 kW. Tempomat,navigace FX, convers +

tomikajerry
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 28.05.2017 14:48
Bydliště: Velké Opatovice

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od tomikajerry » 09.07.2017 21:59

Raada píše:No muzes zvolit nejlevnejsi JMJ polske DPF, ale to asi jen, pokud bys chtel auto rychle prodat. Cena cca 5-7tis. Kc. Ja zvolil Bosal, coz asi taky neni zadnej zazrak, ale je to asi lepsi nez polsko a stal me asi 8000 nekde na webu v akci. Nebo si zajdi do autorizaku Fordu a zvol si asi za 19tis? original. Vyse uvedene ceny jsou bez prace. Ja ho nechal menit v autorizaku za cca 4500Kc. Spravne se maji menit jeste hadice, ktery stoji dalsich asi 4500Kc :bebng: . Ty jsem nemenil, protoze jsem auto chtel hned prodavat.
Ahoj. Z jakého důvodu by jsi nedoporučil ten FMJ? Je z jiného materiálu než ten Bosal? Díval jsem se na net a Bosal dělá 2 druhý filtru. Na filtry FMJ plive firma dpf-tech jinak nic jiného jsem nenašel. Nyní řeším taky výměnu za nový.
Děkuji
Mondeo IV r.v. 2009 TDCI 2.0 , 103 kW. Tempomat,navigace FX, convers +

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2604
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Raada » 10.07.2017 21:38

U Mondea a dvoulitru to muze byt jinak, ale mam info z ruznych zdroju od lidi, co delaji v autodilech, ze ty polsky JMJ jsou nejlevnejsi a kvalitativne nejhorsi. Bosal je nekde cenove a kvalitativne uprostred a nejlepsi je samozrejme original. Jde spise o logiku, co chces s autem delat dal. Zda ho prodat nebo si ho nechat. Podle toho se rozhodni.

Ja uz tak nejak z principu do auta necpu to nejlevnejsi, co najdu na trhu a k polskym vyrobkum mam trochu averzi. Mozna se mylim, ale mam to proste tak.

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1811
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od C-Maxis » 11.08.2017 13:00

Dneska provedeny emise a STK. Něco je jinak. Readiness- nastavené, ŘJ- bez záznamu, celkem 0 závad. MIL nesvítí ...
Hodnota kouřivosti 0.00, rozpětí hodnot 0.00. A platné měření má sice tabulku pro 4 pokusy, ale vyplněn je pouze 1. řádek. Pak je tam - průměr posledních 1 platných. Přijde mi, že pokud při 1. měření získají platné/ dovolené hodnoty, tak OK a konec.
BTW: 1x závada A na STK- Krycí sklo světlometu- (doporučeno rozleštit). 240.000 tKm, původní DPF.
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
Giggo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1215
Registrován: 06.02.2011 09:43
Bydliště: Praha

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Giggo » 22.08.2017 12:51

:palec_nahoru:
pěkné, jak ty auta umí pekně šlapat, když se o ně člověk stará.
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1811
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od C-Maxis » 22.08.2017 14:00

Hm, mám bambilión studených jízd do 8 km, kdy se dle BC nedostanu se spotřebou pod 8. Výhodou asi je moje defenzivní jízda, nad 4.000 ot se dostanu 4x za rok a akcelerace a decelerace se plynulá, nikoli však okolí obtěžující. Zastávám názor, že auto mi má sloužit, takže asi jen 3x jsem jel auto ještě navíc projet, když jsem měl pocit probíhající regenerace. Loni se poprvé dělalo dílenské vypalování. Palivo jen Benzina, OMW, aktuálně MOL. Jen občas ty vysokoaditivované. Tak nevím ... :roll:
Co se týká STK a Emisí, tak dřív (Escort) jsem ještě nechal dělávat "přípravu na STK" v servise. Ale pak jsem to omezil a teď tam prostě přijedu v autě, jak běžně jezdím. Jen to mám po myčce. A to se mi stává, že dopoledne si všimnu, že STK už třeba 5 dní neplatí. Takže opravdu žádná příprava a třeba v 13:00 je vše hotové.
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

vladko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 154
Registrován: 06.10.2011 12:15
Bydliště: Ostrava

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od vladko » 04.10.2017 15:53

Zdravím, dnes problém, poslal jsem otce na STK a on se mi vrátil s autem že neprošlo ani emisema.
Kouřivost 8 a rozdíl 3,35. S autem jezdí žena. Když odjíždí od baráku žádné čmoudění nepozoruji. Je vůbec možné mít tak vysoké hodnoty? DPF nový před 3 roky. Najeto na něm teď cca 40 000. dif tlak volnoběh do 0,5 kPa při větších otáčkách to jde k 7 kPa. Nějaký nápad?
C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014

vladko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 154
Registrován: 06.10.2011 12:15
Bydliště: Ostrava

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od vladko » 04.10.2017 15:55

Jak se zachová kouřivost, když se při měření právě spustí regenerace?
C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Sagic » 05.10.2017 09:33

Kourivost bude vysoka, nevim presne ty hodnoty co jsi psal, kazdopadne bych to projel at se zregeneruje, plus to malinko prohnal jestli zena jezdi defenzivni styl mas vyfuk plny sazi a kdyz tomu pak na emisich nalozi tak to vylita ven :wink:
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

vladko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 154
Registrován: 06.10.2011 12:15
Bydliště: Ostrava

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od vladko » 05.10.2017 09:48

O vikendu jedem pryc tak to prozenu a budu mit napichnuty NB a snimat dif tlak a teplotu DPF.
A po vikendu pujdu znova. Jen nevim jestli jit znovu na stejnou STK nebo radeji zajet jinam. Jestli dam za emise 150 tam nebo znova 500 jinde me moc nepali a tam jsem nejak ztratil duveru. Muzu jit vubec jinam kdyz to na jedne neproslo?
C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014

Uživatelský avatar
rh1980
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 794
Registrován: 06.10.2012 09:39
Bydliště: Vysočina

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od rh1980 » 05.10.2017 10:26

Sagic píše:Kourivost bude vysoka, nevim presne ty hodnoty co jsi psal, kazdopadne bych to projel at se zregeneruje, plus to malinko prohnal jestli zena jezdi defenzivni styl mas vyfuk plny sazi a kdyz tomu pak na emisich nalozi tak to vylita ven :wink:
Jak můžou vylitat saze když má filtr? Od toho tam asi je, aby saze zachytil. Za filtrem musí být výfuk čistý.
Ford Focus II kombi 1,6TDCi, 80kW (chip 96kW), 08/2007, Panther Black, DPF OFF, GALERIE

vladko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 154
Registrován: 06.10.2011 12:15
Bydliště: Ostrava

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od vladko » 05.10.2017 12:35

Doma kouknu na protokol dva roky zpatky to uz tam tenhle filtr byl. Tak 100% to zachytavat urcite vse nebude, takze dlouhodobe se ve vyfuku muze neco nasbirat. Si myslim.
C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Sagic » 05.10.2017 13:03

Tak tak, myslet si ze za filtrem leze cisty vzdousek s vuni borovic je nesmysl. Nevim jaky filtr koupil, ale druhovyroba zdaleka nevydrzi a nefiltruje tak jako original, taky psal ze je 3 roky stary takze ucinost filtru urcite i tak klesla. Takze pokud to nekdo nevyfouka ven tak se to hromadi ve vyfuku a pak jak se tomu nalozi na emisich do plnejch tak to jde ven.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů