Vyčtené chyby z diagnostiky

Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Wolodyjowsski
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1257
Registrován: 29.10.2010 20:15
Kontaktovat uživatele:

Re: P0234-během akcelerace vysoký tlak přeplňování-1,6tdci66kW

Příspěvek od Wolodyjowsski » 06.09.2014 10:28

zdenyvm píše:Chlapi, je normální že tato chyba nerozsvítí MIL? Podle výpisu chyby z ELMconfig to vypadá na přerušovanou závadu, která se objeví jen někdy (možná jednou). Co si o tom myslíte? Turbo je nové (repas). Když ji smažu, je po čase zpátky... MIL kontrolka funguje jinak funguje.
P0234.jpg

MIL kontrolku rozsvěcují jen chyby související s řízením emisí (vadná lambda, vadný vstřikovač apod.)

Uživatelský avatar
jocha
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 26.10.2010 14:07
Bydliště: okr. Uherské Hradiště

Re: Diagnostika - vyčtené chyby

Příspěvek od jocha » 08.09.2014 21:47

ZaQik píše:... a nevrtal ses v parametrech?
Nevrtal. Neumím to, tak to raději nedělám.
Nevíte někdo, kolik by stála originál nová přístrojová deska pro FF II? Orientačně.
Díky.
FF II kombi 1.6 Ti-VCT 85 kW - Moondust - 2008 - RC19 KS (6.5x16 ET50) : já
Hyundai Accent 1.4 Elegance - Space Silver - 2008 - MAM W1 (6x14 ET38) : polovička

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23480
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Diagnostika - vyčtené chyby

Příspěvek od ZaQik » 09.09.2014 08:55

1500 vrakoviste ... + pripadnych 500 na stoceni km + 500 naprogramovani do auta (vcetne klicu) ... vse garaznicke ceny, original ford je v souctu asi 7x tolik
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

HelCid
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 25.03.2014 07:19

Re: Diagnostika - vyčtené chyby

Příspěvek od HelCid » 10.09.2014 20:30

Ahoj, prosím o radu..mám 1.6 TDci 66Kw rv. 2oo6, na diagnostice byly zjištěny následující:
P0487, P0488, P2141
jedna o EGR ventil???
Na jízdních vlastnostech auta nepozoruji žádné neobvykle věci, žadné cukání, vyšší spotřeba, nic,.. jede tak, jako před tím, než se mi rozsvítila kontrolka.

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23480
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Diagnostika - vyčtené chyby

Příspěvek od ZaQik » 10.09.2014 20:34

P0487 EGR Throttle Position Control Circuit
P0488 EGR Throttle Position Control Range/Performance
P2141 Exhaust Gas Recirculation Throttle Control Circuit Low

vse EGR
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
viduka55
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1985
Registrován: 17.03.2013 13:38
Bydliště: Plzeň

Re: Diagnostika - vyčtené chyby

Příspěvek od viduka55 » 10.09.2014 20:36

P0487, P0488, P2141 - ano vse se tyka EGR ventilu

Edit: Zaqik byl rychlejsi
Naposledy upravil(a) viduka55 dne 10.09.2014 20:41, celkem upraveno 1 x.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”

Viduka55 - Ford Focus II Duratec HE 2.0, r.v. 2006, 107 KW, GHIA - Galerie
Obrázek Obrázek

HelCid
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 25.03.2014 07:19

Re: Diagnostika - vyčtené chyby

Příspěvek od HelCid » 10.09.2014 20:38

Juu díky moc za rychlou odpověď :) V tom servisu kde jsem byla fakt machři, tvrdili mi že je to úplně něco jiného, tak tam už nikdy.

Martin58813
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 09.03.2014 08:04

Chybový kod p007f

Příspěvek od Martin58813 » 19.09.2014 16:08

Prosím o radu s tímto kodem, který mi diagnostika píše a nejde vymazat. Dle seznamu kodu má název Charge Air Cooler Temperature Sensor - Snímač teploty plnicího vzduchu, tak mě napadá čidlo na sacím potrubí, nebo u intercooleru, ale když tato čidla diagnostikuju, tak vypadají v pořádku. Nechce se mi čidla měnit pokus - omyl. Jedná se o motor tddi 2001.

Uživatelský avatar
Mishel
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Diagnostika - vyčtené chyby

Příspěvek od Mishel » 22.09.2014 18:57

zdravím lidičky, taky mám následující chyby P0488 a P1241. Vím, že se jedná něco s EGR ventilem, dá se ale přesněji určit co? Dál mi to píše, že auto není připraveno na test emisí. Můžou chyby souviset se špatně nebo dlouho nevypáleným DPF filtrem? Díky
FFII combi 2005 1.6 TDCi 80 kW s DPF

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23480
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Diagnostika - vyčtené chyby

Příspěvek od ZaQik » 22.09.2014 19:01

EGR neni DPF ... to ma vlastni chyby
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Diagnostika - vyčtené chyby

Příspěvek od vita_k » 03.11.2014 09:10

Kde najdu spinac spojky? nasel jsem u sebe P0704. Ale tempomat funguje bez problemu, pokud vim.

http://engine-codes.com/p0704_ford.html

Hm, tak jsem nasel: "Brzdovy spinac je na konzole nad pedalmy hned vedla spinaca spojky."
Tak ja se tam podivam, ani mi nenadavejte, ze jsem nehledal :)
Naposledy upravil(a) vita_k dne 03.11.2014 09:12, celkem upraveno 1 x.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23480
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Diagnostika - vyčtené chyby

Příspěvek od ZaQik » 03.11.2014 09:12

na spojkovem pedalu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

spa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 11.06.2010 07:32

Po vymene baterieb U0073 a U0146

Příspěvek od spa » 10.11.2014 23:22

Po vymene baterie mi hlasi tieto chyby aj ked ich zmazem>
U0073
U0416

Mam ich brat nejak vazne, alebo to ani neriesit ?

Diik

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23480
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Po vymene baterie

Příspěvek od ZaQik » 11.11.2014 07:06

v ABSku? neco je nekde spatne, resil bych to
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

spa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 11.06.2010 07:32

Re: Po vymene baterie

Příspěvek od spa » 11.11.2014 08:56

da sa to na diagnostike nejak zistit kde presne alebo to postupne rozoberat a skusat,

DIK

Odpovědět

Zpět na „Diagnostika a SW“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů