Právě je 18.11.2019 12:08



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 211 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Další
 Signalizace probíhající regenerace DPF 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček

Registrován: 08.02.2013 23:27
Příspěvky: 103
Bydliště: Praha
Odeslat Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Také se hlásím na test - Praha,najeto 160t Dpf zatím funguje jak má.

_________________
Focus 1,6tdci 80kw Kombi Ghia 2009 po ff
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4


01.11.2015 19:06
Profil E-mail
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 01.11.2013 17:54
Příspěvky: 78
Bydliště: Plzeňský kraj
Odeslat Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Chtěl bych se zeptat majitelů 100kW "dvoulitrů" zda jim při regeneraci DPF běží sahara ???

Mě osobně ani ťuk, regeneraci poznám jen při aktuální volnoběžné spotřebě, místo 0,5l/100km je to tak 0,8 - 0,9l/100km.

Díky

_________________
Ford Focus II kombi 2008 ghia/titanium 2.0 tdci 100kw - xenon - black met.


21.01.2016 22:31
Profil E-mail
Online
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 07.03.2011 00:29
Příspěvky: 2679
Bydliště: Vyškov
Odeslat Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Mám za to, že ano.

_________________
"Ford Focus III ST-Line kombi 1.5 EcoBoost 110 kW Deep Impact Blue (2016)
"Ford Galaxy 1.8 TDCi 92 kW Avalon (2009)


Byl:Ford Focus II S Combi 2.0 TDCi (2007)


22.01.2016 10:43
Profil E-mail
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 01.11.2013 17:54
Příspěvky: 78
Bydliště: Plzeňský kraj
Odeslat Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Stanley - mohl bys to prosím při další regeneraci odpozorovat a dát mi potom vědět???

díky

_________________
Ford Focus II kombi 2008 ghia/titanium 2.0 tdci 100kw - xenon - black met.


22.01.2016 11:33
Profil E-mail
Odeslat Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Čaute, som laik, takže by som tiež ocenil niečo, aby som vedel, že práve prebieha regenerácia DPF, čo je také najlepšie nainštalovať do auta, aby som vedel, že teraz nemám motor vypínať??
Pretože mám teraz problémy so samotným DPF a absolútne som nemal potuchu, kedy prebieha a kedy neprebieha regenerácia... Niekedy po odstavení tam 5 minút ešte hučal nejaký ventilátor alebo čo to bolo, niekedy som prešiel po diaľnici 100 km a tiež to robilo a niekedy som tiež prešiel po diaľnici 100 km a vypol som a všetko sa pekne vyplo, nič tam už nehučalo...
Ďakujem


22.01.2016 11:51
Nováček
Nováček

Registrován: 03.02.2011 21:12
Příspěvky: 13
Bydliště: Praha 5
Odeslat Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Ahoj klucí

Nenašli jste nějaký zpusob jak signalizovat probíhající regeneraci?

Díky Miloš

_________________
Ford Focus II combi 11/2007, 1.6 TDCI 80 kW, průměr 5,3 l/100Km


28.03.2016 21:05
Profil E-mail
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 01.11.2013 17:54
Příspěvky: 78
Bydliště: Plzeňský kraj
Odeslat Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
No, za mě - poznám to jen na volnobeh, aktualni spotreba je misto 0.5l tak 0.7l - 0.9l/100km a zdola praská filtr, vysledek vyšší teploty.
Větrák neběží, ale asi to tak ty 2.0l mají....nevím, nikdo se tu na to s dvoulitrem moc nevyjádřil.
Za jízdy pri menších otáčkách začínající regeneraci poznám podle menšího škubnuti, náhlá ztráta výkonu, ale opravdu moment, pak jde jak má.
Při vyssich točkách to ani nepoznám...
Tak asi tak....

_________________
Ford Focus II kombi 2008 ghia/titanium 2.0 tdci 100kw - xenon - black met.


28.03.2016 21:19
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 09.09.2011 13:11
Příspěvky: 80
Bydliště: 3nec-ko
Odeslat Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Tak jsem se dokopal k tomu, abych dal indikátoru probíhající regen. nějakou finalnější podobu. Při tom jsem byl nucen nějak ocejchovat stupnici a s "pomocí" Androidu jsem došel k "přesnějším" hodnotám (pokud mám měřák v toleranci):
350°C = 2,25V
400°C = 1,64V
450°C = 1,12V
500°C = 0,8V
550°C = 0,6V
měřeno na teplotním čidle DPF - mám napojeno až do "podpalubí".
Příloha:
DPFsign.jpg
DPFsign.jpg [ 198.08 KB | Zobrazeno 149 krát ]

pokud to někomu k něčemu bude...

_________________
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie


10.04.2016 19:26
Profil E-mail
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 01.11.2013 17:54
Příspěvky: 78
Bydliště: Plzeňský kraj
Odeslat Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Tedy-kloubouk dolů, nevypadá to na těch budikach moc hezky, ale co se funkčnosti týče tak dávám 1.

Situovat to někam jinam, třeba pod ovládání klimy, mezi vyhrivani oken, tak to můžeš prodávat

Sakra proč když je to tak jednoduchý, proč to někam nedávají rovnou z výroby

Super !!

_________________
Ford Focus II kombi 2008 ghia/titanium 2.0 tdci 100kw - xenon - black met.


10.04.2016 19:39
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 09.09.2011 13:11
Příspěvky: 80
Bydliště: 3nec-ko
Odeslat Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Ono když to není zrovna v zorném poli, tak si toho ani nevšimneš a regen. probíhá... Ještě jsem uvažoval o nějakém pípnutí, když to překročí konkrétní hranici tepl. ... to by ale zase nebylo tak jednoduché, .. a možná bylo - přemýšlím o tom...

_________________
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie


10.04.2016 19:51
Profil E-mail
Člen klubu
Člen klubu

Registrován: 18.07.2011 19:55
Příspěvky: 7469
Odeslat Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
:palec_nahoru: za funkcionalitu. Za dizajn ti nedam hodnotenie (sice to nie je nejako pekne, ale vacsie prasaciny som videl).
Ako mas vyriesenu elektroniku za tym? Beries udaje z RJ cez OBD protokol, alebo inak? Ako ich dalej spracovavas?

_________________
Grand C-max 2012 1.6 TDCi 85kW DPF
FoFo I 1999 Ghia sedan - 1.8 16V 85kW - galeria (link) 250t km na A1/A5 :P
FoFo I 2002 Trend HB - 1.4 16V 55kW
FoFo II 2006 - 1.6 TDCi 66kW bezDPF


10.04.2016 19:58
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 09.09.2011 13:11
Příspěvky: 80
Bydliště: 3nec-ko
Odeslat Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Jednoduše jsem se připojil na konektory u čidel, štrachat se u ŘJ je problematičtější.

_________________
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie


10.04.2016 20:11
Profil E-mail
Člen klubu
Člen klubu

Registrován: 18.07.2011 19:55
Příspěvky: 7469
Odeslat Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Potom len A/D prevodnik a vysvecujes diody?

_________________
Grand C-max 2012 1.6 TDCi 85kW DPF
FoFo I 1999 Ghia sedan - 1.8 16V 85kW - galeria (link) 250t km na A1/A5 :P
FoFo I 2002 Trend HB - 1.4 16V 55kW
FoFo II 2006 - 1.6 TDCi 66kW bezDPF


10.04.2016 20:19
Profil E-mail
Junior
Junior
Uživatelský avatar

Registrován: 02.02.2008 04:18
Příspěvky: 412
Bydliště: Bratislava
Odeslat Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
pred rokmi ledkovy system poriesili nap. rumunski súdruhovia pezotovi tu:
http://www.phones-direct.ro/public/faps ... ex-uk.html
(daju sa tam rozkliknut zaujimave veci)
pre mna to ma viac nedostatkov - za pomerne vela roboty
dostanem prilis malo informacii - prilis hruba indikacia teploty,
pri regene mimo mesta nevadi, ale v meste podla teploty a jej vyvoja
je mozne zasahovat tak aby teplota prilis neklesla...
okrem merania teploty je dolezita informacia - vzdialenost od poslednej regeneracie
co je dolezita hodnota pre informovanie o kondicii systemu filtra a sucasne
mi umoznuje pomerne presne ocakavat nastup regeny ...atd...

_________________
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009


11.04.2016 07:52
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 09.09.2011 13:11
Příspěvky: 80
Bydliště: 3nec-ko
Odeslat Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Je to pouze analog. řešení = na teplotu 4 komparátory (nastavitelné).. Nechtěl jsem to řešit nějak složitě (mikrochip). Samozřejmě Android je ve všem výhodnější (podrobnější a víc info), ale připojuj se pokaždé, když vlezeš do auta a všichni ostatní jsou "nedočkaví, proč se už nejede..." :o .

_________________
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie


11.04.2016 12:09
Profil E-mail
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 211 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
[ Time : 0.106s | 11 Queries | GZIP : Off ]