Sháním kalibraci motoru 2.0TDCI s DPF
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 18.10.2012 19:00
- Bydliště: Jince
Sháním kalibraci motoru 2.0TDCI s vypnutým DPF
zdravim chlapi, již přes rok mám kuchlé DPF na mém fofoII 2.0tdci (k mé plné spokojenosti) a včera se stala při přehrávání ŘJ chyba, kdy jsme nezálohovali starou kalibraci motoru s DPF/OFF a nahráli novou. Tím došlo k aktivaci DPF a samozřejmě naskočil nouzový režim.
Sháním dobrou duši s kuchlým DPF, nebo ještě lépe soubor s kalibrací motoru.
Děkuji za jakoukoli pomoc
Sháním dobrou duši s kuchlým DPF, nebo ještě lépe soubor s kalibrací motoru.
Děkuji za jakoukoli pomoc
Ford Focus 2,0TDCi 100KW Titanium, 2008, 5dv, stříbrná kombi.
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19273
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sháním kalibraci motoru 2.0TDCI s vypnutým DPF
uz to ma zaqik z meho cmaaxe bez DPF . ten bez neho vyjel z fabriky .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19273
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sháním kalibraci motoru 2.0TDCI s vypnutým DPF
a pokud by to neslo u zaqika tak by jsi musel dorazit a ja bych to stahnul z to maxe
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 18.10.2012 19:00
- Bydliště: Jince
Re: Sháním kalibraci motoru 2.0TDCI s vypnutým DPF
Ok, pro trochu FW jel bych světa kraj dík
Ford Focus 2,0TDCi 100KW Titanium, 2008, 5dv, stříbrná kombi.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23431
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Sháním kalibraci motoru 2.0TDCI s vypnutým DPF
tak Cmax nam neposlouzi - ma PCM SID83M a ve focusu je SID206
je tu nekdo, kdo ma 2.0 TDCi 100kW s DPF (manulani razeni) a nechal si DPF kuchnout?
je tu nekdo, kdo ma 2.0 TDCi 100kW s DPF (manulani razeni) a nechal si DPF kuchnout?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Sháním kalibraci motoru 2.0TDCI s vypnutým DPF
Ja, ale asi moc daleko od tebe.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23431
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Sháním kalibraci motoru 2.0TDCI s vypnutým DPF
jezdis tim autem do Brna? nebo do Jihlavy?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Sháním kalibraci motoru 2.0TDCI s vypnutým DPF
Jihlava vubec. Do Brna parkrat za rok na nakupy, ale ted se nechystam. Bohuzel.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19273
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sháním kalibraci motoru 2.0TDCI s vypnutým DPF
ZaQik píše:tak Cmax nam neposlouzi - ma PCM SID83M a ve focusu je SID206
to ale neni automat ne ?
1347883 SID-803
Od: 03-12-2007 Do: 29-07-2011
1
1469716 SID-803A
Od: 03-12-2007 Do: 29-07-2011
1
1570697 SID-206
Od: 25-02-2008 Do: 29-07-2011 6stup. powershift (6DCT450-MPS6)
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23431
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Sháním kalibraci motoru 2.0TDCI s vypnutým DPF
naslo se auto z 29.03.2007 a tam je to OK
Motor: 2.0L Duratorq-TDCi (136PS) - DW10
Převodovka: 6st. manuální převodovka - MMT6
Strana řízení: LHD FWD
Emise: Emise stupeň IV + DPF
Motor: 2.0L Duratorq-TDCi (136PS) - DW10
Převodovka: 6st. manuální převodovka - MMT6
Strana řízení: LHD FWD
Emise: Emise stupeň IV + DPF
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 18.10.2012 19:00
- Bydliště: Jince
Re: Sháním kalibraci motoru 2.0TDCI s vypnutým DPF
Pokud by se našel někdo se stejným motorem a chipem, ozvěte se prosím, třeba se nějak domluvíme.
Ford Focus 2,0TDCi 100KW Titanium, 2008, 5dv, stříbrná kombi.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23431
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Sháním kalibraci motoru 2.0TDCI s vypnutým DPF
tak jinak
PCM je 803 nebo 803A
PCM je 803 nebo 803A
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19273
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sháním kalibraci motoru 2.0TDCI s vypnutým DPF
ani toto nestaci , musi tam byt SID 803A M , 803 a 803A jsou do roku cca 11/2007 . od 2008 je SID 803A M . s tema bez "M" to pada do nouzaku kvuli vaze vzduchu .ZaQik píše:tak jinak
PCM je 803 nebo 803A
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23431
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Sháním kalibraci motoru 2.0TDCI s vypnutým DPF
nakonec vyreseno prehranim firmwaru z jineho auta bez DPF (mondeo)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 18.10.2012 19:00
- Bydliště: Jince
Re: Sháním kalibraci motoru 2.0TDCI s vypnutým DPF
Jak řiká zaqik, auto už jede. Nakonec jsme tam dostali FW z IDSky pod označením 8M51 AMD. Auto už se po DPFku vůbec nepídí.
Ford Focus 2,0TDCi 100KW Titanium, 2008, 5dv, stříbrná kombi.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti