Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Odpovědět
Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Příspěvek od foki » 01.06.2015 18:30

ted to dorazily v nemecku

Diesel

Euro 4 oder Euro 5


1999 ccm

Ihre Jahres-Vignette kostet 100,00 €



Benziner

Euro 4 oder Euro 5


1999 ccm

Ihre Jahres-Vignette kostet 40,00 €


zdroj : http://www.faz.net/aktuell/wirtschaft/w ... 33902.html
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 01.06.2015 18:53

Za pár let se to zase obrátí až britští vědci přijdou na to, ze benzinovy motor škodí zdraví víc než nafta :-)
To je klasický koloběh Byznysu
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Příspěvek od Nicco » 04.06.2015 10:28

Slovensko - krajina nafte zaslubena od statnych dotacii na dani z paliv az po marketshare (na cestach 90% naftovych aut). Teraz zistili, ze "Slovensko patrí medzi krajiny s najznečistenejším ovzduším v Európe.":
http://www.sme.sk/c/7840928/slovenske-p ... l?ref=njct
Vsimnite si, kde je najviac prachu, v mestach v doprave. A ten Stanicny park v KE, kto ho pozna vie, ze je to park, ale okolo rusnych ciest v meste, takze ziadna "priroda". Mimochodom lokalny politicky korupcnik Paska si v tom parku postavil luxusny byt (ano v mestskom parku - Slovensko). Ak je vlada skorumpovana (napr clanok o Dekre), moze vas to sr..., ale vela s tym nenarobite. Raz ich to ale dostihne, takze Paska - dychaj z hlboka :hhura:
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Příspěvek od Nicco » 17.07.2015 17:00

Tak po Parizi se uz pridava Nemecko a EU. Timto tempem pocitam, ze vitu_k budu potkavat jeste minimalne 2 roky. Na závěr však dobra zpráva, stale muze vyrazit na oblíbené vánoční trhy v Norimberku
Zběsilá honba za (spíše formálním) snižováním emisí CO2 u osobních automobilů ale dlouho ignorovala oxidy dusíku. Oxid dusný je skleníkovým plynem a rozpouští ozónovou vrstvu, oxid dusičitý zase vyvolává kyselé deště a způsobuje záněty dýchacích cest.

http://auto.idnes.cz/nemecko-zakaz-vjez ... clanek-box
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Příspěvek od stano. » 17.07.2015 20:00

No nadhera. Vylietane naftove vraky zo zapadu sa k nam pohrnu este vacsim tempom a teraz to bude este viac lacneeee :Dancer:

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 17.07.2015 21:10

To ještě o dost dyl. Mne auto bez DPF krásně slouží :-) mít dpf už je po smrti
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Příspěvek od Nicco » 18.07.2015 13:27

Jenze bez DPF budeme brzo po smrti mi vsichni.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13029
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Příspěvek od miki21 » 18.07.2015 14:34

:totlsmile: tak to jsem se hošku zasmál :palec_nahoru:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
Slid
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 858
Registrován: 27.07.2011 16:33
Bydliště: Praha / Semily
Kontaktovat uživatele:

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Příspěvek od Slid » 20.07.2015 09:01

V patek jsem byl na STK, emise + technicka.
Myslim, ze hodne slusny vysledek na 406281 :D DPF stale v kondici :wink:
Přílohy
11756559_1115196021829992_1183778284_n.jpg
Mondeo, 2.0 TDCi 85kW, combi, r.v. 12/2006, EURO 4 + DPF, Futura X, Webasto

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Příspěvek od Nicco » 20.07.2015 11:52

Podle toho jak to meri, je to jenom generator nahodnych cisel:
http://fleischhans.blog.idnes.cz/c/4621 ... emisi.html
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Příspěvek od Nicco » 20.07.2015 12:12

Nekteri zjevne stale veri, ze TDI je nelepsi sportak, ne jenom na normalni silnici, ale i v soutezi:
- To jsou ty s cernym dymem na fotkach:
http://www.infonoviny.sk/a140
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
Slid
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 858
Registrován: 27.07.2011 16:33
Bydliště: Praha / Semily
Kontaktovat uživatele:

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Příspěvek od Slid » 20.07.2015 12:24

Nicco píše:Podle toho jak to meri, je to jenom generator nahodnych cisel:
http://fleischhans.blog.idnes.cz/c/4621 ... emisi.html

To bylo na me? Reakce na protokol? Ty woe, auto sem si nechal zmerit sakra poctive, pekne s vytacenim pomalu do omezovace, cca 4x nebo 5x. A to co vylezlo je proste super, jezdi tam mnohem mladsi auta se zdaleka ne polovinu najetyma km a proste jsou v cervenych cislech. Ja se nedostal ani jednou. Byl jsem u toho a chtel sem vedet jak na tom opravdu je, zadne prachy bokem bez vytaceni, jen at to projde na oko.
Mondeo, 2.0 TDCi 85kW, combi, r.v. 12/2006, EURO 4 + DPF, Futura X, Webasto

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Příspěvek od Nicco » 20.07.2015 13:22

OK, pokud si je vylozene zadal to zmerit poradne. Vsichni ti v cervenem taky prosli. Maximalne s nejakym doporucenim.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
Slid
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 858
Registrován: 27.07.2011 16:33
Bydliště: Praha / Semily
Kontaktovat uživatele:

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Příspěvek od Slid » 20.07.2015 13:32

Ano nechal, proto ukazuji take protokol, aby kazdy videl, ze km je jen udaj, dulezity je jak se kdo o auto stara.
Mondeo, 2.0 TDCi 85kW, combi, r.v. 12/2006, EURO 4 + DPF, Futura X, Webasto

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Příspěvek od Nicco » 17.12.2015 09:50

To ale trvalo:
http://www.auto.cz/mate-vuz-bez-filtru- ... hnat-91330
Dodává, že letošním impulsem k vyšší poptávce po reinstalaci DPF bylo narovnání chyby v zákoně, která po mnoho let započítávala koeficient do limitu kouřivosti 2x. Díky tomu řada vozidel i s demontovaným filtrem pevných částic běžně procházela na měření emisí i bez filtru. Protože se ale v letošním roce tento koeficient snížil na správnou hodnotu +0,5 (namísto +1,0), mnoho řidičů již začalo mít problémy.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů