Vyčtené chyby z diagnostiky

Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od ZaQik » 14.12.2021 18:47

bud vystupni regulator (i jeho elektronika, kterou ridi PCM), nebo samotne vinuti alternatoru ... vymenil bych to jako celek
--------
jeste by mohla odejit cast PCM ridici dobijeni, ale to jsem jeste nikde nevidel
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
Juros89
Nováček
Nováček
Příspěvky: 140
Registrován: 31.01.2018 08:05

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od Juros89 » 14.12.2021 19:04

Jako celek je asi myšlena komplet výměna alternátoru? :cry:
Focus MK3 1,6Ti-VCT 77kw Candy Red, Fiesta MK7 1,25 44kw

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od ZaQik » 14.12.2021 19:16

jo ... nebo to nechat na rozborku autoelektrikari, ktery umi promerit jednotlive dily ... otazka je, co vyjde levneji :nixw:
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od stano. » 14.12.2021 20:38

Alternator cca 130. Regulator 50-60. Je dost mozne, ze minimalne budu v haji (aj) usmernovacie diody.

Uživatelský avatar
Juros89
Nováček
Nováček
Příspěvky: 140
Registrován: 31.01.2018 08:05

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od Juros89 » 15.12.2021 07:49

OK, uvidím jak to dopadne. Nemám problém nechat alternátor vyměnit, jen aby to pak nebylo v něčem jiném. Uvidíme, co řekne servis. Díky.
Focus MK3 1,6Ti-VCT 77kw Candy Red, Fiesta MK7 1,25 44kw

Uživatelský avatar
Juros89
Nováček
Nováček
Příspěvky: 140
Registrován: 31.01.2018 08:05

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od Juros89 » 22.12.2021 10:37

.
Naposledy upravil(a) Juros89 dne 22.12.2021 13:28, celkem upraveno 1 x.
Focus MK3 1,6Ti-VCT 77kw Candy Red, Fiesta MK7 1,25 44kw

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od ZaQik » 22.12.2021 10:46

na tohle Ti tu nikdo neodpovi, protoze jsi fakt OT
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

NeMocDobryRidic
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 23.11.2020 18:07

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od NeMocDobryRidic » 26.01.2022 08:47

Zdravím,

Ford focus MK2 po FL.

Rafičky budíku otáčkoměru a tachometru skáčou nahoru/dolů obojí současně a stejně. Po chvíli se rozsvítí všechny kontrolky co jich auto má, chyba motoru, omezená akcelerace. Po vypnutí motoru a opětovném nastartování bez problému. Na druhý den se situace opakovala, tentokrát po nastartování zůstává svítit pouze kontrolka motoru. Situace s motorem v nouzouvém režimu se opakuje, zatím to vypadá, že spouštěč je jízda cca 60+ km/h. Chyb je hodně tak kterou řešit jako první?

Ještě dodám, že cca měsíc zpátky svítila kontrolka ABS/ESP, a podle kodu diagnostiky pravý přední senzor. Zároveň jsem tehdy měnil baterii za novou a od té doby kontrolky ABS/ESP zhasly (zároveň ESP fungovalo) takže jsem to vypustil z hlavy. Na diagnostice je teď možné tyhle chyby vyčíst znovu, ale kontrolky na ně neupozorní. Promazání chybových kódu mezitím proběhlo. Možná to souvisí možná je to způsobené větším problémem viz. níže.


Car Scanner ELM OBD2
DTC report
Selected brand: Ford
VIN: WF0PXXGCDP8E57028

============1==============
U0001
Raw code: C001
ECU: Řídicí jednotka motoru
Stav: Potvrzené
OBDII: Controller area network (CAN) data bus, high speed bus

============2==============
U0001
Raw code: C001
ECU: Řídicí jednotka motoru
Stav: Čeká se chyba, Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti, Ověření chyby v době žádosti, Během tohoto hnacího cyklu byla zjištěna závada
OBDII: Controller area network (CAN) data bus, high speed bus

============3==============
U0140
Raw code: C140
ECU: Řídicí jednotka motoru
Stav: Čeká se chyba, Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti, Ověření chyby v době žádosti
OBDII: Data bus, body control module (BCM) - no communication

============4==============
U0121
Raw code: C121
ECU: Řídicí jednotka motoru
Stav: Čeká se chyba, Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti, Během tohoto hnacího cyklu byla zjištěna závada
OBDII: Data bus, anti-lock brake system (ABS) control module - no communication

============5==============
U1900
Raw code: D900
ECU: Dashboard[Archiv (Neaktivní)]
Stav: Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti
Ford: CAN Communication Bus Fault; CAN COMMUNICATION BUS FAULT - RECEIVE ERROR

Pokud to vypadá na víc než studený spoj na budících, ocením kontakt na servis/autoelektrikáře v Brně :) Díky.

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od ZaQik » 26.01.2022 08:57

vse jsou chyby na sbernici, muzou to byt budiky, ale i nejaky konektor v motorovem prostoru, do ktereho se dostala vlhkost ... nech si nekde proletovat budiky a pak budes vedet, kde hledat dal
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

NeMocDobryRidic
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 23.11.2020 18:07

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od NeMocDobryRidic » 28.01.2022 16:37

Výměna procesoru na desce budíků (1800Kč). Po smazání chyb a krátkém projetí se problémy znovu neprojevily.

Uživatelský avatar
Arny22
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 09.12.2021 21:22

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od Arny22 » 31.01.2022 23:44

Čaute, nemáte někdo zkušenost stouhle chybou?
A848EB53-A89A-48DF-B6AC-8011DBBC7BAC.jpeg

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od ZaQik » 02.02.2022 09:48

nespoji se s jednim radarem pro BLIS
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
ScorpionSX
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1726
Registrován: 29.01.2011 18:05
Bydliště: Trenčín, SR

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od ScorpionSX » 03.03.2022 22:10

U1900-60 - budíky FF2 po FL...preletovaný konektor...má zmysel to riešiť, ale nechať tak? Po zmazaní sa objaví znova...odpojenie baterky na viac ako 24h nepomôže tiež...
:arrow: Roman_Ko211
Ford Focus MK2 2005 1.8TDCi - GALLERY

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od stano. » 03.03.2022 22:11

Ak to nema ine chyby, neries.

Uživatelský avatar
ScorpionSX
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1726
Registrován: 29.01.2011 18:05
Bydliště: Trenčín, SR

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od ScorpionSX » 03.03.2022 22:42

Len túto...nechce sa mi to už rozoberať nanovo, čítal som že tieto konkrétne chyby vie vyhodiť dokonca len samotné pripojenie nejakej diagnostiky :irre: :dih:
Nechám to zatial tak, uvidím čo bude ďalej...
:arrow: Roman_Ko211
Ford Focus MK2 2005 1.8TDCi - GALLERY

Odpovědět

Zpět na „Diagnostika a SW“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti