Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Odpovědět
Uživatelský avatar
martasak
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 384
Registrován: 27.04.2008 00:28
Bydliště: Praha

Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od martasak » 10.09.2008 10:38

Mám Focuse TDCi dovezený z Německa, provoz 11/2007. Chtěl bych shromáždit zkušenosti těch, co DPF mají.

http://forum.fordclubs.org/viewtopic.php?t=1467
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... discussion

Položím pár otázek, třeba vás napadnou další:
Jak s tím jezdit ? Co vám o tom říkal dealer ?
Jak poznám, že opravdu mám DPF ? (nikde to nevidím napsané, třeba je to nějaká šifra)
Už se u někoho projevil problém popisovaný na webech ? Jak se k tomu postavil servis ?
Co ta nová verze software o které se zmiňuje ten první link ? (ale to je o Mondeech, řekl bych)
Jaké jsou servisní náklady oproti TDCI bez DPF, co je bráno jako spotřební materiál ?
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).

Uživatelský avatar
martasak
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 384
Registrován: 27.04.2008 00:28
Bydliště: Praha

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Příspěvek od martasak » 10.09.2008 10:39

Cituji z dva příspěvky:
1. 1.6TDCI se přestala montovat ,protože Ford má svůj motor 1.8TDCI Lynx který splňuje normu Euro IV bez filtru pevných částic který se právě montoval do 1.6 TDCI což je motor montovaný s Peugeotem a filtr DPF není levná záležitost.

2. 3000km po vymene oleje pry nasli 1,5l nafty v oleji a museli ho znova vymenit.
Momentálně by měl být k dispozici nový SW, který by to měl odstranit
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Příspěvek od Ahmed » 10.09.2008 18:37

U te 1,6 se ale jedna jenom o 80kW verzi, 66kW ma IV. Podle toho, co mi rikali ve Fordu se motor neprestal montovat, ale ta vyrobni linka je pry zaprana na pul roku dopredu, proto zacali vsem vnucovat 1,8 se slevou.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Příspěvek od tomason » 10.09.2008 19:15

U motorů TDCi s DPF od roku 2006 do 2007 je to celkem častý problém. Z tohoto důvodu byly i na čas zastaveny dodávky vozů s TDCi. Momentálně by měl být k dispozici nový SW, který by to měl odstranit. Existují případy, kdy to posílalo na výměnu i po 1.500km!!! Ještě, že DPF nemám. U nás to zatím není moc aktuální, jelikož se naplatí ekologická daň. převzato http://www.tipcar.cz/martin_vaculik_lep ... -2841.html
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Příspěvek od foki » 10.09.2008 20:19

mam a stojim v servisu ,diagnoza ucpany filtr pevných castic , po 2 neuspesných regeneracich zjistena praskla hadice k turbu . az dorazi tak se uvidi co to ukaze . 2.0TDCI 6000km
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Příspěvek od tomason » 10.09.2008 20:24

já to čet radši sem nechtěl tady lidi strašit, asi to není ještě dost vychytaný viz článek o DPF ve WV
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
martasak
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 384
Registrován: 27.04.2008 00:28
Bydliště: Praha

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Příspěvek od martasak » 10.09.2008 21:01

foki píše:mam a stojim v servisu ,diagnoza ucpany filtr pevných castic , po 2 neuspesných regeneracich zjistena praskla hadice k turbu . az dorazi tak se uvidi co to ukaze . 2.0TDCI 6000km
A souvisí ta závada nějak přímo s DPF ? a vážně 6000, neuklepl ses, není to 6000 ?
Nedalo by se to po skončení záruky "sundat" ? Prošlo by to potom technickou ?
Jsme jediní dva s DPF ?
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Příspěvek od TripleJay » 11.09.2008 07:54

DPF ma aj miguell na 2.0TDCi. On ma vlavo hore na celnom skle nalepku ze ma DPF.
Vela o nich neviem, akurat to, ze tie starsie boli udrzbove, novsie by mali byt bezudrzbove, ze je to brzda pre vykon :roll:

Uživatelský avatar
martasak
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 384
Registrován: 27.04.2008 00:28
Bydliště: Praha

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Příspěvek od martasak » 11.09.2008 07:58

A od kdy se počítají ty "novější" Tak doufám, že mezi ty "novější" se počítá i ten můj, 11/2007. 8)
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Příspěvek od foki » 11.09.2008 14:12

martasak píše:a vážně 6000, neuklepl ses, není to 6000 ?
Nedalo by se to po skončení záruky "sundat" ? Prošlo by to potom technickou ?
Jsme jediní dva s DPF ?
vzdyt to je stejny :lol:

halvne nevim co to udela kdyz to vyndas , je tam cidlo ktere meri tlaky pred a za a podle tho vyhodnocuje jak je zasranej a podle toho spousti ten system regenerace a pokud to tam nebude nevim jak se na to bude tvarit pocitac .

jedna trochu utesujici pro me , mam kat a filtr zvlast a tim padem novej stoji jen 11000 kdezto u motorů 1,6 TDCI je soucasti katalyzatoru a stoji kolem 35000kc .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
P2M
Junior
Junior
Příspěvky: 478
Registrován: 16.05.2008 14:11
Bydliště: Praha

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Příspěvek od P2M » 11.09.2008 15:55

Najeto celkem 25500km, z toho asi 6tkm já, 90% Praha krátký trasy okolo 10-20km a o DPF nevím, nebyl jedinej problém. Tankuju jen Shell a ÖMV.

U Škodovek a VW je s tím děsnej problém, auta při regeneraci cukají, regenerují třeba 3x týdně bez ohledu na ujeté km atp. U Focuse o filtru opravdu nevím, spokojenost, když jedu s firemní OII 1.9TDi, nebo jinýma chrochtama bez filtru tak se při akceleraci stydím, jak to čmoudne :)
je: 2010 Mondeo MKIV Hatch Titanium X 2.0 EcoBoost 149kW PowerShift Black Panter bez podložek
bylo: 2007 FFII Combi Style 1.6TDCi 80kW DPF Aquamarine bez podložek

Uživatelský avatar
miggell
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 866
Registrován: 23.06.2008 23:03
Bydliště: Senica

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Příspěvek od miggell » 11.09.2008 16:25

ako napísal TJ aj ja mám filter pevných častíc. teraz mám nabehaných 73000 km. nechcem to zakriknuť ,auto funguje bez problemov a dúfam že ešte dalších vela kilometrov aj bude.
TU sa píše že životnost filtra by mala byť cca 180000km. (bodaj by bola :D ) je to síce písané o Peugeotoch a Citroenoch, ale tie motory su rovnaké.
Naposledy upravil(a) miggell dne 11.09.2008 20:55, celkem upraveno 1 x.
bol :Focus combi II Sport 2005 2.0 TDCI 154PS + Eibach Prokit
je:Renault Laguna GT Grandtour 2.0 dCi 180 PS
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
P2M
Junior
Junior
Příspěvky: 478
Registrován: 16.05.2008 14:11
Bydliště: Praha

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Příspěvek od P2M » 11.09.2008 16:40

Životnost dle http://www.etis.ford.com/fordservice/se ... uleView.do jak pro 1.6, tak 2.0 TDCi:

Filtr částic v naftě: Každých 120.000 km - výměna - jen Duratorq-TDCi s emisním stupněm IV, pokud je to možné (operace 25 280 1)

Otázka je, co znamená ten dovětek "je-li to možné"...
je: 2010 Mondeo MKIV Hatch Titanium X 2.0 EcoBoost 149kW PowerShift Black Panter bez podložek
bylo: 2007 FFII Combi Style 1.6TDCi 80kW DPF Aquamarine bez podložek

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Příspěvek od foki » 11.09.2008 19:13

to muze byt prave to pokud to neni s katalyzatorem
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
martasak
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 384
Registrován: 27.04.2008 00:28
Bydliště: Praha

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Příspěvek od martasak » 11.09.2008 20:26

P2M píše:Najeto celkem 25500km, z toho asi 6tkm já, 90% Praha krátký trasy okolo 10-20km a o DPF nevím, nebyl jedinej problém. Tankuju jen Shell a ÖMV.

U Škodovek a VW je s tím děsnej problém, auta při regeneraci cukají, regenerují třeba 3x týdně bez ohledu na ujeté km atp. U Focuse o filtru opravdu nevím, spokojenost, když jedu s firemní OII 1.9TDi, nebo jinýma chrochtama bez filtru tak se při akceleraci stydím, jak to čmoudne :)
Díky za (zatím) dobré zprávy, pokud by se to nějak projevovalo, dám vědět.

Ale nikdo mi neodpověděl na otázku, kde to je vidět v papírech, že to má DPF, nevíte nikdo ?
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů