Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Odpovědět
Uživatelský avatar
rh1980
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 794
Registrován: 06.10.2012 09:39
Bydliště: Vysočina

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od rh1980 » 05.10.2017 13:20

Jestli tam máš filtr JMJ, tak to jako kdyby tam žádnej nebyl. Ale i tak je ta kouřivost vysoká. Bez filtru procházím úplně v pohodě, je teda fakt, že jezdím svižně, "tak nemá šanci se něco ve výfuku usadit."
Ford Focus II kombi 1,6TDCi, 80kW (chip 96kW), 08/2007, Panther Black, DPF OFF, GALERIE

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Sagic » 05.10.2017 15:08

Nechtel jsem se vyjadrovat k cislu, protoze prave si myslim ze i bez filtru prochazeji s kourivosti do 1, ja mel filtr original pred smrti ale kourivost i rozptyl temer 0 ale taky sem to obcas prohnal. 8 uz mi prijde nejak extra moc :nixw:
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

vladko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 154
Registrován: 06.10.2011 12:15
Bydliště: Ostrava

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od vladko » 05.10.2017 15:14

Mam BM catalysts. Tak na technickou to mam z domu cca 4 km. Tak jestli tatik jen nastartoval zajel tam a pak to borci hned merili tezko rict. Mi taky to cislo prijde prave hrozne vysoke. Nekde se snazim najit jestli pri tak vysokem cisle uz to je videt opticky.
C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Sagic » 05.10.2017 15:28

Kolik by pak musela mit oktavka kterou jsem videl asi pred 2 lety na krizovatce u nas. Byla to Oktavka I za sebou vlek, jel sem po hlavni a on mi tam vjel a aby me neohrozil tak to nejspise proslapl, ale v tu chvili nebyl ten vlek za nim ani videt a nekecam, musel jsem zastavit protoze nebylo videt vubec nic :mrgreen:
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

vladko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 154
Registrován: 06.10.2011 12:15
Bydliště: Ostrava

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od vladko » 05.10.2017 16:31

Tak jsem koukl na protokol pred 2 roky a kourivost 0,25 a rozdil v merenich 0,06. Mi to nejde do hlavy i kdyby se filtr ucpaval tak by porad mela byt kourivost mala. Jedine ze by se nejak propalil nebo rozbil. To by pak ale dif. tlak byl porad cca 0 i v zatezi, ale ten se mi meni :( Bohuzel nemam moznost nejak zmerit orientacne kourivost pred emisema tak to o vikendu poradne potrapim a v pondeli zkusim znova. 8.10. mi konci technicka takze to musim stihnout do pondeli.
C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014

vladko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 154
Registrován: 06.10.2011 12:15
Bydliště: Ostrava

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od vladko » 09.10.2017 07:58

Tak o víkendu jsem jel autem. Nekouří. Po dojetí jsem nechal kluka sednout za volat a ať to vytočí. Když to honil kolem 4000 tak nic. Jakmile to vytočil na 5000 tak se začal valit bílomodrý kouř.
Mám prasklou hadici k turbu a provizorně zalepenou, mohlo by to dělat tohle?
C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Sagic » 09.10.2017 12:24

Namodralý kouř je když spaluje olej bych řekl.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

vladko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 154
Registrován: 06.10.2011 12:15
Bydliště: Ostrava

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od vladko » 09.10.2017 16:38

Toho jsem si taky vědom. Jen mi nejde do hlavy proč to dělá jenom v až tak vysokých otáčkách :(
Kdyby to dělal olej přes ventily nebo přes prasklé pístní kroužky tak by to dělalo po celé délce ne?
Napadá mě ještě vylítané turbo a v normálních otáčkách ještě drží ale v maximálních už to valí do sání. Jinak už netuším odkud. Jak se chová vadný regulátor pro turbo? Turbo točí více nebo vůbec?
Zkusím natočit video jak to vypadá a lognout data přes forscan. Jaké hodnoty by bylo fajn monitorovat?
C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014

vladko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 154
Registrován: 06.10.2011 12:15
Bydliště: Ostrava

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od vladko » 13.10.2017 08:00

Tak jsem z toho jelen. Včera jsem stěhoval sedačku tak jsem s autem jezdil. No a jak jsem přijel domů chtěl jsem natočit jak vypadá ten kouř. Dám plný plyn až na podlahu, otáčky vyletí nahoru a omezovač to drží cca na 5100. Ani náznak dýmu. Chvilku počkám a udělám to znova. A výsledek stejný i z cigarety po šluknutí jde větší dým. A teď babo raď. Zajedu na emise a tam to zase něco vyvede :( Nevíte jak je řešen omezovač na tomhle autě? Čistě to dělá ŘJ řízením dávky paliva nebo do toho i motá i řízení naklápění lopatek pro turbo přes podtlak? Jediné co jsem ještě dělal za změnu před emisema bylo dolití eolys a reset DPF filtru aby si auto myslelo že tam je nový. Možná po tom resetu několik set km se ŘJ učí nový filtr a tak možná na maximálních otáčkách stříká více nafty. Fakt nevím :( Prostě jak pojedu na technickou tak to před vjezdem na emise znovu na místě prošlápnu a uvidím jestli je to ok a když jo vjedu dovnitř a když ne otočím se a pojedu pryč.
C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014

vladko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 154
Registrován: 06.10.2011 12:15
Bydliště: Ostrava

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od vladko » 19.10.2017 15:12

Tak emise + STK hotové. Tentokrát naměřili 0,15 kouřivost rozptyl 0. Na protokolu je oproti prvním emisím (4 měření) jenom jedno měření. Proč nevím, byl tam s tím otec. Co bylo předtím špatně jsem taky nezjistil. Možná se za ty dva roky nasbíralo v intercooleru více oleje a až teď při protažení na 5000 to bylo schopno ho vysát ve větším množství a nespálit a tím dýmit. A několika pokusy se to nasbírané vytáhlo z IC a vypálilo.Fakt netuším, ale už to neřeším.
Ta krátká hadice k turbu vyměněná. Fotka a koment v jiném tématu:

http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 0#p1128740
C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1812
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od C-Maxis » 19.10.2017 17:22

Já měl také jedno měření. Přišlo mi to, že když se naměří OK, tak stačí a pryč od toho, aby to prošlo a mohlo jít na STK= aby se zachoval kšeft ...
C-Maxis píše:...
Hodnota kouřivosti 0.00, rozpětí hodnot 0.00. A platné měření má sice tabulku pro 4 pokusy, ale vyplněn je pouze 1. řádek. Pak je tam - průměr posledních 1 platných.
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1812
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od C-Maxis » 20.10.2017 14:36

Poznatek z HW-news:
A zajimavy poznatek pri mereni emisi - kdyz dokonale smaznete vsechny
chyby s jejich historii, tak motor moc netrapi a staci jeden merici
cyklus, jinak 4 ;-)
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
jaroš1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 21.04.2009 22:21
Bydliště: Zlínský kraj

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od jaroš1 » 17.03.2018 14:05

Zdarec
prosím o radu ,mám Focus 1.6 TDCi 66kw r.v.2006 VIN -WF05XXGCD56L89889.Rosvítila se mi červená kontrolka v pravo a napsalo hlášku-ENGINE SYSTEMS FAULT,auto dá max. 3000otáček a na 3rychlost 80km/h.Do kopcwe netáhne.Má tohle auto filtr pevných částic?Diagnostika je bez závad.
Děkuji za rady
Ford Focus 5dv. 1.6TDCI 2006 Deep Navy

Uživatelský avatar
hihi
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 989
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od hihi » 17.03.2018 23:22

C-Maxis píše:Poznatek z HW-news:
A zajimavy poznatek ...
Čtyři měření musí být v protokolu. Takže jedno nestačí, bude v tom nějaká oklika.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1812
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od C-Maxis » 20.03.2018 14:30

Mám protokol z TÜV Nord- Černý Most. Že by tam nějak kličkovali- nevím.
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů